KLOSZ
Wyjaśnienie dot. bypasa: Czasami w starszych motkach z wysłużoną instalacją robi się dodatkowe połączenie pomiędzy wyjściem + regulatora i + akumulatora, co poprawia napięcie ładowania, bo pomija się spadki napięć na przewodach i złączkach po drodze. Nie pamiętam jak to jest w XJRce, czy jest tam układ alternatora ze wzbudzeniem, czy typowo motocyklowe rozwiązanie z regulatorem oddającym nadmiar na ciepło, ale to bez znaczenia w gruncie rzeczy, bo przetestować mozna dla świętego spokoju czy taki bypas cos zmieni, czy nie. To operacja na minute roboty i przytknięcie kawałka przewodu do dwóch miejsc w instalacji
Roman - Z tym przekaźnikiem to trochę zabawy, żeby to zmotać - nie wiem czy warto. Prąd pobierany przez LEDy mozna zmierzyc, żarówki wiadomo ile ciągną, bo na pozycję jest 5W włókno, ale nie szukałbym tu dziury w całym. Od lat w roznych kufrach są dodatkowe swiatła STOP i dzialaja po podlaczeniu na wprost, wiec moim zdaniem nie ma co rzeźbić przekaźnika, skoro test pokazał, że działa po rozgrzaniu silnika.
Sprawdziłbym, czy przypadkiem po podlaczeniu chwilowo bypasu nie bedzie dzialalo prawidlowo rowniez na zimnym silniku, i jesli tak, to dołożyłbym tylko ten dodatkowy kabelek poprawiajacy ladowanie i zapomnial o temacie.