BykuOCW Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Witam, mam na imię Adam, mam 19 lat, mieszkam przy Dellu Motocyklami jeżdżę od dwóch lat, troszkę doświadczenia chyba już mam Na forum trafiłem,od znajomego ( Bleft ) do zobaczenia na jakimś spotkaniu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 O widzę kolega z olechowa. Witaj! Do zobaczenia na zlocie. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BykuOCW Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgadza się, z Olechowa a Ty skąd jesteś? No do zobaczenia, być może na Dellu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Mieszkalem niedaleko SP 205. Teraz centrum. Ale daj znać kiedy i gdzie to chęcią pojadę. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BykuOCW Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Ok, czemu nie, może nawet w niedziele wieczorem ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Może być. Może nawet ktoś więcej przyjedzie... Kto wie! 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BykuOCW Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Wiem, że to nie ten dział, ale może spotkamy się na Dellu w niedziele wieczorem jakąś większą ekipą? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...