Skocz do zawartości

Historia edycji

gary

gary


literówki

Dziękuję Wszystkim za sugestie. Z racji dawnych kontaktów z Moto-Moto skusiłem się na ich usługi. Nie oceniam czy zapłaciłem za drogo ale z pewnością było to najdroższy serwis motocykla jaki przyszło mi zrobić w życiu zrobić. W zasadzie ogólna kontrola wszystkiego, serwis olejowy, wymiana filtra powietrza, wymiana płynu hamulcowego i 2 świec, kontrola luzów zaworowych, wymiana śruby CVT i korka wlewu płynu chłodniczego. 1800PLN z czego same materiały to 815PLN 😕

Tyle to nie płaciłem za przeglądy salonowego BMW w ASO (pozdro dla @Liberty Motors i @Suchy-wolk). No ale ponoć bardzo dużo czasu schodzi na rozbieraniu i składaniu plastików, w normalnym moto wszystko jest bardziej na wierzchu. Cóż... najbliższy olej z filtrem po 6000km zmienię sobie znowu sam, a za rok-dwa chyba ten Roys Roys na kółkach pójdzie pod młotek bo miało być ekonomicznie w utrzymaniu, a jest jak jest 😉 

gary

gary

Dziękuję Wszystkim za sugestie. Z racji dawnych kontaktów z Moto-Moto skusiłem się na ich usługi. Nie oceniam czy zapłaciłem za drogo ale z pewnością było to najdroższy serwis motocykla jaki przyszło mi zrobić w życiu zrobić. W zasadzie ogólna kontrola wszystkiego, serwis olejowy, wymiana filtra powietrza, wymiana płynu hamulacowego i 2 świec, kontrola luzów zaworowych, wymiana śruby CVT i korka wlewu płynu chłodniczego. 1800PLN z czego same materiały to 815PLN 😕

Tyle to nie płaciłem za przeglądy salonowego BMW w ASO (pozdro dla @Liberty Motors i @Suchy-wolk). No ale ponoć bardzo dużo czasu schodzi na rozbieraniu i składaniu plastików, w normalnym moto wszystko jest bardziej na wierzchu. Cóż... najbliższy olej z filtrem po 6000km zmienię sobie znowu sam, a za rok-dwa chyba ten Roys Roys na kółkach pójdzie pod młotek bo miało być ekonomicznie w utrzymaniu, a jest jak jest 😉 

×
  • Dodaj nową pozycję...