ro6ert Opublikowano 11 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 prawda to, że 9 godzin temu, NIKT napisał: jak zawsze "gdzie 2ch Polaków tam 3 zdania" A mimo, że tytuł posta brzmi "Trzeba chłopakowi pomóc", to chyba "chłopak" nadal nie wie co kupić 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spowiednik Opublikowano 11 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2018 W sumie racja, toteż... Nie wiem czy w takich czy innych pieniądzach, ale motocykle, z których powinien być zadowolony i są kompromisem pomiędzy niskimi pojemnościami , a wysokimi pojemnościami to : - Yamaha Fazer FZS 600 z roku około 2005 r. - motocykl wszechstronny, łatwy w prowadzeniu, ale ma kopnięcie, owiewki częściowe, naprawde uniwersalna maszyna tak na trasy jak i do miasta, Podobne motocykle, to : Yamaha Xjta z owiewką, Honda CBF 600, Suzuki Bandit z owiewką/SV, Kawasaki KLE, ER z owiewką, GPZ. I to chyba są motocykle podobne do tego, co się podoba znajomemu - jeśli znajomy będzie głównie jeździł po mieście , a mało w trasy ( i wolno w trasach), ale lubi klasyczne motocykle to polecam nakedy , w szczególności Hornety, Bandity, SV z lampą, lub nowsze ER, MT, GSR, CB, FZ, XJ z lampą - rozumiem, że w typowe sporty nie chce iść i raczej nie polecam, jednak w miare usportowione motocykle, które mają ślady turystyki w designie i projekcie to CBR F4i, ZX6R. Wszystko o czym napisałem można znaleźc w pojemnościach 500-600 lub 750 ( 750 nie polecam, bo zazwyczaj są to motocykle wyżyłowane i dobrze wyrywne z niezłym kopniakiem, i można się niejednokrotnie bardziej zdziwic niż na litrze ). Ale szczerze to szedłbym w Fazera / Xjotę z owiewą lub klasykę z owiewkami czyli Hornety/Bandity. W miarę motocykle tanie w eksploatacji, poręczne, sprawdzają sie w mieście i trasie, części masa w oryginale i zamiennikach, każdy potrafi to naprawić, itd. Akurat nie szedłbym we włoską motoryzację z używki na początek, szczególnie w takim zakresie cenowym, któy przełoży się wiek motocykla i wyeksploatowanie. Stawiałbym na marki bardziej pewne, japońskie, z lat 2000 - 2010. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert Opublikowano 13 Listopada 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 No i jest. Ostatecznie padło na VStrom 650. To chyba dobry sprzęt na początek. Jeszcze raz dzięki za wsparcie. Kolega pewnie niebawem pojawi się na Forum Pzdr 0 Cytuj www.zadrozniak.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 13 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Będzie pań zadowolony 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boroś Opublikowano 13 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 VStrom 650 mój typ. Od momentu zrobienia paru kółek, o niczym innym nie myślę. Moto dla mnie Wysłane z mojego FLOW_5 przy użyciu Tapatalka 0 Cytuj boroś LwG! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.