Esu Opublikowano 17 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2016 Ja ujeżdżam ten motor od dwóch sezonów (w normalnej wersji) i powiem Ci że w tej klasie nie zamienił bym na nic innego bo i konkurencji nie ma wielkiej. Motocykl na każdą drogę. W mieście przy przeciskaniu kierownica i lustra idealnie wpasowują się między lusterka małych a dostawczaków. Mocy jak dla mnie wystarczająco, długi pierwszy bieg, na miasto ok w terenie już trochę gorzej. Przy moich 190 cm wzrostu prędkości przelotowe rzędu 110-140 km/h nie męczą mnie. Co do spalania to u mnie wynik niezmienny od początku 5,2 l solo, 5,5 l z plecakiem i bagażami. Na zbiorniku który ma 16 litrów spokojnie do zapalenia rezerwy zrobię 270 km. Komputer i obsługa tegoż prosta i bez problemowa. Z resztą sporo jest artykułów w sieci na jego temat i w większości co o nim piszą to prawda. Jak byś chciał coś jeszcze wiedzieć to pytaj śmiało ;-) 0 Cytuj
krzychoslav Opublikowano 17 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2016 Ja też wole gazniczki na wtrysku więcej moto pali a co do motocykla bandit nie jest taki zły dobrze wyregulowany odstawia ze swiateł sportowe Ile razy na dellu się ustawiałem z maszynkami ostatnio bandit 1200n do 220 równo sportowe + bandit 1200n nie żebym wątpił że Ci się udało, po prostu nie mogłem się powstrzymać 0 Cytuj "proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów" SV1000S
Adamiano Opublikowano 23 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2016 Szczerze, zastanawiam się nad SVką. Moje doświadczenie z moto jest znikome. Kilka lat temu, po znamy egzaminie przez pół sezonu jeździłem na GS 500. Później musiałem sprzedać. A SVka kusi. Ze względu na to, że posiadam samochód, wolałbym motocykl, który nie będzie palić jak smok. Jak jest ze spalaniem w SVce? 0 Cytuj
Nervous Opublikowano 23 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2016 Patrząc na motostat.pl, pali trochę więcej jak Fzs600 albo CBF600. Pewnie wersja na wtrysku jest bardziej ekonomiczna, też mnie kusi sv'ka na początek. 0 Cytuj
Lazy An (anetaisuzi) Opublikowano 23 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Stycznia 2016 Bierz SV 0 Cytuj Lazy An
ErR Opublikowano 24 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Spalanie w sv bardzo małe, dobry silnik-mało awaryjny. Ale też na swoje wady, hamulce i zawieszenie. Reszta bardzo fajna. Edytowane 24 Stycznia 2016 przez rooland (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj
Nervous Opublikowano 24 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2016 Ponoć jest problem z zacierającymi się panewkami w modelach >2003, nie wiem na ile to prawda, ale naprawa wtedy jest dosyć kosztowna. 0 Cytuj
fuksik96 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Jeśli jest ktoś zainteresowany sv650 to będę sprzedawał swoją, rocznik 2004 w wersji S. Więcej info na priv. dodaję link do ogłoszenia http://olx.pl/oferta/suzuki-sv-650s-k4-CID5-IDdHg6t.html Edytowane 27 Stycznia 2016 przez fuksik96 (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj
Rogal Opublikowano 24 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2016 (edytowane) Oooo, jeśli chodzi o fuksika to polecam. Mieliśmy okazje pomykać razem z raz czy dwa i bardzo elegancko sie prezentowała. W zeszłym sezonie na Orlenie w p-ce podziwiałem nowe laćki Edytowane 24 Stycznia 2016 przez Rogal (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj ...
Adamiano Opublikowano 25 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2016 To pewnie kupię SVkę, ale pewnie będę szukać nakeda, bo trochę szkoda plastików.A Waszym zdaniem, która wersja jest lepsza - przed czy po lifcie? 0 Cytuj
hasiok Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Moim zdaniem zdecydowanie po lifcie. dobre-betonowe-szamba.pl/mazowieckie/ Edytowane 26 Maja 2016 przez hasiok (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj
ErR Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2016 Po lifcie jest zdecydowanie ładniejsza ale niestety wtryskowa jest mniej dzika i bardziej liniowa i ma regulację ugięcia wstępnego w przednim zawieszeniu. 0 Cytuj
arteklik Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2016 Po lifcie jest zdecydowanie ładniejsza ale niestety wtryskowa jest mniej dzika i bardziej liniowa i ma regulację ugięcia wstępnego w przednim zawieszeniu. Czyli w sam raz na pierwsze moto 1 Cytuj
Adamiano Opublikowano 28 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2016 A ile mnie więcej trzeba zapłacić za sensowny egzemplarz po lifcie? 0 Cytuj
ErR Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 no to żeś teraz dowalił pytanie zapłacisz tyle ile będziesz miał gotówki 0 Cytuj
Martucha Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 jest mniej dzika Może to i lepiej, zważywszy na zrywność gaźnikowej. Ja ma przed liftem, uwielbiam ją i gdybym miała zmieniać to tylko na nowsza wersję Aha SV to moje pierwsze moto 0 Cytuj
Kovalchuck Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 około 8 musisz liczyć na fajny egzemplarz oczywiście taniej też coś znajdziesz ja za swoją dałem coś koło 7,5 chyba ale zaczynałem też od ceny 8k. Jak masz gotówkę przy sobie, możesz negocjować 0 Cytuj Myślisz że każdy motocyklista to wariat ? Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć. Suzuki SV650s
Adamiano Opublikowano 29 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2016 około 8 musisz liczyć na fajny egzemplarz oczywiście taniej też coś znajdziesz ja za swoją dałem coś koło 7,5 chyba ale zaczynałem też od ceny 8k. Jak masz gotówkę przy sobie, możesz negocjować Dzięki za info. Tego się spodziewałem przeglądając oferty. Zapytałem, bo chciałem się dowiedzieć mniej więcej w jakiej kwocie kupić sensowny egzemplarz, żeby nie szukając moto nie schodzić poniżej pewnej kwoty, bo wtedy byłoby większe prawdopodobieństwo wejścia na minę. Co nie oznacza, że moja ostrożność będzie mniej ograniczona. Po prostu dziwiłem się jak widziałem oferty modeli przed liftem z owiewkami za mniej niż 5000 zł. Takie oferty wzbudzały moje wątpliwości. 0 Cytuj
Kovalchuck Opublikowano 30 Stycznia 2016 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2016 przed liftem to co innego ja mówiłem o tych poliftowych na wtrysku tamte faktycznie są dużo tańsze 0 Cytuj Myślisz że każdy motocyklista to wariat ? Grubo się mylisz, bo to ludzie z wielką pasją i umiejętnościami o których ty możesz tylko pomarzyć. Suzuki SV650s
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.