Skocz do zawartości

Historia edycji

Kamil1344

Kamil1344

Witam serdecznie !

Jestem szczęśliwym posiadaczem Suzuki GSXF 600.

Problem rozpoczął się dziś gdy odebrałem motocykl z serwisu.

Wymieniłem w motocyklu uszczelkę pod zaworami , napęd ,opone oraz olej.

Gdy wróciłem z serwisu zauważyłem że jest zle założona uszczelka i kapie olej.

Pojechałem do serwisu i poprawili to.

Od początku czułem że z motocyklem jest coś nie tak wydawał mi się jakiś słabszy.

Przejechałem 150km na nowym napędzie ,oponie i zacząłem trochę dawać w pipe. 

Motocykl jedzie 155km/h maksymalnie przy obrotach 10 tyś (11,5) odcina.

Czym to może być spowodowane?

Serwisant mówił żebym podjechał do nich w poniedziałek i sprawdza Ale chciałbym się was zapytać również.

Przełożenia są takie same jak były.

Gdy im go dawałem to zapierda%$ł jak trzeba.

Ponad 200 leciał.

A teraz ch&j.

Kamil1344

Kamil1344

Witam serdecznie !

Jestem szczęśliwym posiadaczem Suzuki GSXF 600.

Problem rozpoczął się dziś gdy odebrałem motocykl do serwisu.

Wymieniłem w motocyklu uszczelkę pod zaworami , napęd ,opone oraz olej.

Gdy wróciłem z serwisu zauważyłem że jest zle założona uszczelka i kapie olej.

Pojechałem do serwisu i poprawili to.

Od początku czułem że z motocyklem jest coś nie tak wydawał mi się jakiś słabszy.

Przejechałem 150km na nowym napędzie ,oponie i zacząłem trochę dawać w pipe. 

Motocykl jedzie 155km/h maksymalnie przy obrotach 10 tyś (11,5) odcina.

Czym to może być spowodowane?

Serwisant mówił żebym podjechał do nich w poniedziałek i sprawdza Ale chciałbym się was zapytać również.

Przełożenia są takie same jak były.

Gdy im go dawałem to zapierda%$ł jak trzeba.

Ponad 200 leciał.

A teraz ch&j.

×
  • Dodaj nową pozycję...