sandra20l Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Cześć Zapisałam się na forum już jakiś czas temu i chyba wypadałoby się w końcu przywitać Mam na imię Monika, jestem z Ozorkowa. Motorami jeżdżę od kilku lat (miłość do motocykli odziedziczyłam chyba po tacie bo odkąd pamiętam pomagałam mu rozkręcać różne sprzęty ). Na początku była motorynka, potem jakieś małe czoperki (np Dealim 150, JinCheng), Motomorini Excalibur 350, Suzuki Freewind 650, Suzuki Bandit 600, a obecnie Honda 954 Fireblade. I tak już chyba zostanie Jeśli będziecie gdzieś jechać, dajcie znać, chętnie się przejadę. Pozdrawiam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peku84 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 jedziemy obstawiać ślub dzisiaj a w ogóle to siemka:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arecki_ELW Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Heyka... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszZR7 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Cześć Monika 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zidus Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Witaj, skąd nick Sandra, Moniko ? Imię motocykla? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thebestof78 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Witaj http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/bye.gif widziałyśmy się chyba ostatnio 0 Cytuj Kocham motocykle, pytałam tatusia czy mnie na moto czasem nie robił, mówi że nie bo niewygodnie czyli widać jak wie to co najmniej raz próbował ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...