ikuba Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Witam!Jestem studentem Łódzkiej Szkoły Filmowej. W przyszłym miesiącu (pod koniec czerwca) robię moją etiudę operatorską i potrzebuję wiekowego motocykla, który posiada klimat - przykład na zdjęciu. POTRZEBNY JEST TYLKO DO DWÓCH KRÓTKICH UJĘĆ. Odwdzięczymy się :)Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na wiadomość,Jakub663 077 477 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bleft-style Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Moj kumpel ma jakis takich znajomych z takimi sprzetami w boksach to raczej emeryci ktorzy maja przy czym dłubać ale moze urzyczą 0 Cytuj Bleft-Style Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ikuba Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 To by było super! Czekam na jakiś kontakt do nich 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 22 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 a ten motocykl to ma jeździć w tych ujęciach, czy ma stać i błyszczeć? mam takiego dziadzia z 1969 roku - jak na emeryta przystało - ale on nie jest do jazdy - on jest do błyszczenia http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/woot.gif 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ikuba Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Musi być taki co chociaż sam 30km/h jedzie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...