Skocz do zawartości

Historia edycji

NIKT

NIKT

JEśli nie zraziłęś się do chinoli to ZIPP vz-5, Benyco Hyper.
Silniki Loncina 157FMI  OHC (klepią dla BMW) kopia hondy CB 125 przerobiona na wtrysk.

Silnik produkowany był przez Hondę od 1976r jest to prosta konstrukcja czterosuwowa z wałkiem rozrządu w głowicy. W tym modelu nie znajdziemy już popychaczy jak w przypadku wersji OVH, zamiast tego jest łańcuszek rozrządu. Ten rodzaj silnika wyposażany jest w wałek wyrównoważający.

NIKT

NIKT

JEśli nie zraziłęś się do chinoli to ZIPP vz-5, Benyco Hyper.
Silniki Loncina 157FMI  (klepią dla BMW) kopia hondy CB 125 przerobiona na wtrysk.

Silnik produkowany był przez Hondę od 1976r jest to prosta konstrukcja czterosuwowa z wałkiem rozrządu w głowicy. W tym modelu nie znajdziemy już popychaczy jak w przypadku wersji OVH, zamiast tego jest łańcuszek rozrządu. Ten rodzaj silnika wyposażany jest w wałek wyrównoważający.

NIKT

NIKT

ZIPP vz-5, Benyco Hyper.
Silniki Loncina 157FMI  (klepią dla BMW) kopia hondy CB 125 przerobiona na wtrysk.

Silnik produkowany był przez Hondę od 1976r jest to prosta konstrukcja czterosuwowa z wałkiem rozrządu w głowicy. W tym modelu nie znajdziemy już popychaczy jak w przypadku wersji OVH, zamiast tego jest łańcuszek rozrządu. Ten rodzaj silnika wyposażany jest w wałek wyrównoważający.

×
  • Dodaj nową pozycję...