NoPel Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam. Troche zrobiłem postępów, i już jest chyba lepiej: Oto zdjęcie: No a oto filmik: I co powiecie, jest w miare ok, czy może słabo dalej? Pamiętajcie że mam baaardzo małe umiejętności pod tym względem (albo niską samoocene ), a oponka 110 nie pozwala na za dużo Zeby nie było: Tak, pochylam motcykl przeciwskrętem, nie wiem czy to widac 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piyok Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 sorry, ale trochę śmieszne jest to zwisanie na SIŁĘ,nie te prędkości, nie te zakręty, ;)ale jeśli już to stopa od wewnątrz zakrętu powinna się opierać o podnóżek samymi palcami 0 Cytuj nie ufaj, nie proś, nie bój się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoPel Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 No jest to na siłe trochę:PCo do stopy to dzięki za uwagę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszZR7 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 ale jeśli już to stopa od wewnątrz zakrętu powinna się opierać o podnóżek samymi palcamiDokładnie bo siedzisz jak kaczor.Rozumiem że jesteś młody i chcesz być jakbyś miał min. 500cm i latać na kolanie, ale tym to się nie da !!!!!!!!!!!!!1 - Cieniutkie oponki2 - Opona z chińskiej gumy ( rant może być zabójczy )3 - Tak jak kolega powiedział nie taka prędkość na takie winkleI przyjrzyjmy się na filmie zwis centralny, a złożenie bardzo małe. ;(Jeździj jak jeździsz i tak jak piszesz za rok kupuj jakąś NSR-kę, RS-kę itp. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoPel Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Złożenie małe bo troche sie boje, jak już pisałem kidedyś tak sie złożyłem że zamknąłem opone i poleciałem po podnózku (aczkowliek do tego momentu było stabilnie)No dobra, to koniec tematu, wlasciwie macie racje, nie ten sprzęt, nie te opony, nie ta prędkość.Za rok bdzie vol. 3 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 No ja nie zmieniłem zdania od vol 1.1) Kładziesz się na siłę - bo przy takiej prędkości to bez niczego robisz ten zakręt bez kolana.2) Na kolanie latasz z dużą prędkością albo po ciasnym zakręcie, to co widzę na filmie to jest ledwo łuk.3) Co do samego treningu - nie ma się co bać, bo tak to nigdy nic się nie nauczysz...4) To samo co pisałem wcześniej, kolano na 110 słabo widzę. To już nawet mój nitro ma 140 i powiem szczerze, ponad 60 stopni do drogi jest już strach. Chińska guma trzyma całkiem całkiem wbrew opinii, ale zauważ różnicę pomiędzy kształtem opony 160 w sporcie a 140 w moim Zippie czy swoim 110 - nasza opona zwyczajnie może się skończyć kiedy opona do wyższych prędkości czy szersza nie. Inny kształt. 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Hmm pomysl skladania sie na kolano 50 jest troche smieszny(bez urazy) przeciez w tym luku masz moze 45km/h i tak ze sie nie przerwociles opuszczajac tak nisko kolano;p Zmien moto nie koniecznie musisz czekac rok troche osob jezdzi bez uprawnien:p 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrubY Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Oo poznaję okolicę ale na łuku w sokolnikach takie cuda.Odezwij się jak bd w okol to ci pokaże małe winkle na taką 50kę 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Masz bardzo fajne moto do ćwiczenia winkli - małe, lekkie, krótkie, niedrogie, ale... nie w ten sposób...Znajdź kawałek parkingu z ładnym asfaltem, ściśnij zbiornik kolanami i poćwicz slalom, zawracanie, ósemkę. Wchodząc w łuk dociskaj nogę do podnóżka od wewnętrznej (od tej, w którą się przechylasz). Pojeździj w koło ronda (np. M1) i stopniowo zwiększaj prędkość zachowując tą samą "trajektorię lotu". Jak wyzbędziesz się psychicznej granicy złożenia i uwierzysz efektowi żyroskopowemu, łuki i zakręty od razu przestaną być problemem, a zaczną przynosić przyjemność. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Przeciw skręt wykonuje się ruchem kierownicy, a nie "zwisającym tyłkiem". Polecam książkę "Motocyklista doskonały" będziesz miał inne spostrzeżenie na jazdę motocyklem. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 4) To samo co pisałem wcześniej, kolano na 110 słabo widzę. To już nawet mój nitro ma 140 i powiem szczerze, ponad 60 stopni do drogi jest już strach. Chińska guma trzyma całkiem całkiem wbrew opinii, ale zauważ różnicę pomiędzy kształtem opony 160 w sporcie a 140 w moim Zippie czy swoim 110 - nasza opona zwyczajnie może się skończyć kiedy opona do wyższych prędkości czy szersza nie. Inny kształt. Ale w Zetce jest wąska felga i opona inaczej się rozkłada na boki. Chińska guma, a szczególnie YUANXING nie trzyma 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoPel Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Michu - Wiem, przeciwskręt wykonuje się pchnięciem w przód lewej/prawej manetki na kierownicy. I tak też zrobiłem, ale nie wiem czy to widać Adam - W M1 jeździłem w czwartek po rondzie, bo było świeto i było zamkniete centrum handlowe, i przyznam że jest to świetny sposób na uczenie się GrubY - Skorzystam z propozycji poduczenia i pokazania zakrętów, jak bym jechał do sokolników to napiszę na gg Jescze raz Adam (bo doczytałem posta Twojego do końca) - Nie mam bariery przed składaniem się, a winkle to przyjemność, tutaj na tym filmie miał być "lans" jak nisko kolano bedę miał . Ogólnie jak jeżdżę to pochylam moto mocniej niż na filmie, ale mniej wysuwam kolanko (bo tutaj to mnie rozerwało prawie w kroczu ). Ogólnie zrobiłem z siebie troche idiotę, przyznaje . Bo tak jak mówie, jak jeżdzę normalnie to głebiej pochylam moto (2 razy przypoiłowałem podnóżkiem a czasem butem (zewnętrzną stroną, tam gdzie w takich butach na przecinka jest taki kawałek plastiku na 2 śrubki), z czego raz jak podnózkiem przypiłował była gleba :/ i przez to troche sie boję pochylić go bardzo mocno, a drugi raz jakoś się uratowałem. Ale normlanie to pochylam bez przesady, tak jakieś miedzy 50 a 70 stopni jak patrzę na kątomierz szkolny , i wysuwam kolanko, tyłek lekko z siedzenia zsuwam, i kolanko wystawiam ale nie aż tak bardzo 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Tak też się można zwiesić, tylko po co?? Ani to użyteczne, ani bezpieczne Przeciwskręt jako "pchnięcie" to najprostszy sposób na zbadanie "jak to działa". Generalnie wygląda to troszkę inaczej 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoPel Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Adam, a co masz na myśli mówiąc że wygląda to inaczej? Bo w motocykliście doskonałym, było napisane żeby pchnąć lekko kierownice w lewo lub prawo. A co do tego zdjecia, to tak jak mówie - ten film dla lansu był jak nisko będzie kolanko, tak jak mówie na codzień jeżdżę zupełnie inaczej, ale nie mam zbytnio jak tego nagrać O! Na codzień pochylam się tak samo (podobnie) zależy jaki winkiel, jak na tym filmie, ten pirwszy zakręt (0.04-0.06sek) (nie wiem czyj to filmik) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Ściskasz zbiornik, luzuj ręce, lekko pochylasz się w przód. Wtedy masz największą skuteczność tego efektu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piyok Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Jak napisałem wcześniej ani nie mamy w okolicy winkli, które by wymagały schodzenia na kolano oraz nie widziałem jeszcze na własne oczy aby ktoś podczas cywilnej jazdy po drogach publicznych na toż kolano schodził. Według mnie umiejętność typowo torowa lub do lansowania się na rondach przy marketach. Adam we wcześniejszym poście bardzo dobrze napisał, naucz się gdzieś zawracania jak najbardziej ciasnego, ósemek itp., jeździć szybko i prosto potrafi nie mal każdy, ale zawrócić na raz motocyklem na ciasnej uliczce bez pchania motocykla w te i we wte potrafi nie wielu, w motocykliście doskonałym jest super opisane i pokazane co i jak. Warto opanować podstawy do perfekcji aby potem z pokładem umiejętności brać się za kolejne etapy i umiejętności jazdy. ps. no chyba że masz namiary w okolicy na miejscówkę podobną do Mulholland Hwy to kolano trzeba mieć opanowane, ale gdyby taka miejscówka była w okolicy to na bank każdy z nas pobudował by przy niej dom z garażem na motóra, polecam pooglądać filmiki autora rnickeymouse [media=]http-~~-//www.youtube.com/watch?v=ZfYAokYX6p0&feature=g-all-u[/media] lwg ps2. odnośnie "kaczora", bardzo obrazowy przykład stopy wciągniętej pod moto 0 Cytuj nie ufaj, nie proś, nie bój się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoPel Opublikowano 13 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witam, uznalem że macie racje, pniewaaż każdy z Was ma o jakieś 20000% większe doświadczenei ode mnie, i teraz tak mi wyszło: ZACZYNA SIĘ W 22 SEKUNDZIE W ogóle nie wiem co źle zrobiłem, bo w pewnym momencie straciłem przyczepność na przednim kole, tylne mi nie uciekało, ale przednie mi uciekło i dlatego w ok. 40sek jest tak szeroko. Co można podszlifować? Ćwiczyłem jeszcze bardzo wolną jazdę między kamieniami rozstawionymi tak (myślnik to jest kamień) - - - - - i idzie mi dobrze nawet na zawróceniu nie podparłem się nogą, tzn raz się podparłem ale to mi przygasł. Ćwiczyłem dosyć długo po tym jak ten filmik zrobiłem, więc jest coraz lepiej. trzeba ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ridrick Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Ja wiem co jest źle. Za bardzo się napinasz na tą jazdę na kolanie. Zrelaksuj się i czerp radość z jazdy. No chyba że ty się do zawodów szykujesz 0 Cytuj Motocyklistą nie staniesz się z chwilą kupna motocykla !!! Jest to pasja, którą trzeba poczuć całym sercem, rodzi się pewien rodzaj więzi 'człowiek-maszyna', dająca sens życiu i uczucie wolności jakiej nikt nie jest w stanie dać nam na tym świecie. Pasja ta staje się najmocniejszym narkotykiem, który rządzi naszym życiem. Nawet gdy ją porzucimy zostawia za sobą pustkę, jakiej nie da się wypełnić niczym innym !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.