Skocz do zawartości

Historia edycji

Darek_Lodz

Darek_Lodz

hmm, ja mam wszystko :D 

1. Skórzane kombi jednoczęściowe - zdecydowanie najwygodniejsze, najbezpieczniejsze i wygląda najfajniej. Jednak mimu wielu zalet w sumie rzadko używam, muszę mieć co najmniej te 30 - 50 km, i tez nie zawsze wezmę (zależy gdzie jadę :) ostatnio jechałem do sądu w Piotrkowie po dokumenty ... jednak wziąłem full tek styl, nie chciałem chodzić w pełnej skórze w sądzie :D )  

2. Skórzane 2 częściowe - w skrócie jak dla mnie te 2 częściowe oznacza tyle, że biorę samą kurtkę... Jeżeli zabieram obie części - to wole kombi 1 częściowe, ubierania jest tyle samo (a nawet jednoczęściowy idzie szybciej włożyć  :) , potrzeba wprawy). Oczywiście mając 2 kombi mogę wybrać, ale jeżeli ma to być jeden komplet - zdecydowanie polecałbym 2 częściowy, z powodu możliwości (jednoczęściowego nie urwę w połowie :D

Rożnica między 1 a 2 jest minimalna, 1 jest fajniejsza i wygodniejsza podczas jazdy, nie tylko torowej. Oczywiście 1częściowy kombiak to większe problemy podczas przerwy np. na "dwójkę" :) , czy po prostu odstawienia kurtki na spacerek. 

3. Tekstyl - najbardziej uniwersalny, jednak zdecydowanie mniej bezpieczny (nie będę wchodzić tutaj w dyskusję, mniej bezpieczny niż kombi i tyle, nie mówię że niebezpieczny bo w tekstyliach też kilka razy leżałem i żyję). Głównym powodem gdy biorę tekstyla to ewentualny deszcz, nie chce kombiaka narażać, a na krótkie trasy nie chce mi się zabierać przeciw deszczów.

Więc podsumowując ...

Dłuższe trasy / tor - 1 częściowy (przeciw deszcze w kuferku)

Krótsze trasy, praca, sklep, przejazdy - Skórzana kurtka (bez spodni, tak wiem, źle i w ogóle) , ale jest wygodna, dobry przewiew

Tekstyl - gdy nie jestem pewny pogody, nie chce mi się zabierać przeciw deszczy lub gdy w miejscu gdzie jadę nie chce odstawiać skórzanej kurtki. 

Co moim zdaniem najlepsze ? Jakbym miał teraz kupić tylko 1 strój - zdecydowanie 2 częściowy kombiak. W Rumuni byłem też w skórzanym kombi - reszta z 7 osób tekstyle (z czego jedna w krótkich dzinsach, t-shity i sandałki, miał goldwinga :D ) 

Darek_Lodz

Darek_Lodz

hmm, ja mam wszystko :D 

1. Skórzane kombi jednoczęściowe - zdecydowanie najwygodniejsze, najbezpieczniejsze i wygląda najfajniej. Jednak mimu wielu zalet w sumie rzadko używam, muszę mieć co najmniej te 30 - 50 km, i tez nie zawsze wezmę (zależy gdzie jadę :) ostatnio jechałem do sądu w Piotrkowie po dokumenty ... jednak wziąłem full tek styl, nie chciałem chodzić w pełnej skórze w sądzie :D )  

2. Skórzane 2 częściowe - w skrócie jak dla mnie te 2 częściowe oznacza tyle, że biorę samą kurtkę... Jeżeli zabieram obie części - to wole kombi 1 częściowe, ubierania jest tyle samo (a nawet jednoczęściowy idzie szybciej włożyć  :) , potrzeba wprawy). Oczywiście mając 2 kombi mogę wybrać, ale jeżeli ma to być jeden komplet - zdecydowanie polecałbym 2 częściowy, z powodu możliwości (jednoczęściowego nie urwę w połowie :D

Rożnica między 1 a 2 jest minimalna, 1 jest fajniejsza i wygodniejsza podczas jazdy, nie tylko torowej. Oczywiście 1częściowy kombiak to większe problemy podczas przerwy np. na "dwójkę" :) , czy po prostu odstawienia kurtki na spacerek. 

3. Tekstyl - najbardziej uniwersalny, jednak zdecydowanie mniej bezpieczny (nie będę wchodzić tutaj w dyskusję, mniej bezpieczny niż kombi i tyle, nie mówię że niebezpieczny bo w tekstyliach też kilka razy leżałem i żyję). Głównym powodem gdy biorę tekstyla to ewentualny deszcz, nie chce kombiaka narażać, a na krótkie trasy nie chce mi się zabierać przeciw deszczów.

Więc podsumowując ...

Dłuższe trasy / tor - 1 częściowy (przeciw deszcze w kuferku)

Krótsze trasy, praca, sklep, przejazdy - Skórzana kurtka (bez spodni, tak wiem, źle i w ogóle) , ale jest wygodna, dobry przewiew

Tekstyl - gdy nie jestem pewny pogody, nie chce mi się zabierać przeciw deszczy lub gdy w miejscu gdzie jadę nie chce odstawiać skórzanej kurtki. 

Co moim zdaniem najlepsze ? Jakbym miał teraz kupić tylko 1 strój - zdecydowanie 2 częściowy kombiak. 

Darek_Lodz

Darek_Lodz

hmm, ja mam wszystko :D 

 

1. Skórzane kombi jednoczęściowe - zdecydowanie najwygodniejsze, najbezpieczniejsze i wygląda najfajniej. Jednak mimu wielu zalet w sumie rzadko używam, muszę mieć co najmniej te 30 - 50 km, i tez nie zawsze wezmę (zależy gdzie jadę :) ostatnio jechałem do sądu w Piotrkowie po dokumenty ... jednak wziąłem full tek styl, nie chciałem chodzić w pełnej skórze w sądzie :D )  

2. Skórzane 2 częściowe - w skrócie jak dla mnie te 2 częściowe oznacza tyle, że biorę samą kurtkę... Jeżeli zabieram obie części - to wole kombi 1 częściowe, ubierania jest tyle samo (a nawet jednoczęściowy idzie szybciej włożyć  :) , potrzeba wprawy). Oczywiście mając 2 kombi mogę wybrać, ale jeżeli ma to być jeden komplet - zdecydowanie polecałbym 2 częściowy, z powodu możliwości (jednoczęściowego nie urwę w połowie :D

Rożnica między 1 a 2 jest minimalna, 1 jest fajniejsza i wygodniejsza podczas jazdy, nie tylko torowej. Oczywiście 1częściowy kombiak to większe problemy podczas przerwy np. na "dwójkę" :) , czy po prostu odstawienia kurtki na spacerek. 

3. Tekstyl - najbardziej uniwersalny, jednak zdecydowanie mniej bezpieczny (nie będę wchodzić tutaj w dyskusję, mniej bezpieczny niż kombi i tyle, nie mówię że niebezpieczny bo w tekstyliach też kilka razy leżałem i żyję). Głównym powodem gdy biorę tekstyla to ewentualny deszcz, nie chce kombiaka narażać, a na krótkie trasy nie chce mi się zabierać przeciw deszczów.

 

Więc podsumowując ...

Dłuższe trasy / tor - 1 częściowy (przeciw deszcze w kuferku)

Krótsze trasy, praca, sklep, przejazdy - Skórzana kurtka (bez spodni, tak wiem, źle i w ogóle) , ale jest wygodna, dobry przewiew

Tekstyl - gdy nie jestem pewny pogody, nie chce mi się zabierać przeciw deszczy lub gdy w miejscu gdzie jadę nie chce odstawiać skórzanej kurtki. 

 

Co moim zdaniem najlepsze ? Jakbym miał teraz kupić tylko 1 strój - zdecydowanie 2 częściowy kombiak. 

Darek_Lodz

Darek_Lodz

hmm, ja mam wszystko :D 

 

1. Skórzane kombi jednoczęściowe - zdecydowanie najwygodniejsze, najbezpieczniejsze i wygląda najfajniej. Jednak mimu wielu zalet w sumie rzadko używam, muszę mieć co najmniej te 30 - 50 km, i tez nie zawsze wezmę (zależy gdzie jadę :) ostatnio jechałem do sądu w Piotrkowie po dokumenty ... jednak wziąłem full tek styl, nie chciałem chodzić w pełnej skórze w sądzie :D )  

2. Skórzane 2 częściowe - w skrócie jak dla mnie te 2 częściowe oznacza tyle, że biorę samą kurtkę... Jeżeli zabieram obie części - to wole kombi 1 częściowe, ubierania jest tyle samo (a nawet jednoczęściowy idzie szybciej włożyć  :) , potrzeba wprawy). Oczywiście mając 2 kombi mogę wybrać, ale jeżeli ma to być jeden komplet - zdecydowanie polecałbym 2 częściowy, z powodu możliwości (jednoczęściowego nie urwę w połowie :D

Rożnica między 1 a 2 jest minimalna, 1 jest fajniejsza i wygodniejsza podczas jazdy, nie tylko torowej. Oczywiście 1częściowy kombiak to większe problemy podczas przerwy np. na "dwójkę" :) , czy po prostu odstawienia kurtki na spacerek. 

3. Tekstyl - najbardziej uniwersalny, jednak zdecydowanie mniej bezpieczny (nie będę wchodzić tutaj w dyskusję mniej bezpieczny niż kombi i tyle, nie mówię że niebezpieczny bo w tekstyliach też kilka razy leżałem i żyję). Głównym powodem gdy biorę tekstyla to ewentualny deszcz, nie chce kombiaka narażać, a na krótkie trasy nie chce mi się zabierać przeciw deszczów.

 

Więc podsumowując ...

Dłuższe trasy / tor - 1 częściowy (przeciw deszcze w kuferku)

Krótsze trasy, praca, sklep, przejazdy - Skórzana kurtka (bez spodni, tak wiem, źle i w ogóle) , ale jest wygodna, dobry przewiew

Tekstyl - gdy nie jestem pewny pogody, nie chce mi się zabierać przeciw deszczy lub gdy w miejscu gdzie jadę nie chce odstawiać skórzanej kurtki. 

 

Co moim zdaniem najlepsze ? Jakbym miał teraz kupić tylko 1 strój - zdecydowanie 2 częściowy kombiak. 

Darek_Lodz

Darek_Lodz

hmm, ja mam wszystko :D 

 

1. Skórzane kombi jednoczęściowe - zdecydowanie najwygodniejsze, najbezpieczniejsze i wygląda najfajniej. Jednak mimu wielu zalet w sumie rzadko używam, muszę mieć co najmniej te 30 - 50 km, i tez nie zawsze wezmę (zależy gdzie jadę :) ostatnio jechałem do sądu w Piotrkowie po dokumenty ... jednak wziąłem full tek styl, nie chciałem chodzić w pełnej skórze w sądzie :D )  

2. Skórzane 2 częściowe - w skrócie jak dla mnie te 2 częściowe oznacza tyle, że biorę samą kurtkę... Jeżeli zabieram obie części - to wole kombi 1 częściowe, ubierania jest tyle samo (a nawet jednoczęściowy idzie szybciej włożyć  :) , potrzeba wprawy). Oczywiście mając 2 kombi mogę wybrać, ale jeżeli ma to być jeden komplet - zdecydowanie polecałbym 2 częściowy, z powodu możliwości (jednoczęściowego nie urwę w połowie :D

Rożnica między 1 a 2 jest minimalna, 1 jest fajniejsza i wygodniejsza podczas jazdy, nie tylko torowej. Oczywiście 1częściowy kombiak to większe problemy podczas przerwy na "dwójkę" :) 

3. Tekstyl - najbardziej uniwersalny, jednak zdecydowanie mniej bezpieczny (nie będę wchodzić tutaj w dyskusję mniej bezpieczny niż kombi i tyle, nie mówię że niebezpieczny bo w tekstyliach też kilka razy leżałem i żyję). Głównym powodem gdy biorę tekstyla to ewentualny deszcz, nie chce kombiaka narażać, a na krótkie trasy nie chce mi się zabierać przeciw deszczów.

 

Więc podsumowując ...

Dłuższe trasy / tor - 1 częściowy (przeciw deszcze w kuferku)

Krótsze trasy, praca, sklep, przejazdy - Skórzana kurtka (bez spodni, tak wiem, źle i w ogóle) , ale jest wygodna, dobry przewiew

Tekstyl - gdy nie jestem pewny pogody, nie chce mi się zabierać przeciw deszczy lub gdy w miejscu gdzie jadę nie chce odstawiać skórzanej kurtki. 

 

Co moim zdaniem najlepsze ? Jakbym miał teraz kupić tylko 1 strój - zdecydowanie 2 częściowy kombiak. 

Darek_Lodz

Darek_Lodz

hmm, ja mam wszystko :D 

 

1. Skórzane kombi jednoczęściowe - zdecydowanie najwygodniejsze, najbezpieczniejsze i wygląda najfajniej. Jednak mimu wielu zalet w sumie rzadko używam, muszę mieć co najmniej te 30 - 50 km, i tez nie zawsze wezmę (zależy gdzie jadę :) ostatnio jechałem do sądu w Piotrkowie po dokumenty ... jednak wziąłem full tek styl, nie chciałem chodzić w pełnej skórze w sądzie :D )  

2. Skórzane 2 częściowe - na ogóle jak dla mnie te 2 częściowe oznacza tyle, że biorę samą kurtkę... Jeżeli zabieram obie części - to wole kombi 1 częściowe, ubierania jest tyle samo (a nawet jednoczęściowy idzie szybciej włożyć  :) , potrzeba wprawy). Oczywiście mając 2 kombi mogę wybrać, ale jeżeli ma to być jeden komplet - zdecydowanie polecałbym 2 częściowy, z powodu możliwości (jednoczęściowego nie urwę w połowie :D

Rożnica między 1 a 2 jest minimalna, 1 jest fajniejsza i wygodniejsza podczas jazdy, nie tylko torowej. Oczywiście 1częściowy kombiak to większe problemy podczas przerwy na "dwójkę" :) 

3. Tekstyl - najbardziej uniwersalny, jednak zdecydowanie mniej bezpieczny (nie będę wchodzić tutaj w dyskusję mniej bezpieczny niż kombi i tyle, nie mówię że niebezpieczny bo w tekstyliach też kilka razy leżałem i żyję). Głównym powodem gdy biorę tekstyla to ewentualny deszcz, nie chce kombiaka narażać, a na krótkie trasy nie chce mi się zabierać przeciw deszczów.

 

Więc podsumowując ...

Dłuższe trasy / tor - 1 częściowy (przeciw deszcze w kuferku)

Krótsze trasy, praca, sklep, przejazdy - Skórzana kurtka (bez spodni, tak wiem, źle i w ogóle) , ale jest wygodna, dobry przewiew

Tekstyl - gdy nie jestem pewny pogody, nie chce mi się zabierać przeciw deszczy lub gdy w miejscu gdzie jadę nie chce odstawiać skórzanej kurtki. 

 

Co moim zdaniem najlepsze ? Jakbym miał teraz kupić tylko 1 strój - zdecydowanie 2 częściowy kombiak. 

×
  • Dodaj nową pozycję...