tymsoon Opublikowano 4 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Piona ! Jak w temacie, kupie R6 RJ15, najlepiej torową, ale w grę wchodzi też cała lub po szlifie , zapraszam na priv 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 4 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Hehe, widzę że torowania wchodzi Bardzo słuszna decyzja. Jak chcesz być szybki to musisz mieć sprzęt przygotowany do szlifu i mniejszych kosztów - spokój w głowie. Poszukaj sobie starszego sprzętu r6 z 2004 na wtrysku ale jeszcze na normalnym zawiasie (nie UPS) - jest tak samo za***ista a części przy ewentualnych kosztach dużo mniejsze. Nie poczujesz różnicy w między starym a nowym zawieszeniem. Byle by było przygotowane pod Twoją wagę (odpowiednie sprężyny) i po dobrym serwisie (tył przód). Albo modele ciut młodsze już z UPSem - części od groma 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 4 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 (edytowane) Tu trochę starsza, ale nasza forumowa --> https://www.olx.pl/oferta/yamaha-r6-rj03-tor-torowka-CID5-IDvBftk.html Odezwij się do @Majk Edytowane 4 Października 2018 przez Piuriel (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymsoon Opublikowano 5 Października 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 widziałem widziałem, ale potrzebuje nowszego sprzętu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymsoon Opublikowano 5 Października 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Dnia 4.10.2018 o 09:49, rooland napisał: Hehe, widzę że torowania wchodzi Bardzo słuszna decyzja. Jak chcesz być szybki to musisz mieć sprzęt przygotowany do szlifu i mniejszych kosztów - spokój w głowie. Poszukaj sobie starszego sprzętu r6 z 2004 na wtrysku ale jeszcze na normalnym zawiasie (nie UPS) - jest tak samo za***ista a części przy ewentualnych kosztach dużo mniejsze. Nie poczujesz różnicy w między starym a nowym zawieszeniem. Byle by było przygotowane pod Twoją wagę (odpowiednie sprężyny) i po dobrym serwisie (tył przód). Albo modele ciut młodsze już z UPSem - części od groma Dzięki za uwagi mam jeszcze trochę czasu żeby się dokładnie zastanowić, ale zbieram chęci siły kasę i informację na następny sezon, chciałbym spróbować, ale same chęci i motocykl to nie wszystko.. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ErR Opublikowano 5 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 Jasna sprawa, popatrz jeszcze za 636 z roczników 2004+. Świetne maszyny na tor. Oczywiście że chęci i motocykl to nie wszystko ale od tego tą przygodę trzeba zacząć. Bo szkoda by było zgruzowania Twojego Kata. A niestety, jak zaczynasz liczyć czas na okrążeniu to gleba jest tylko kwestią czasu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymsoon Opublikowano 5 Października 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2018 2 godziny temu, rooland napisał: Jasna sprawa, popatrz jeszcze za 636 z roczników 2004+. Świetne maszyny na tor. Oczywiście że chęci i motocykl to nie wszystko ale od tego tą przygodę trzeba zacząć. Bo szkoda by było zgruzowania Twojego Kata. A niestety, jak zaczynasz liczyć czas na okrążeniu to gleba jest tylko kwestią czasu. hehe, dokładnie, będę się rozglądał za czymś ciekawym, dzieki za słusze info 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.