Skocz do zawartości

Niezbędne wyposażenie na kurs

Kumplaczek

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem!

Na wstępie zaznaczę, że jestem zupełnym laikiem w temacie. Jak wspominałem w sekcji "powitanie" wybieram się dopiero na kurs. Czytałem, że na takie jazdy warto posiadać już własne rękawice, kask oraz kurtkę. Chciałbym poznać Wasze zdanie w tym temacie, co jest niezbędne a co nie, i czy coś pominąłem.

Jeśli chodzi o motocykl, to nie mam pewności czy uda mi się go kupić od razu po zdaniu egzaminu, jeśli to wypali to zerkam na Suzuki Bandit, w związku z tym, nie chciałbym mrozić kasy i kupować odzieży drogiej, żeby potem leżała w szafie. Powiedzmy, że kask i rękawice motocyklowe miałyby być docelowe, natomiast kurtka tylko i wyłącznie na kurs i powiedzmy pierwsze tygodnie jazdy. Mój budżet oscyluje na poziomie ok. 1000 zł za całość, i tutaj proszę o szczere wypowiedzi i porady, czy jest to do zrealizowania. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

@edit zdążyłem zauważyć, że część forumowiczów pracuje lub prowadzi sklepy motoryzacyjne. Jeśli któryś z członków wykaże się cierpliwością co do mojej osoby i chęcią odpowiedzenia na jakąś pulę pytań to będę bardzo wdzięczny i podjadę gdzie trzeba : )

Edytowane przez Kumplaczek (wyświetl historię edycji)

Cześć

Myślę, że źle podchodzisz do tematu. Odzież jest tak samo ważna jak sam motocykl, nie oszczędzaj na niej. Za tysiaka może uda Ci się kupić kask, kurtkę i rękawice ale będą to najtańsze opcje z możliwych (ceny przyzwoitych kasków zaczynają  się od 1000zł) . Nie dość, że nie zapewnią Ci dobrej ochronny to pewnie trwałość i komfort będa kiepskie.

Edytowane przez marr (wyświetl historię edycji)

Biorąc pod uwagę, że nie masz pewności zakupu motocykla po kursie, to na twoim miejscu kupiłbym rękawice (raczej krótkie, letnie) , kominiarkę i kurtkę.

Nie kupuj kasku - kask zapewni Ci szkoła jazdy, na egzaminie też dostajesz kask. Szkoda wydawać teraz na to pieniądze.