Skocz do zawartości

wydarzenie_FLM_Tuchola.png

Zapraszamy na Zlot Forum Łódzkich Motocyklistów  - więcej informacji tutaj.

Historia edycji

jcb

jcb

W każdym gaźniku jest śruba regulacji składu mieszanki (pomijam proste gaźniki do kos spalinowych) - co najwyżej może być zaślepiona.  Do dokładnego czyszczenia i tak wykręcenie wszystkich dysz i śrub regulacyjnych jest konieczne.

Pewności nie mam ale sądząc po załączonym schemacie śruba regulacji składu mieszanki to zapewne nr 44  i jest zaślepiona elementem nr 48.

Poziom paliwa w komorze pływakowej jest wyznaczony przez producenta na stałej wartości i nie powinno się nim regulować składu mieszanki.

Skoro gażnik posiada czujnik położenia przepustnicy to jest raczej bliżej ostatnich (najmłodszych) konstrukcji niż tych starych :-)

Na korpusie gaźnika powinien być symbol gaźnika - szukając w sieci po tym symbolu zapewne znajdziesz wszystkie dane regulacyjne jak i informację potwierdzającą gdzie szukać śruby składu mieszanki.

 

p.s.

ewentualny paproch w kanale śruby składu mieszanki blokujący przepływ będzie skutkował wzbogaceniem mieszanki i problemami z regulacją - dlatego ważne jest przemycie i przedmuchanie powietrzem wszystkich kanałów w gaźniku.

 

jcb

jcb

W każdym gaźniku jest śruba regulacji składu mieszanki (pomijam proste gaźniki do kos spalinowych) - co najwyżej może być zaślepiona.  Do dokładnego czyszczenia i tak wykręcenie wszystkich dysz i śrub regulacyjnych jest konieczne.

Pewności nie mam ale sądząc po załączonym schemacie śruba regulacji składu mieszanki to zapewne nr 44  i jest zaślepiona elementem nr 48.

Poziom paliwa w komorze pływakowej jest wyznaczony przez producenta na stałej wartości i nie powinno się nim regulować składu mieszanki.

Skoro gażnik posiada czujnik położenia przepustnicy to jest raczej bliżej ostatnich (najmłodszych) konstrukcji niż tych starych :-)

Na korpusie gaźnika powinien być symbol gaźnika - szukając w sieci po tym symbolu zapewne znajdziesz wszystkie dane regulacyjne jak i informację potwierdzającą gdzie szukać śruby składu mieszanki.

 

jcb

jcb

W każdym gaxniku jest śruba regulacji składu mieszanki  - co najwyżej może być zaślepiona.  Do dokładnego czyszczenia i tak wykręcenie wszystkich dysz i śrub regulacyjnych jest konieczne.

Pewności nie mam ale sądząc po załączonym schemacie śruba regulacji składu mieszanki to zapewne nr 44  i jest zaślepiona elementem nr 48.

Poziom paliwa w komorze pływakowej jest wyznaczony przez producenta na stałej wartości i nie powinno się nim regulować składu mieszanki.

Skoro gażnik posiada czujnik położenia przepustnicy to jest raczej bliżej ostatnich (najmłodszych) konstrukcji niż tych starych :-)

Na korpusie gaźnika powinien być symbol gaźnika - szukając w sieci po tym symbolu zapewne znajdziesz wszystkie dane regulacyjne jak i informację potwierdzającą gdzie szukać śruby składu mieszanki.

 

×
  • Dodaj nową pozycję...