Skocz do zawartości

Jaka 125-tka???

buszu178

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Szukam jak w tytule 125-tki, nie jestem jakimś profesjonalistą, ale amatorem również nie. Simsonem jeżdżę już 4 lata, miałem również krótką przygodę z chińczykiem 70ccm a teraz przyszedł czas na 125. Co polecacie żeby dobrze się zbierało i nie muliło. Trasa to trochę las, trochę drogi polne. Jeśli już jest taki temat to poproszę link. 

PS. Mam 175cm wzrostu i ważę 70kg.

Edytowane przez buszu178 (wyświetl historię edycji)

Niedokładnie przeczytałem, chociaż myślę, że polne drogi nie stanowiłyby dla niego przeszkody. A tak przy okazji, w temacie niedoczytania, odsyłam do powitalni (y)

Edytowane przez Mario.dgla (wyświetl historię edycji)

Polecam Hondę Varadero 125.   Świetne prowadzenie, przyzwoite hamulce  i jest pełno wymiarowa  -  przeciętny facet nie wygląda na niej jak na psie.

Również polecam varadero.

Mam na podwórku shadowke 125

Zbiera się to przyzwoicie z chłopem 120kg wagi rozwija 115 licznikowe.

Silnik jest taki sam więc będzie tylko lepiej

• 1 rok później...
Dnia 8.06.2018 o 22:41, crazyy napisał:

Również polecam varadero.

Mam na podwórku shadowke 125

Zbiera się to przyzwoicie z chłopem 120kg wagi rozwija 115 licznikowe.

Silnik jest taki sam więc będzie tylko lepiej

Sprawdziłem i wydaje się to być fajny sprzęcik. Myślicie, że na początek, dla młodego motocyklisty będzie to dobra opcja? Pytam także pod względem kosztów jak ubezpieczenie.

Jak chcesz mieć chociaż odrobinę zabawy to polecam 125 ale w 2t. 4t muli, obojętnie jakie by nie było. 2t ma z automatu 2x wiekszą moc od 4t w tym samym przedziale pojemności. Sam bym brał yamahę dt125 albo coś podobnego.

Jeśli chodzi o OC, za 125 w 4t płacę 159zł za ten rok. W zeszłym roku to było 169zł.

Dnia 16.06.2019 o 20:31, crazyy napisał:

Jaki to jest koszt OC od motocykla...

Nie wiem, ale domyślam się, że nie jest szczególnie wysoki. Tutaj https://wygodnie.pl/ubezpieczenie-motocykla/kalkulator