kinollman Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2018 Witam, przepraszam jeśli zaśmiecam Wam forum ale widziałem tutaj podobny temat. Interesuje mnie czy jest na forum ktoś kto bawi się wyostrzaniem zdjęć, konkretnie chodzi o film z monitoringu na którym widać samochód sprawcy niszczącego mój pojazd... Niestety ale jestem laikiem w tych dziedzinach i sam nie jestem sobie w stanie poradzić, mam świadomość że z pustego i salomon nie naleje film jest dość słabej jakości ale może ktoś z szanownych forumowiczów trochę się tym bawi i będzie w stanie mi pomóc? ch06_20180529104101 (online-video-cutter.com).mp4 kkkk (online-video-cutter.com).mp4 0 Cytuj
jaquzie Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2018 a do powitalni najpierw to nie wypada zajrzeć? 🤔 kurcze, do znajomego też włazisz w buciorach do domu, czy najpierw dzwonisz,/pukasz, witasz się i dopiero wchodzisz przez "pròg"? 0 Cytuj W uszach szum, w oczach łzy, a na liczniku 33 😆
kamin Opublikowano 21 Czerwca 2018 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2018 Nooo - po wejściu ''RODO'' to z tą sprawą na policję, po co Ci prywatnie numery rej.? 0 Cytuj
kosmaty Opublikowano 22 Czerwca 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2018 nie ma najmniejszej szansy, jakość nagrania gdzieś ze 3mpx, robione kalkulatorem :p nikt tego nie wyostrzy 0 Cytuj https://www.hondapark.pl/pl/motocykle.html
szerszung Opublikowano 22 Czerwca 2018 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2018 Tomek jakie warunki muszą być spełnione aby móc wykorzystać taką kamerę na przyszłość? Sama rozdzielczość kamery jest wyborem zakupu, minimalne wartości które umożliwiają odczyt rejestracji? Czy sam rejestrator sam w sobie ma możliwość zapisu/odczytu lepszej rozdzielczości pewnie tak na ilość zapisanych danych na dysku? 0 Cytuj