Skocz do zawartości

Historia edycji

jcb

jcb

Ale ja nigdzie nie pisałem o szybszych motocyklach, co najwyżej bardziej dynamicznych 🙂   Przede wszystkim chodzi o geometrię podwozia - krótsze motocykle o innym kącie główki ramy, choćby posiadana przeze mnie BMW serii R, dają dużo więcej frajdy z jazdy jako takiej,  zakręty są przyjemnością niezależnie od prędkości ale żeby wiedzieć o czym mowa trzeba to poczuć prowadząc różne typy motocykli, dlatego zachęcam do jazd próbnych.

125 to faktycznie mało ale 650/750 w cruiserze to już całkiem wystarczająco o ile ten typ motocykla Ci się nie znudzi to większy silnik raczej potrzebny nie będzie.

Jeśli chodzi o masę to 750 będzie ważyć ok. 230 -240 kg  a  coś co ma silnik 1100- 1500 już ponad 300 kg.  Nie trzeba wywrotki , wystarczy potrzeba zawrócenia w ciasnym miejscu z nachylonym podłożem , gdzie trzeba trochę cofnąć motocykl pod górkę i te "parę" kilo stanie się istotne.  

 

jcb

jcb

Ale ja nigdzie nie pisałem o szybszych motocyklach, co najwyżej bardziej dynamicznych 🙂   Przede wszystkim chodzi o geometrię podwozia - krótsze motocykle o innym kącie główki ramy, choćby posiadana przeze mnie BMW serii R, dają dużo więcej frajdy z jazdy jako takiej,  zakręty są przyjemnością niezależnie od prędkości ale żeby wiedzieć o czym mowa trzeba to poczuć prowadząc różne typy motocykli, dlatego zachęcam do jazd próbnych.

125 to faktycznie mało ale 650/750 w cruiserze to już całkiem wystarczająco o ile ten typ motocykla Ci się nie znudzi to większy silnik raczej potrzebny nie będzie.

Jeśli chodzi o masę to 750 będzie ważyć ok. 230 -240 kg  a  coś co ma silnik 1100- 1500 już ponad 300 kg.  Nie trzeba wywrotki , wystarczy potrzeba zawrócenia w ciasnym miejscu z nachylonym podłożem , gdzie trzeba trochę cofnąć motocykl pod górkę i będzie mocno czuć różnicę.  

 

jcb

jcb

Ale ja nigdzie nie pisałem o szybszych motocyklach, co najwyżej bardziej dynamicznych 🙂   Przede wszystkim chodzi o geometrię podwozia - krótsze motocykle o innym kącie główki ramy, choćby posiadana przeze mnie BMW serii R, dają dużo więcej frajdy z jazdy jako takiej,  zakręty są przyjemnością niezależnie od prędkości ale żeby wiedzieć o czym mowa trzeba to poczuć prowadząc różne typy motocykli, dlatego zachęcam do jazd próbnych.

125 to faktycznie mało ale 650/750 w cruiserze to już całkiem wystarczająco o ile ten typ motocykla Ci się nie znudzi to większy silnik raczej potrzebny nie będzie.

 

jcb

jcb

Ale ja nigdzie nie pisałem o szybszych motocyklach, co najwyżej bardziej dynamicznych 🙂   Chodzi o geometrię podwozia - krótsze motocykle o innym kącie główki ramy, choćby posiadana przeze mnie BMW serii R, dają dużo więcej frajdy z jazdy jako takiej,  zakręty są przyjemnością niezależnie od prędkości ale żeby wiedzieć o czym mowa trzeba to poczuć prowadząc różne typy motocykli, dlatego zachęcam do jazd próbnych.

125 to faktycznie mało ale 650/750 w cruiserze to już całkiem wystarczająco o ile ten typ motocykla Ci się nie znudzi to większy silnik raczej potrzebny nie będzie.

 

jcb

jcb

Ale ja nigdzie nie pisałem o szybszych motocyklach.   Chodzi o geometrię podwozia - krótsze motocykle o innym kącie główki ramy, choćby posiadana przeze mnie BMW serii R, dają dużo więcej frajdy z jazdy jako takiej,  zakręty są przyjemnością niezależnie od prędkości ale żeby wiedzieć o czym mowa trzeba to poczuć prowadząc różne typy motocykli, dlatego zachęcam do jazd próbnych.

125 to faktycznie mało ale 650/750 w cruiserze to już całkiem wystarczająco o ile ten typ motocykla Ci się nie znudzi to większy silnik raczej potrzebny nie będzie.

 

×
  • Dodaj nową pozycję...