jcb
Ale ja nigdzie nie pisałem o szybszych motocyklach, co najwyżej bardziej dynamicznych 🙂 Przede wszystkim chodzi o geometrię podwozia - krótsze motocykle o innym kącie główki ramy, choćby posiadana przeze mnie BMW serii R, dają dużo więcej frajdy z jazdy jako takiej, zakręty są przyjemnością niezależnie od prędkości ale żeby wiedzieć o czym mowa trzeba to poczuć prowadząc różne typy motocykli, dlatego zachęcam do jazd próbnych.
125 to faktycznie mało ale 650/750 w cruiserze to już całkiem wystarczająco o ile ten typ motocykla Ci się nie znudzi to większy silnik raczej potrzebny nie będzie.
Jeśli chodzi o masę to 750 będzie ważyć ok. 230 -240 kg a coś co ma silnik 1100- 1500 już ponad 300 kg. Nie trzeba wywrotki , wystarczy potrzeba zawrócenia w ciasnym miejscu z nachylonym podłożem , gdzie trzeba trochę cofnąć motocykl pod górkę i te "parę" kilo stanie się istotne.