Darek_Lodz
hmm, ja mam wszystko
1. Skórzane kombi jednoczęściowe - zdecydowanie najwygodniejsze, najbezpieczniejsze i wygląda najfajniej. Jednak mimu wielu zalet w sumie rzadko używam, muszę mieć co najmniej te 30 - 50 km, i tez nie zawsze wezmę (zależy gdzie jadę ostatnio jechałem do sądu w Piotrkowie po dokumenty ... jednak wziąłem full tek styl, nie chciałem chodzić w pełnej skórze w sądzie )
2. Skórzane 2 częściowe - w skrócie jak dla mnie te 2 częściowe oznacza tyle, że biorę samą kurtkę... Jeżeli zabieram obie części - to wole kombi 1 częściowe, ubierania jest tyle samo (a nawet jednoczęściowy idzie szybciej włożyć , potrzeba wprawy). Oczywiście mając 2 kombi mogę wybrać, ale jeżeli ma to być jeden komplet - zdecydowanie polecałbym 2 częściowy, z powodu możliwości (jednoczęściowego nie urwę w połowie )
Rożnica między 1 a 2 jest minimalna, 1 jest fajniejsza i wygodniejsza podczas jazdy, nie tylko torowej. Oczywiście 1częściowy kombiak to większe problemy podczas przerwy np. na "dwójkę" , czy po prostu odstawienia kurtki na spacerek.
3. Tekstyl - najbardziej uniwersalny, jednak zdecydowanie mniej bezpieczny (nie będę wchodzić tutaj w dyskusję, mniej bezpieczny niż kombi i tyle, nie mówię że niebezpieczny bo w tekstyliach też kilka razy leżałem i żyję). Głównym powodem gdy biorę tekstyla to ewentualny deszcz, nie chce kombiaka narażać, a na krótkie trasy nie chce mi się zabierać przeciw deszczów.
Więc podsumowując ...
Dłuższe trasy / tor - 1 częściowy (przeciw deszcze w kuferku)
Krótsze trasy, praca, sklep, przejazdy - Skórzana kurtka (bez spodni, tak wiem, źle i w ogóle) , ale jest wygodna, dobry przewiew
Tekstyl - gdy nie jestem pewny pogody, nie chce mi się zabierać przeciw deszczy lub gdy w miejscu gdzie jadę nie chce odstawiać skórzanej kurtki.
Co moim zdaniem najlepsze ? Jakbym miał teraz kupić tylko 1 strój - zdecydowanie 2 częściowy kombiak. W Rumuni byłem też w skórzanym kombi - reszta z 7 osób tekstyle (z czego jedna w krótkich dzinsach, t-shity i sandałki, miał goldwinga )