EL_Andrzej Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Witam Wszystkich Mam na imię Andrzej jeżdżę od kilku lat. Głównie poruszałem się w tematyce lekkich motocykli enduro błota, piachów, megawattów i takich tam....oraz turystyki enduro. Od Ktm exc 400 do Yama Supertenere 750. Obecnie po rewolucji w stajni stoi tylko Afryka Twin (crf1000 ADV) i Transalp 650 mojej żony. Pozdrawiam Andrzej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ona1988 Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Witaj 😉 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madman Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Siema 0 Cytuj Dobrze że nie jestem normalny bo już dawno bym zwariował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lancet Opublikowano 3 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2018 Czołem! Niezły masz garaż swoją drogą 0 Cytuj "Be yourself, no matter what they say!" Sting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajmon Opublikowano 4 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 Powitać 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
outsidermma Opublikowano 4 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 Witam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 4 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 EL-o 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...