Arwik2012 Opublikowano 24 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia (edytowane) Jestem 50 letnim człowiekiem wychowanym na MZ Wsk Java Cezeta niedawno nabyłem Emz 150 i poszukuje kogoś kto mi pomorze przejrzeć motorek i doprowadzić do stanu normalności z góry dziękuję za wszelką pomoc i wskazanie do kogo mogę się udać pozdrawiam Edytowane 25 Sierpnia przez Suchy-wolk Zmiana miejsca i tematu (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj
Suchy-wolk Opublikowano 25 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia Podaj więcej danych, jaki jest aktualny stan - może zdjęcia lub szerszy opis jak jest teraz. Czy moto jest w Łodzi lub okolicach czy gdzieś w Polsce? 0 Cytuj Masylant – Marketing dla Motoryzacji Tworzymy skuteczne kampanie dla branży motoryzacyjnej – od strategii po realizację.📍 Cała Polska | 📧 biuro@masylant.pl | 🌐 www.masylant.pl
Arwik2012 Opublikowano 25 Sierpnia Autor Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia Witam dziękuję za odzew zdjęcia podeślę motorek jest w Skierniewicach walczę ze sprzęgłem biegi 4 5 wchodzą na dwa razy czasami jedzie do tyłu na wolnych obrotach nie mogę ustawić obrotów w gaźniku nie działa kontrolka luzu przy prędkości 80 klm zaczyna ślizgać się sprzęgło 0 Cytuj
Piuriel Opublikowano 25 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 5 godzin temu, Arwik2012 napisał(a): Witam dziękuję za odzew zdjęcia podeślę motorek jest w Skierniewicach walczę ze sprzęgłem biegi 4 5 wchodzą na dwa razy czasami jedzie do tyłu na wolnych obrotach nie mogę ustawić obrotów w gaźniku nie działa kontrolka luzu przy prędkości 80 klm zaczyna ślizgać się sprzęgło Jasne, postaramy się jako pomóc, ale proszę stosuj interpunkcję (przecinki i kropki), bo ciężko się czyta. Ułatwi to kontakt i nie zniechęci Jakie masz doświadczenie z mechaniką? Jeżeli potrafisz to rozbierz to sprzęgło i zrób zdjęcia i wstaw je na forum. Zobaczymy czy ono nie wymaga wymiany okładzin. 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Arwik2012 Opublikowano 25 Sierpnia Autor Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia Ze sprzęgłem sobie poradziłem okazało się że nie było podkładki pod koszem. Zostało jeszcze ustawienie gaźnika nie schodzi na wolne obroty. Wydaje mi się że gaźnik do wymiany będzie . 0 Cytuj
jcb Opublikowano 26 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia Nie wykonuj pochopnych ruchów. Fabryczny gaźnik lepiej profesjonalnie zregenerować niż kupować nowy chiński (wyrzucone pieniądze) Skoro jak piszesz "jedzie do tyłu" znaczy że trzeba ustawić zapłon. W pierwszej kolejności ustawienie zapłonu, wymiana świecy na nową, mycie i regulacja gaźnika. Decyzja o dalszych ewentualnych naprawach jak powyższe nie przyniosą efektu. Daj nr telefonu na priv. Mam niedaleko więc może w najbliższym czasie może mógłbym podjechać w ramach przejażdżki motocyklowej. 2 Cytuj
Arwik2012 Opublikowano 26 Sierpnia Autor Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 515 449 509 napisz wcześniej esm nie zawsze mogę odbierać Świeca zmieniona zapłon ustawiony na zegar i żarówkę taki chłopak mi to ustawiał w gaźniku straszne luzy na przepustnicy. Nie schodzi na wolne obroty i ciężko 4 5 bieg wchodzi czasami na 2 razy 0 Cytuj
jcb Opublikowano 26 Sierpnia Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia Kilka lat temu tu regenerowałem gaźnik od SHL M17 i byłem zadowolony z efektu Old Vergasser Center Mógłbyś jeszcze sprecyzować co to za motocykl. MZ ES 150 MZ TS 150 MZ ETZ 150 (zapłon elektroniczny czy na przerywaczu) ? 1 Cytuj
Arwik2012 Opublikowano 26 Sierpnia Autor Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia Motorek jest MZ ETZ 150 jest na starym zapłonie przerywac. Mam też SHL -61 rok produkcji coś z nią staram się robić tzn nie ja bo mechanik ze mnie żaden 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.