krzychoslav
Dnia 5.09.2018 o 11:03, Slavo-s napisał:Argument byłby wtedy: "przymknięcie gazu na zakręcie zawsze kończy się szlifem".
jesli "zbyt gwałtowne zamknięcie gazu MOŻE skończyć się szlifem" i płynące z tego "niedoświadczonemu kierowcy łatwo jest popełnić błąd, przeholować, źle ocenić zakręt, prędkość, apex, moment złożenia motocykla, najazd do zakrętu + brak doświadczenia w razie W (dziecko za zakrętem, 3 rowerzystów obok siebie - normalna sytuacja np na winkach na pętli Bieszczadzkiej, piach na wyjściu, autobus ścinający/naddający zakręt, inny motocyklista przed nim nagle zaczynający hamować (itp itd nie chce mi się wymieniać)" - brak doświadczenia to najczęściej panika, a panika to najczęściej zamknięcie gazu do 0 i jebnięcie w heble (gdzie już samo zamknięcie gazu może spowodować zablokowanie tylnego koła w takim motocyklu, wiec można nawet nie zdążyć nacisnąć hamulca) to dla Ciebie nie jest argument tylko "subiektywne odczucia".. to naprawdę nie mamy o czym dyskutować
dodatkowo mogę posunąć się do stwierdzenia, ze jesli uważasz że VTR nie jest zbyt mocnym motocyklem na 1 moto dla osoby która nie jeździła wcześniej zapewne niczym, to albo jeździsz nią "dziadkowo" albo myślisz ze zapierdalasz a w rzeczywistości wykorzystujesz może z 20% potencjału motocykla..
oczywiście że MOŻNA, DA SIĘ, i wcale nie trzeba się na tym zabić. tylko.. po co, skoro będziesz się męczył na motocyklu a byle chłop na 250 objedzie Cię na pierwszym lepszym winklu