adamos.as Opublikowano 10 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2019 (edytowane) Witam, planuję się pobawić trochę jazdą w terenie, doświadczenie za wielkiego nie mam, w dzieciństwie trochę się jeździło rometami, aktualnie mam 28 lat 85 kg wagi i 180 cm wzrostu. Potrzebuję czegoś co po kilkunastu motogodzinach nie pęknie w pół pod moim ciężarem, a zarazem nie odczuję zbyt mocno przy zakupie, bo szczerze chcę spróbować, a nie wiem czy podłapię zajawkę i nie chcę początkowo pchać się w większe koszty. Pewne jest to, że maks. to 125cc, 4t, początkowo lekka jazda po lesie, polnych drogach potem jakieś podjazdy jak się rozjeżdżę i jak faktycznie temat podłapię to zainwestuję w coś mocniejszego i lepszego. Narazie jestem zainteresowany najniższą półką żeby spróbować i nauczyć się podstaw. Pytanie czy te RFZ'ty / KXD warte w ogóle czegokolwiek? Czy to moto dla przeważnie dzieci/nastolatków 50 kg? Polecilibyście cokolwiek za około 3k? Edytowane 10 Czerwca 2019 przez adamos.as (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj
adamos.as Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2019 A może dołożyć do diabolini? Nówka to jednak nówka spokojnie go dotrzeć, oleje często zmieniać, czujnik temperatury zamontować żeby go nie ugotować przynajmniej jak się rozjeżdżę. Trochę boję się rozglądać w używkach żeby się nie naciąć na minę. Co myślicie o tym producencie? Jest kilka ciekawych opinii/recenzji o 250cc. 0 Cytuj
jaszczomb Opublikowano 11 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2019 wg. mnie nie powinieneś bać się 250 4t, bo sobie na pewno z nią poradzisz 1 Cytuj
adamos.as Opublikowano 11 Czerwca 2019 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2019 4 godziny temu, jaszczomb napisał: wg. mnie nie powinieneś bać się 250 4t, bo sobie na pewno z nią poradzisz Zastanowię się jeszcze między 125 a 250cc. A warto spróbować tą markę Diabolini? 0 Cytuj
jaszczomb Opublikowano 11 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2019 5 hours ago, adamos.as said: Zastanowię się jeszcze między 125 a 250cc. A warto spróbować tą markę Diabolini? Nie używałem więc nie odpowiem ci na to pytanie, te crossy w przedziale 5-7 tys to wiadomo są chińczyki a opinie w internecie bywają skrajnie różne, z drugiej strony używana maszyna < 5kPLN to też jest zakup dużego ryzyka. Jeśli by o mnie chodziło to bym chyba jednak poszedł w nowego chińczyka. 1 Cytuj
Munga Opublikowano 12 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2019 Wg mnie warto rozważać 125, ale tylko w 2t ewentualnie jak wyżej wspomnieli 250 4t. Nie jeździłem żadnym dedykowanym 125cc w 4t pod motocross, ale wiem jaka jest różnica między 15, a 30 koni Sam mam gn125 w 4t i to się na jakiekolwiek "sportowe" jeżdżenie nie nadaje. Jest 15 koni, ale do toczenia się po płaskim. Pod górkę w lesie łapie zadyszkę. Obawiam się, że to samo będziesz miał w crossie. Chociaż tam pewnie inne przełożenia i zębatka. Z drugiej strony, wsiadłem na kawasaki KLX 125 4t i szło bardzo podobnie do gienka, więc rewolucji bym się nie spodziewał. Koni dobrą zębatką/przełożeniami nie dołożysz. Moje obie Suzi chodzą podobnie. Jedna jest 50cc 2t, a druga 125 w 4t - sam wyciągnij wnioski. 0 Cytuj
robert73 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2019 Przy wadze 85 kg na początek radził bym poszukać czegoś typu DR 350 lub Honda XR 400 i musisz zwiększyć budżet bo w takich pieniądzach crossa to kupisz szrota i w krótkim czasie dołożysz do niego z dwa razy więcej kasy niż za niego dałeś .A 125 w 4t daruj sobie bo na nim jazdę w terenie tylko znienawidzisz . 0 Cytuj
lukkas Opublikowano 17 Czerwca 2019 Zgłoś Opublikowano 17 Czerwca 2019 Krotko żeby to miało sens. Budżet x 2. Z dala o zoltych wynalazków. 125 2T albo 250 4T. I wtedy zapraszam na okoliczne zwirownie. 0 Cytuj www.antybrowar.pl facebook.com/antybrowar
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.