Skocz do zawartości

Historia edycji

Davno

Davno

Cześć wszystkim,
W tym roku kupiłem sobie Kawasaki ZL 600 z 1995 roku. Moto nie chodziło na wolnych. Musiałem wyciągnąć airboxa ponieważ linka wolnych obrotów wypadła ze swojego prowadzenia. Problem zaczął się gdy chciałem wsadzić airbox na swoje miejsce. Jest tam tak małe pole manewru, że walczę z tym już jakiś czas. Dodam, że cały gaźnik został na swoim miejscu. Ciężko jest naprowadzic wszystkie krocie na gaźnik no i ogólnie manewrowac airboxem w środku. Czy muszę wykręcić cały gaźnik i zmontować go z airboxem i dopiero wtedy zakładać na moto. Może ktoś wie czy jest opcja bez ściągania gaźnika.  Dzięki za informację

Davno

Davno

Cześć wszystkim,
W tym roku kupiłem sobie Kawasaki ZL 600 z 1995 roku. Moto nie chodziło na wolnych. Musiałem wyciągnąć airboxa ponieważ linka wolnych obrotów wypadła ze swojego prowadzenia. Problem zaczął się gdy chciałem wsadzić airbox na swoje miejsce. Jest tam tak małe pole manewru, że walczę z tym już jakiś czas. Dodam, że cały gaźnik został na swoim miejscu. Ciężko jest naprowadzic wszystkie krocie na gaźnik no i ogólnie manewrowac airboxem w środku. Czy muszę wykręcić cały gaźnik i zmontować go z airboxem i dopiero wtedy zakładać na moto. Może ktoś wie czy jest opcja bez ściągania gaźnika.  Dzięki za informację

×
  • Dodaj nową pozycję...