radoxu Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Witam, jestem posiadaczem SV650 2003 od kilku dni. Po jednym z tankowan (jednak może to nie miec nic wspólnego) zapala mi sie kontrolka FI. Głowne objawy to mocne strzelanie z tłumika, moto gaśnie, czasem nie chce odpalic. Jednak zdaża sie to raz na jakiś czas. Dziś - zrobiłem 50 km bezproblemowo i w trakcie jazdy na mniejszych obrotach moto gaśnie. Staje, odpalam raz, drugi, kontrolka gaśnie i jade dalej. Po kolejnych 60/70 w trakcie jazdy zapaliła sie kontrolka lecz bez żadnych objawów. Stanałem, zgasiłem i odpaliłem i zgasła. Teraz ide do moto, przekrecam kluczyk i bez odpalania kontrolka i błąd FI. Odpalam, pracował z 2 min na wolnych, wkrecam go i przy 6 zgasł. Postanowiłem to "rozjezdzic' na odcinku 300 metrów gasł mi z mocnym strzałem z tłumika. Nagle objawy ustąpiły i bezproblemowo jechałem dalej. Co to może być? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIKT Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2019 Poszukaj kostki diagnostycznej i musisz zmostkowac 2 piny. Teoretycznie na wyświetlaczu pojawia się błędy jakie zostały zapisane. Tzw "dealer mode".Nie wiem które w Twoim roczniku. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radoxu Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 (edytowane) C13 - Czujnik pozycji powietrza dolotowego Edytowane 17 Sierpnia 2019 przez radoxu (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIKT Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Mozliwe, że synchro przepustnic.Lecz tutaj nie wystarczy wakuometrami (czy wężykiem z cieczą).Dodatkowo ustawiasz w "dealer mode" same przepustnice. Na wyświetlaczu będziesz miał 3 kreski.Musisz ustawić na środkowa (śrubą regulacyjna). Wtedy komp dostaje info o prawidlowo ustawionych przepustnicach.Nie wiem czy 650 ma "PAIR" jak 1000. To cos jakby recyrkulacja spalin, też warto wyczyścić bo jak ma sporo nagaru to nieszczelne są.Boso, ale w ostrogach 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.