Skocz do zawartości

Jaki Pierwszy Motocykl (600)?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja ujeżdżam ten motor od dwóch sezonów (w normalnej wersji) i powiem Ci że w tej klasie nie zamienił bym na nic innego bo i konkurencji nie ma wielkiej. Motocykl na każdą drogę. W mieście przy przeciskaniu kierownica i lustra idealnie wpasowują się między lusterka małych a dostawczaków. Mocy jak dla mnie wystarczająco, długi pierwszy bieg, na miasto ok w terenie już trochę gorzej. Przy moich 190 cm wzrostu prędkości przelotowe rzędu 110-140 km/h nie męczą mnie. Co do spalania to u mnie wynik niezmienny od początku 5,2 l solo, 5,5 l z plecakiem i bagażami. Na zbiorniku który ma 16 litrów spokojnie do zapalenia rezerwy zrobię 270 km. Komputer i obsługa tegoż prosta i bez problemowa. Z resztą sporo jest artykułów w sieci na jego temat i w większości co o nim piszą to prawda. Jak byś chciał coś jeszcze wiedzieć to pytaj śmiało ;-)

Opublikowano

 

 

Ja też wole gazniczki na wtrysku więcej moto pali a co do motocykla bandit nie jest taki zły dobrze wyregulowany odstawia ze swiateł sportowe

 

 

 

Ile razy na dellu się ustawiałem z maszynkami ostatnio bandit 1200n do 220 równo

 

sportowe + bandit 1200n  :decayed:

 

nie żebym wątpił że Ci się udało, po prostu nie mogłem się powstrzymać :biggrin:

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Opublikowano

Szczerze, zastanawiam się nad SVką. Moje doświadczenie z moto jest znikome. Kilka lat temu, po znamy egzaminie przez pół sezonu jeździłem na GS 500. Później musiałem sprzedać. A SVka kusi. Ze względu na to, że posiadam samochód, wolałbym motocykl, który nie będzie palić jak smok. Jak jest ze spalaniem w SVce?

Opublikowano

Patrząc na motostat.pl, pali trochę więcej jak Fzs600 albo CBF600. Pewnie wersja na wtrysku jest bardziej ekonomiczna, też mnie kusi sv'ka na początek.

Lazy An (anetaisuzi)
Opublikowano

Bierz SV

Lazy An

Opublikowano (edytowane)

Spalanie w sv bardzo małe, dobry silnik-mało awaryjny. Ale też na swoje wady, hamulce i zawieszenie. Reszta bardzo fajna.

Edytowane przez rooland (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

Ponoć jest problem z zacierającymi się panewkami w modelach >2003, nie wiem na ile to prawda, ale naprawa wtedy jest dosyć kosztowna.

Opublikowano (edytowane)

Oooo, jeśli chodzi o fuksika to polecam. Mieliśmy okazje pomykać razem z raz czy dwa i bardzo elegancko sie prezentowała. W zeszłym sezonie na Orlenie w p-ce podziwiałem nowe laćki :smile:

Edytowane przez Rogal (wyświetl historię edycji)

...

Opublikowano

To pewnie kupię SVkę, ale pewnie będę szukać nakeda, bo trochę szkoda plastików.A Waszym zdaniem, która wersja jest lepsza - przed czy po lifcie?

Opublikowano

Po lifcie jest zdecydowanie ładniejsza ale niestety wtryskowa jest mniej dzika i bardziej liniowa i ma regulację ugięcia wstępnego w przednim zawieszeniu.

Opublikowano

Po lifcie jest zdecydowanie ładniejsza ale niestety wtryskowa jest mniej dzika i bardziej liniowa i ma regulację ugięcia wstępnego w przednim zawieszeniu.

Czyli w sam raz na pierwsze moto :smile:

Opublikowano

no to żeś teraz dowalił pytanie :biggrin: zapłacisz tyle ile będziesz miał gotówki :smile: 

Opublikowano

 

 

jest mniej dzika
Może to i lepiej, zważywszy na zrywność gaźnikowej. Ja ma przed liftem, uwielbiam ją i gdybym miała zmieniać to tylko na nowsza wersję :biggrin: Aha SV to moje pierwsze moto :smile:
Opublikowano

około 8 musisz liczyć na fajny egzemplarz :smile: oczywiście taniej też coś znajdziesz :smile: ja za swoją dałem coś koło 7,5 chyba :smile: ale zaczynałem też od ceny 8k.

Jak masz gotówkę przy sobie, możesz negocjować :smile: 

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Opublikowano

około 8 musisz liczyć na fajny egzemplarz :smile: oczywiście taniej też coś znajdziesz :smile: ja za swoją dałem coś koło 7,5 chyba :smile: ale zaczynałem też od ceny 8k.

Jak masz gotówkę przy sobie, możesz negocjować :smile:

 

Dzięki za info. Tego się spodziewałem przeglądając oferty. Zapytałem, bo chciałem się dowiedzieć mniej więcej w jakiej kwocie kupić sensowny egzemplarz, żeby nie szukając moto nie schodzić poniżej pewnej kwoty, bo wtedy byłoby większe prawdopodobieństwo wejścia na minę. Co nie oznacza, że moja ostrożność będzie mniej ograniczona. Po prostu dziwiłem się jak widziałem oferty modeli przed liftem z owiewkami za mniej niż 5000 zł. Takie oferty wzbudzały moje wątpliwości.

Opublikowano

przed liftem to co innego :smile: ja mówiłem o tych poliftowych na wtrysku :smile: tamte faktycznie są dużo tańsze 

Myślisz że każdy motocyklista to wariat ?

Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć.

 

icon3.png Suzuki SV650s

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...