Skocz do zawartości

Motocyklista w Radzie! - 21 października 2018


Spons78

Rekomendowane odpowiedzi

To co mi się najbardziej podoba w współpracy Tomka z motocyklistami jest to jak co raz częściej "nasze" pomysły z powodzeniem wprowadzone na Łódzkich ulicach wzbudzają zazdrość w innych miastach do tego stopnia że pojawiają się tam głosy by kopiować te pomysły u nich.
Tak czy inaczej Łódź przeciera szlak bycia przyjaznym motocyklistom, a to się ceni.

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Spons78 z jednej strony zgadzam się, że promujesz fajne pomysły dla motocyklistów, ale z drugiej strony działasz zgodnie z linią partyjną urzędującej Pani prezydent, czyli maksymalne utrudnianie życia zmotoryzowanym przez zwężanie jezdni, przenoszenie przystanków na jezdnię likwidacja miejsc parkingowych (poza placem Komuny Paryskiej oczywiście) czy wprowadzanie takich masakrycznych rozwiązań jak tunel W-Z gdzie organizacja ruchu na górnych jezdniach chyba nie może być bardziej skopana.

No niestety wg. mnie suma summarum po Łodzi jeździ się tragicznie i jeżeli obecnie rządzący zostaną na stanowiskach to będzie jeszcze gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim wszyscy się rzucą na przedmówcę. proszę przeanalizować, czy rzeczywiście remonty i inwestycje w Łodzi robione są sensownie. Dla przykładu okolica Zarzew/Dąbrowa.  Skrzyżowanie Dąbroskiego/Kilińskiego nie skończone, Milionowa przez Śmigłego zamknięta (a nie dzieje się tam nic!) i cały ruch idzie po Przybysza.

Nikt chyba nie kwestionuje zasług Tomka na rzecz motocyklistów. Jak będzie kandydować na Prezydenta Łodzi,  to na mój głos może liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jaszczomb napisał:

No niestety wg. mnie suma summarum po Łodzi jeździ się tragicznie i jeżeli obecnie rządzący zostaną na stanowiskach to będzie jeszcze gorzej.

Nie psuj koledze takiej wspaniałej kampanii :D miało być pięknie, miejsca parkingowe i przystanie, a Ty wyskakujesz z pretensjami o destrukcję ruchu drogowego w mieście :)

1 godzinę temu, julian85 napisał:

Nikt chyba nie kwestionuje zasług Tomka na rzecz motocyklistów. Jak będzie kandydować na Prezydenta Łodzi,  to na mój głos może liczyć. 

Jesli ktokolwiek w ten sposób decyduje o oddaniu głosu to nic dziwnego, że w tym kraju dzieje się tak, a nie inaczej

GS500 icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, karwoj25 napisał:

Jesli ktokolwiek w ten sposób decyduje o oddaniu głosu to nic dziwnego, że w tym kraju dzieje się tak, a nie inaczej

W taki znaczy w jaki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jaszczomb napisał:

@Spons78 z jednej strony zgadzam się, że promujesz fajne pomysły dla motocyklistów, ale z drugiej strony działasz zgodnie z linią partyjną urzędującej Pani prezydent, czyli maksymalne utrudnianie życia zmotoryzowanym przez zwężanie jezdni, przenoszenie przystanków na jezdnię likwidacja miejsc parkingowych (poza placem Komuny Paryskiej oczywiście) czy wprowadzanie takich masakrycznych rozwiązań jak tunel W-Z gdzie organizacja ruchu na górnych jezdniach chyba nie może być bardziej skopana.

No niestety wg. mnie suma summarum po Łodzi jeździ się tragicznie i jeżeli obecnie rządzący zostaną na stanowiskach to będzie jeszcze gorzej.

Mam świadomość, że nie wszystkie zmiany w naszym mieście odpowiadają każdemu z nas. Nie zgodzę się, że wszelkie działania maksymalnie utrudniają życie zmotoryzowanym. Dziś jest "moda" na zawężanie ulic i stwarzanie więcej miejsca pieszym (tak jest w wielu miastach Europy). Żałuję, że nie powstają u nas parkingi wielopoziomowe w Centrum, ale jest już światełko w tunelu i liczę, że wkrótce to się zmieni. Gdybyśmy mieli kilka dużych parkingów nie byłoby problemu z parkowaniem. Pamiętajcie, że w Radzie jest 40 osób, a ja jeden. I nie jest łatwo w wielu sprawach tworzyć "koalicje". Sam mam wiele uwag do realizacji tunelu WZ, a dokładnie braku zjazdu z Zeromskiego, ale jak popatrzymy na całość zmian w Łodzi to bilans idzie zdecydowanie na +.

Mój kanał na YouTube https://youtube.com/tkacprzak

 

Bezpieczne miejsca postojowe dla motocykli. FanPage - https://www.facebook.com/postojmotocyklelodz/

 

Buspasy dla motocyklistów! FanPage - https://www.facebook.com/pages/Buspasy-dla-motocyklistow-Lodz/379016688918647

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minutes ago, Spons78 said:

Mam świadomość, że nie wszystkie zmiany w naszym mieście odpowiadają każdemu z nas. Nie zgodzę się, że wszelkie działania maksymalnie utrudniają życie zmotoryzowanym. Dziś jest "moda" na zawężanie ulic i stwarzanie więcej miejsca pieszym (tak jest w wielu miastach Europy). Żałuję, że nie powstają u nas parkingi wielopoziomowe w Centrum, ale jest już światełko w tunelu i liczę, że wkrótce to się zmieni. Gdybyśmy mieli kilka dużych parkingów nie byłoby problemu z parkowaniem. Pamiętajcie, że w Radzie jest 40 osób, a ja jeden. I nie jest łatwo w wielu sprawach tworzyć "koalicje". Sam mam wiele uwag do realizacji tunelu WZ, a dokładnie braku zjazdu z Zeromskiego, ale jak popatrzymy na całość zmian w Łodzi to bilans idzie zdecydowanie na +. 

Nie przemawia do mnie argument, że gdzieś tam jest 'moda' na coś, tak samo proszę oświeć mnie jakie inwestycje miasto poczyniło żeby ułatwić poruszanie się po mieście ludziom zmotoryzowanym, no niestety wg. mnie jedyne inwestycja na + która nie została sknocona - to a. Bartoszewskiego i rondo sybiraków gdzie o dziwo na siłe nie wstawiono świateł, a tak to z mojej okolicy rydza- dąbrowskiego były dwa pasy i się korokowało, to miasto zrobiło jeden, dąbrowskiego - kilińskiego  - było super zarówno dla pieszych jak i aut, to miasto 'poprawiło' i zwęziło teraz każdy będzie sobie czekał. W pracy mam widok prosto na skrzyżowanie Piotrkowska/Mickiewicza - tam to wogóle książki można pisać i dać nobla głupoty osobie która wymyśliła, że nie można sobie jechać prosto tą ulicą, tylko trzeba nieustannie zmieniać pasy na lewo, powoduje to armagedon i ciągłe wymuszenia na ulicy która przed tunelem nie korkowała się praktycznie wcale (była tam idealna zielona fala) Obywatelska jeżdzę tam kilka razy w tyg. i jakoś nie widziałem rowerzysty na tej ścieżce, za to korki jak najbardziej. Na minus mógłbym wymieniać wiele więcej. Więc proszę oświeć mnie które to inwestycje przechylają bilans na +.

PS.

Jak ktoś chce zobaczyć więcej 'wspaniałych' pomysłów drogowych to polecam zapoznać się ze stroną na fb inicjatywy 'EL. 00000 - zmotoryzowani mieszkańcy łodzi'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, jaszczomb napisał:

Nie przemawia do mnie argument, że gdzieś tam jest 'moda' na coś, tak samo proszę oświeć mnie jakie inwestycje miasto poczyniło żeby ułatwić poruszanie się po mieście ludziom zmotoryzowanym, no niestety wg. mnie jedyne inwestycja na + która nie została sknocona - to a. Bartoszewskiego i rondo sybiraków gdzie o dziwo na siłe nie wstawiono świateł, a tak to z mojej okolicy rydza- dąbrowskiego były dwa pasy i się korokowało, to miasto zrobiło jeden, dąbrowskiego - kilińskiego  - było super zarówno dla pieszych jak i aut, to miasto 'poprawiło' i zwęziło teraz każdy będzie sobie czekał. W pracy mam widok prosto na skrzyżowanie Piotrkowska/Mickiewicza - tam to wogóle książki można pisać i dać nobla głupoty osobie która wymyśliła, że nie można sobie jechać prosto tą ulicą, tylko trzeba nieustannie zmieniać pasy na lewo, powoduje to armagedon i ciągłe wymuszenia na ulicy która przed tunelem nie korkowała się praktycznie wcale (była tam idealna zielona fala) Obywatelska jeżdzę tam kilka razy w tyg. i jakoś nie widziałem rowerzysty na tej ścieżce, za to korki jak najbardziej. Na minus mógłbym wymieniać wiele więcej. Więc proszę oświeć mnie które to inwestycje przechylają bilans na +.

PS.

Jak ktoś chce zobaczyć więcej 'wspaniałych' pomysłów drogowych to polecam zapoznać się ze stroną na fb inicjatywy 'EL. 00000 - zmotoryzowani mieszkańcy łodzi'

Co do dobrych inwestycji, to część sam wymieniłeś:

1. al. Bartoszewskiego (będzie przedłużona do A1) - szeroka z możliwością podłączenia do przyszłej Śląskiej

2. rondo Sybiraków - sam wnioskowałem o tę przebudowę. Teraz jest także "moda", a raczej to głos rozsądku, aby budować ronda turbinowe (bezpieczne, z dużą przepustowością). OD czasu przebudowy nie ma ofiar!

Inne:

3. al. Scheiblerów (szkoda, że tylko do Tuwima - przed poprzednimi wyborami opozycja miała większość i przyblokowała projekt przedłużenia);

4. Budujemy al. Grohmanów (równoległa do Tuwima - będzie połączenie z wiaduktem na al. Kopcińskiego),

5. Tunel na WZ (dolna część) - idealne rozwiązanie

6. Parking podziemny pod Dworcem Łódź - Fabryczna

7. Pojawił się asfalt na wielu gruntówkach, choć tu do nadrobienia zaszłości mamy jeszcze lata świetlne

To tak na gorąco. CO do Mickiewicza - zgoda, ktoś mega przekombinował i domyślam się czemu - opowieść na długie spotkanie przy piwie :)

Podobnie możemy pogadać o Niciarnianej, która nie ma przejazdu kolejowego, a jest zakorkowana. Na szczęście będą przejazdy na Widzewskiej plus... wiadukty na Hetmańskiej i Malowniczej. To pomoże połączyć północ z południem. Kiedyś liczyliśmy, że na remonty i naprawę dróg potrzebujemy wielu miliardów. 

A patrząc na bilans nie pisałem jedynie o drogach. W końcu miasto to nie tylko drogi. Remontujemy szkoły, boiska, place zabaw, organizujemy parki czy modernizujemy miejskie przychodnie. Łódź jest miastem osob coraz starszych i musimy dbać o wszystkich. A budżet to 4 mld rocznie, z czego 1 mld idzie na edukację, 400 mln na komunikację zbiorową (wpływy z biletów to 160 mln), pomoc społeczną, kulturę etc. Ostatnio na inwestycje szło od kilkuset milionów do miliarda rocznie. Czas wielkich inwestycji się skończył. Teraz będziemy modernizować osiedla - w tym ulice i chodniki.

Edytowane przez Spons78 (wyświetl historię edycji)

Mój kanał na YouTube https://youtube.com/tkacprzak

 

Bezpieczne miejsca postojowe dla motocykli. FanPage - https://www.facebook.com/postojmotocyklelodz/

 

Buspasy dla motocyklistów! FanPage - https://www.facebook.com/pages/Buspasy-dla-motocyklistow-Lodz/379016688918647

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5. tunel na wz ? nie bądź śmieszny :) doskonale wiesz że to nie jest tunel, tunel wyglądałby trochę inaczej do tego są inne wymagania co do tunelu. To coś zrobione jest tak, aby tunelem nie było i nie spełniało wymagań tunelu - no chyba że tunel podwodny, to tak. Do tego gówno ten tunel rozwiązał - włókniarzy - bez zmian, Kopcińskiego - bez zmian, niciarniana - bez zmian. Tunel powstał tam, gdzie było łatwo go wstawić a i tak zostało to spieprzone. A może skomentujesz jak się jeździ górą ? Bo dół ok. 17 i tak korki. 

reszta remontów - nie chce mi się komentować - może jednak lepiej byłoby robić 5x mniej remontów ale jednak kończyć je w bardziej realnym terminie niż rok na małą ulicę ? 

Jakbyś dodał do programu wywalenie na zbity pysk całego gównianego ZDiT (zwłaszcza jednego starego wrednego tępego typa, nazwiska nie pamiętam) to może bym pomyślał. 

PS. Czy program zdanowskiej to nie jest zwykłe kłamstwo i kupowanie głosów ? Widzewska zamknięta, zawracanie w tamtym rejonie zablokowane, a teraz ta kłamczucha obiecuje tunel na widzewskiej ? Znaczy - najpierw zabieramy a później obiecujemy że oddamy ? 

PS2. Zagłosuje na partię, która obieca że nic nie będzie robić. Większość urzędasów tylko rozwala wszystko czego dotknie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minutes ago, Spons78 said:

 

A patrząc na bilans nie pisałem jedynie o drogach. W końcu miasto to nie tylko drogi. Remontujemy szkoły, boiska, place zabaw, organizujemy parki czy modernizujemy miejskie przychodnie. Łódź jest miastem osob coraz starszych i musimy dbać o wszystkich. A budżet to 4 mld rocznie, z czego 1 mld idzie na edukację, 400 mln na komunikację zbiorową (wpływy z biletów to 160 mln), pomoc społeczną, kulturę etc. Ostatnio na inwestycje szło od kilkuset milionów do miliarda rocznie. Czas wielkich inwestycji się skończył. Teraz będziemy modernizować osiedla - w tym ulice i chodniki.

 

@Spons78 nie pisałem, że nie przeprowadzacie remontów, pisałem że miasto na siłę chce zmusić (a nie zachęcić) wszystkich mieszkańców na przesiadkę na mpk samemu się przy tym bujając w służbowych furach i prarkując na służbowych miejscach parkingowych.

Wyjaśnij nam proszę o co chodzi w tego typu akcjach:

https://expressilustrowany.pl/z-antyzatoka-na-al-1-maja-ma-byc-bezpieczniej-kierowcy-klna-i-pukaja-sie-w-czolo/ar/13500025

tego typu działania są nastawione tylko i wyłącznie na utrudnianie życia kierowcom, żadnego bezpieczeństwa niepoprawiają i nie mają żadnego innego pozytywnego wpływu na mieszkańców, starszych, młodszych, pieszych czy kierowców (nawet rowerzystów wkurzają)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety polityka nam na forum weszła, a wiadomo - gdzie dwóch Polaków, to trzy opinie....

Zgadzam się ze stanowiskiem @jaszczomb

4 godziny temu, jaszczomb napisał:

suma summarum po Łodzi jeździ się tragicznie

Bodajże w zeszłym roku TomTom robiąc światowe badania, które miasto jest najbardziej zakorkowane, wskazał na Łódź (!!!). Badanie polegało na sprawdzeniu o ile dłużej dany odcinek po mieście przejeżdża się w godzinach szczytu, niż w godzinach bez korków. Łódź wygrała.

Sami wiecie, że późno w nocy miasto przejeżdża się w mig, a w ciągu dnia.... dramat... Rozbudowana sygnalizacja świetlna na skrzyżowaniach: zielone dla jadących prosto, potem dla tych w lewo, potem tamtych, owamtych, potem to samo dla ruchu poprzecznego... i czekamy kilka minut na koleją zmianę świateł.

 

1 godzinę temu, Spons78 napisał:

Dziś jest "moda" na zawężanie ulic

strach się bać, bo co będzie jak przyjdzie "moda" na inne ciekawe "pomysły" - fontanny zamiast rond, zieleńce zamiast buspasów, słonie zamiast tramwajów, czy inne ...

Tu przypomnę, że Łódź nie jest normalnym miastem, bo w normalnym mieście centrum jest raczej ekskluzywne i zamieszkałe przez zamożniejszą część społeczeństwa, a jak jest u nas, to wszyscy wiemy. I równanie "mody" z normalnych miast na nasz grunt już z tego powodu jest skazane na porażkę.

A osobny temat, to rów HZ, bo tunel to nie jest

5 godzin temu, jaszczomb napisał:

wprowadzanie takich masakrycznych rozwiązań jak tunel W-Z gdzie organizacja ruchu na górnych jezdniach chyba nie może być bardziej skopana.

 

1 godzinę temu, jaszczomb napisał:

skrzyżowanie Piotrkowska/Mickiewicza - tam to wogóle książki można pisać i dać nobla głupoty osobie która wymyśliła

obawiam się, że nobel niepotrzebny, kasa już poszła...

 

1 godzinę temu, jaszczomb napisał:

na ulicy która przed tunelem nie korkowała się praktycznie wcale (była tam idealna zielona fala)

Jak dziś dzieciakom opowiadam, jak stoimy w korku na Mickiewicza, że kiedyś, dawno, nie było żadnego rowu, a zamiast tego 5 pasów w każdą stronę i jak ktoś chciał jechać prosto, to jechał, jak chciał skręcać, to skręcał, a nie stał jak my teraz. Oczywiście mi nie wierzą  :)

A jak wspomnę, o czymś takim jak "zielona fala", to się do siebie uśmiechają, jakby mówiły "nie z nami takie numery" :)

Ale niestety z nami dorosłymi "takie numery" przeszły i mamy tu w Łodzi dla zmotoryzowanych jedno z bardziej uciążliwych miast na świecie. 

I w perspektywie dalsze pomysły i mody z "uspokajaniem ruchu samochodowego".

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rodzina i moi znajomi z Nowosolnej Tomek postawią na Ciebie.

 

Pozdrawiam default_cheers.gif

 

 

 

 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyżej ;)

Ja tam chcę mieć kolegę Motocyklistę w łòdzkiej RM, bo zrobiłeś dla środowiska Motocyklistòw WIELE dobrego, i temu się zaprzeczyć nie da.

(to, że prywatnie jesteś "swòj chłop", nawet nie wspominam).

Niestety maruderzy i wśròd motocyklistòw się znajdują, ale myślę, że swoją pracą w RM / swoją osobą i tych kiedyś przekonasz.

Good luck i all the best!

W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
avatar2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Darek_Lodz napisał:

PS. Czy program zdanowskiej to nie jest zwykłe kłamstwo i kupowanie głosów ? Widzewska zamknięta, zawracanie w tamtym rejonie zablokowane, a teraz ta kłamczucha obiecuje tunel na widzewskiej ? Znaczy - najpierw zabieramy a później obiecujemy że oddamy ? 

PS2. Zagłosuje na partię, która obieca że nic nie będzie robić. Większość urzędasów tylko rozwala wszystko czego dotknie. 

Darek, 

Widzewską to zamknął Kropiwnicki z Tomaszewskim. To za ich czasów ustalono, że Widzewska będzie nieprzejezdna. Tam miał się zaczynać tunel kolejowy. A dalej miała wychodzić kolej dużych prędkości. 

Mój kanał na YouTube https://youtube.com/tkacprzak

 

Bezpieczne miejsca postojowe dla motocykli. FanPage - https://www.facebook.com/postojmotocyklelodz/

 

Buspasy dla motocyklistów! FanPage - https://www.facebook.com/pages/Buspasy-dla-motocyklistow-Lodz/379016688918647

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

3 godziny temu, Piuriel napisał:

Rodzina i moi znajomi z Nowosolnej Tomek postawią na Ciebie.

Pozdrawiam default_cheers.gif

Dzięki!

3 godziny temu, jaquzie napisał:

Jak wyżej ;)

Ja tam chcę mieć kolegę Motocyklistę w łòdzkiej RM, bo zrobiłeś dla środowiska Motocyklistòw WIELE dobrego, i temu się zaprzeczyć nie da.

(to, że prywatnie jesteś "swòj chłop", nawet nie wspominam).

Niestety maruderzy i wśròd motocyklistòw się znajdują, ale myślę, że swoją pracą w RM / swoją osobą i tych kiedyś przekonasz.

Good luck i all the best!

Dziękuję! Staram się :)

 

Mój kanał na YouTube https://youtube.com/tkacprzak

 

Bezpieczne miejsca postojowe dla motocykli. FanPage - https://www.facebook.com/postojmotocyklelodz/

 

Buspasy dla motocyklistów! FanPage - https://www.facebook.com/pages/Buspasy-dla-motocyklistow-Lodz/379016688918647

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Spons78 napisał:

Widzewską to zamknął Kropiwnicki z Tomaszewskim. To za ich czasów ustalono, że Widzewska będzie nieprzejezdna. Tam miał się zaczynać tunel kolejowy. A dalej miała wychodzić kolej dużych prędkości. 

zdanowska to chyba prezydentem jest od 2010 ?

a widzewska zamknięta koło 15/16 ? Czyli kropiwnicki nie robił nic, ale jak coś złego za czasów zdanowskiej to można na niego zwalić. 

jak dla mnie - im szkodników mniej, tym lepiej. Doskonale wiesz co uważam o ekipie z po i gdzie powinni dostać miejsce :)

i z całym szacunkiem dla Ciebie - niestety do partii złodziei należysz (choć inaczej "w ten kraj" jak to platforma zwykła mawiać, nic dla obywateli się zrobić nie da, ale to inny problem). 

a odnośnie partii złodziei - dług Łodzi też mocno wzrósł 🤑 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Spons78 napisał:

Dziś jest "moda" na zawężanie ulic i stwarzanie więcej miejsca pieszym (tak jest w wielu miastach Europy).

G. prawda tak ci wmawiają aktywniTerorisic miejscy. Jakoś w 1 milionowym Dreźnie nie widziałem antyzatok, spowalniaczy, czy stref wyciszonych. Natomiast można uraczyć ring wewnętrzny oplatający centrum po 2 pasy  w obie strony + droga rowerowa + tramwaj, parkingi naziemne i podziemne i to co najbardziej upłynnia ruch to dobrze zsynchronizowane światła. W to miejsce Łódź ma pseudo inteligenty system warty 80 milionów złotych. 

Do ciebie Spons nic nie mam, ale Ty jesteś otoczony nie kompetentnymi ludźmi, którzy psuja ci wizerunek. Życzę powodzenia mam nadzieje ze 1 z listy się nie dostanie i Ty będziesz nowa 1 na Widzewie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



zdanowska to chyba prezydentem jest od 2010 ?
a widzewska zamknięta koło 15/16 ? Czyli kropiwnicki nie robił nic, ale jak coś złego za czasów zdanowskiej to można na niego zwalić. 
 


Tutaj nie masz racji, wystarczy chwilę w Google by się okazało, że projekt budowy Fabrycznego łącznie z jego tunelem dojazdowym został zaakceprowany koło (lub przed) 2010 roku.
To że budowa ruszyła tyle lat później to akurat normalne w Polsce.
Zdanowska w 2011 roku podobno chciała nawet ten projekt unieważnić ale się nie udało, bo projekt był już przyklepany i podpisane były już umowy z PKP przez rząd PiSu.

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zmiany idą na plus chociaż pewne rzeczy mogłyby  być zrobione inaczej.

Jeżdżę bardzo dużo po Polsce i porównanie, że w Krakowie, Wrocławiu czy innych miastach jest lepiej niż w Łodzi j moim zdaniem jest nieporozumieniem.

Samochodów przybywa (dwie wizyty na Smugowej -dramat ktoś powinien z tym zrobić porządek) większy ruch a dla mnie jest dużo lepiej niż było. 

Tylko nie organizujcie na litość boską biegów po Krakowskiej nie robiąc możliwości "ucieczki" mieszkańcom 😎

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Shido napisał:

Tutaj nie masz racji, wystarczy chwilę w Google by się okazało, że projekt budowy Fabrycznego łącznie z jego tunelem dojazdowym został zaakceprowany koło (lub przed) 2010 roku.

czyli fabryczna to zasługa poprzedniej ekipy ?

cy to taka selekcja: co dobre to nasze co złe to ich?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli fabryczna to zasługa poprzedniej ekipy ?
cy to taka selekcja: co dobre to nasze co złe to ich?
Każdy polityk tak robi niezależnie czy to PO, PiS czy Klub Myszki Miki.
Ja nie opowiadam się za PO czy PiS, po prostu przytoczyłem fakty. Fakt jest taki że Zdanowska zachwalała Fabryczny bo został wybudowany za jej kadencji, wtedy też politycy PiS były bardzo oburzeni że to za ich rządów podpisano umowy na budowę i to ich projekt, a teraz gdy okazało się że Stoki zostały odcięte chwalenie się Zdaniwskiej odbiło się czkawką bo każdy jej to przypisuje a politycy PiS siedzą cicho i już nie domagają się uznania ich za twórców tego jednego wielkiego problemu.

Wysłane z mojego LG-M250 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja myślę że tutaj warto się zastanowić ponad partią w której jest Tomek.

z mojej strony napiszę tylko tak - jako jedyna osoba reprezentuje mnie w mieście jako motocyklistę. robi dla nas dużo dobrego i to się liczy, mimo że lobby rowerowe ma mu to za złe, i to bardzo.

a co do panującego zwęzizmu.. częściowo tak, częściowo nie. choćby to jak przechodzą projekty BO, ostatnie zwężenie POW.. rowerzyści mieli kontrpas, ale to za mało - ukradli jeszcze 1.5 metra na pas w kierunku jazdy. uroki budżetu obywatelskiego - takie projekty przechodzą ilością głosów około 6-7 tysięcy? to jakieś 1% mieszkańców miasta, a utrudnia życie zdecydowanej większości.

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

SV1000S

 

icon3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, krzychoslav said:


a co do panującego zwęzizmu.. częściowo tak, częściowo nie. choćby to jak przechodzą projekty BO, ostatnie zwężenie POW.. rowerzyści mieli kontrpas, ale to za mało - ukradli jeszcze 1.5 metra na pas w kierunku jazdy. uroki budżetu obywatelskiego - takie projekty przechodzą ilością głosów około 6-7 tysięcy? to jakieś 1% mieszkańców miasta, a utrudnia życie zdecydowanej większości. 

To może trzeba zadać pytanie dlaczego pomimo że EL 00000 przekonywała żeby w BO można było głosować nie tylko za ale i przeciw niektórym projektom - magistrat odrzucił tą propozycję bez logicznego uzasadnienia. A wprowadzenie tej zasady by ukróciło właśnie głupie pomysły lobby rowerowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...