jcb
Ten widoczny na zdjęciu ma fabryczną półkę - widać nawet oryginalne mocowanie kierownicy wystające ponad nią.
Mocowanie clip-on'ów nie koliduje z półką - zaciskasz je na lagach poniżej półki. Nowa półka to tylko kwestia wyglądu i likwidacji starego mocowanie kierownicy.
W większości motocykli nie da się uzyskać takiej sylwetki bez skrócenia tylnej części ramy.
Sam kiedyś bawiłem się w taką przeróbkę i szczerze mówiąc jak chcesz zadbać o detale tanio nie będzie. Niby wydaje się niewiele ale jak podliczysz wszystkie duperele to bez problemu dołożysz drugą wartość motocykla ( w tym przypadku)
Ładny ten Twój Gienek , do tego wspominałeś coś, że myślisz już jaki będzie kolejny motocykl więc moim zdaniem nie warto się w to pchać. Ładnie zachowanych klasyk w stanie oryginalnym łatwiej znajdzie nabywcę. Jeżeli drażni cię tylna lampa - zmień ale nie wyrzucaj starej. Postępuj tak , żeby przed sprzedażą móc powrócić do oryginału.
Chcesz CR ? Kup sprawną technicznie bazę ale z brakami lub uszkodzeniami nie wpływającymi na jazdę - będzie tańsza a uszkodzone elementy i tak zastąpisz akcesoryjnymi.