Skocz do zawartości

Historia edycji

jcb

jcb

Optymistycznie to nie wygląda.  Obstawiam, że oględziny cylindrów niczego nie wykażą.  To raczej coś z dolnej części silnika. Na zdjęciu nie widać dokładnie - czy materiał tych wiórków jest jednorodny czy może z jednej strony są matowo szare a z drugiej błyszczące (materiał warstwowy) ?   Jeżeli to drugie to będą fragmenty jakiejś panewki ale wtedy  powinno być słychać jakieś niepokojące odgłosy.

Chyba,  że to pozostałości starej awarii po której ktoś przy naprawie nie oczyścił dokładnie silnika.

Te śmieci mogą też pochodzić niekoniecznie z samego silnika a reszty napędu (skrzynia, sprzęgło itp.)

Generalnie tej wielkości odłamki to już niezła rzeźnia więc należałoby sprawdzić wszystkie punkty łożyskowań w całym silniku (zajrzeć do każdej panewki) oraz inne miejsca gdzie w jakiś sposób może dojść do zetknięcia części ruchomych z obudową.  Warto byłoby skonsultować temat z kimś kto ma doświadczenie w serwisowaniu tego konkretnego modelu bo może ma on jakąś przypadłość do powstawania awarii w konkretnym punkcie - byłoby łatwiej szukać przyczyny.

jcb

jcb

Optymistycznie to nie wygląda.  Obstawiam, że oględziny cylindrów niczego nie wykażą.  To raczej coś z dolnej części silnika. Na zdjęciu nie widać dokładnie - czy materiał tych wiórków jest jednorodny czy może z jednej strony są matowo szare a z drugiej błyszczące (materiał warstwowy) ?   Jeżeli to drugie to będą fragmenty jakiejś panewki ale wtedy  powinno być słychać jakieś niepokojące odgłosy.

Chyba,  że to pozostałości starej awarii po której ktoś przy naprawie nie oczyścił dokładnie silnika.

Te śmieci mogą też pochodzić niekoniecznie z samego silnika a reszty napędu (skrzynia, sprzęgło itp.)

×
  • Dodaj nową pozycję...