
jcb
W każdym gaźniku jest śruba regulacji składu mieszanki (pomijam proste gaźniki do kos spalinowych) - co najwyżej może być zaślepiona. Do dokładnego czyszczenia i tak wykręcenie wszystkich dysz i śrub regulacyjnych jest konieczne.
Pewności nie mam ale sądząc po załączonym schemacie śruba regulacji składu mieszanki to zapewne nr 44 i jest zaślepiona elementem nr 48.
Poziom paliwa w komorze pływakowej jest wyznaczony przez producenta na stałej wartości i nie powinno się nim regulować składu mieszanki.
Skoro gażnik posiada czujnik położenia przepustnicy to jest raczej bliżej ostatnich (najmłodszych) konstrukcji niż tych starych :-)
Na korpusie gaźnika powinien być symbol gaźnika - szukając w sieci po tym symbolu zapewne znajdziesz wszystkie dane regulacyjne jak i informację potwierdzającą gdzie szukać śruby składu mieszanki.
p.s.
ewentualny paproch w kanale śruby składu mieszanki blokujący przepływ będzie skutkował wzbogaceniem mieszanki i problemami z regulacją - dlatego ważne jest przemycie i przedmuchanie powietrzem wszystkich kanałów w gaźniku.