BykuOCW Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Honda NSR SuperSprint - rok produkcji 1999. Motocykl częśiowo zablokowany, prędkość maksymalna ograniczona do około 140 - 150 km/h, moc w granicach 25 koni mechanicznych. Silnik dwusuwowy, spalanie olbrzymie - około 6-7 litrów na 100 kilometrów. Wygląd ciekawy, można było powiedzieć, że to coś więcej niż tylko 125:) Niestety masakryczny dźwięk 2T... Pozycja na motocyklu w miarę wygodna, nawet dla osób bardzo wysokich, tylko po około 300 kilometrach bolały mnie uszy od tego dźwięku:)Generalnie motocykl całkiem fajny, a jeżeli ktoś zarejestrował go sobie na 50 ccm, to można było w dodatku nim śmigać na kartę motorowerową Gorzej, przy jakieś kontroli, ale to już inna bajka:P Zdjęcia: Jeżeli są pytania, z chęcią na nie odpowiem:) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Jeden z najpopularniejszych motocykli w tej klasie, silniki nie do zajechania, ale dźwięk pozostawia wiele do życzenia Jedni patrzą na osiągi, drudzy na wygląd i reprezentację odgłosu maszyny 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BykuOCW Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Gdyby nie ten dźwięk, byłby to naprawdę świetny motocykl... No ale coś za coś... Jeżeli dobre osiągi, to 2T, jeżeli 2T to pyr pyr pyr, prawie jak Wartburg ;D 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Faktycznie NSR jest jakby tęższa od swojej koleżanki CBR'ki i może zmylić co do swojej pojemności 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x10d Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Faktycznie NSR jest jakby tęższa od swojej koleżanki CBR'ki i może zmylić co do swojej pojemności Dokladnie - tak patrze i jakos nie widac, zeby to bylo tylko 125ccm Zwlaszcza jak czytam o predkosciach do 150km/h Rejestrowanie tego cuda jako 50ccm (pomijajac juz prawne aspekty) to jednak troche przegiecie 0 Cytuj https://www.spisperfum.pl - lista odpowiedników perfum FM Group http://www.motostat.pl/user_images/32712/icon3.png - Suzuki GSX750F K6http://www.motostat.pl/user_images/35804/icon3.png - Yamaha XC125TR http://www.motostat.pl/user_images/73564/icon1.png - Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D Long Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BykuOCW Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Moja NSR szła tylko tyle ponieważ była nie w pełni odblokowana, NSR wolne od blokad rozpędzają się do 170 km/h... No ja miałem na 50 ccm, dlatego ją sprzedałem, kupiłem GSX-F i latałem bez papierka:P 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzikkk Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Bardzo ładny sprzęcior, pozazdrościć Dużo za nią dostałeś? Który rok maszynki? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BykuOCW Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Rok to był 1999, sprzedałem ją za ponad 7000 PLN, ponieważ była zarejestrowana na motorower. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.