Skocz do zawartości

Historia edycji

gary

gary

Pierwszy tysiąc km już za mną. Potwierdziły się przepowiednie forumowego kolegi Luke'a i szybę trzeba było zmienić. Dodatkowo dołożyłem gmole (Hepco&Becker), mocowane do gmoli OEM + Ramy, bo bardzo ciągnie mnie z czarnego, na sypkie, luźne podłoże gdzie o glebę dużo łatwiej. Na ten sezon to raczej koniec modyfikacji no chyba, że gdzieś znajdę okazyjnie płytę pod silnik... ceny nowych (prawie 1k) to przesada. Poniżej kilka fotek przedstawiających efekt kilku godzin spędzonych przy montażu.

IMG_20180724_183124.thumb.jpg.d58c4c3f42468f35e9904deece37a340.jpg

IMG_20180724_183114.thumb.jpg.19008daef6fcb362efb01a462065aa5d.jpg

IMG_20180724_183104.thumb.jpg.66794d49ed21fd0314d9486f579b4a08.jpg

IMG_20180724_183133.thumb.jpg.f862188d8475503a36a2245034f489f2.jpg

IMG_20180724_183036.thumb.jpg.df179771905bf9717bd9ee9d1d58588f.jpg

gary

gary

Pierwszy tysiąc km już za mną. Potwierdziły się przepowiednie forumowego kolegi Luke'a i szybę trzeba było zmienić. Dodatkowo dołożyłem gmole (Hepco&Becker), mocowane do gmoli OEM + Ramy, bo bardzo ciągnie mnie z czarnego, na sypkie, luźne podłoże gdzie o glebę dużo łatwiej. Na ten sezon to raczej koniec modyfikacji no chyba, że gdzieś znajdę okazyjnie płytę pod silnik... ceny nowych (prawie 1k) to przesada. Poniżej kilka fotek przedstawiających efekt dwóch kilku godzin spędzonych przy montażu.

IMG_20180724_183124.thumb.jpg.d58c4c3f42468f35e9904deece37a340.jpg

IMG_20180724_183114.thumb.jpg.19008daef6fcb362efb01a462065aa5d.jpg

IMG_20180724_183104.thumb.jpg.66794d49ed21fd0314d9486f579b4a08.jpg

IMG_20180724_183133.thumb.jpg.f862188d8475503a36a2245034f489f2.jpg

IMG_20180724_183036.thumb.jpg.df179771905bf9717bd9ee9d1d58588f.jpg

×
  • Dodaj nową pozycję...