Skocz do zawartości

 

Zapraszamy do galerii zdjęć z Rozpoczęcia Sezonu Motocyklowego w Łodzi; - więcej informacji tutaj.

banner_galeria.png

Historia edycji

Roman Tracer

Roman Tracer

Wg mnie każdy ma chyba rację. Przód hamuje dużo skuteczniej niż tył, ale jakby tył nie był potrzebny, to by go nie montowano w motocyklach. Ponadto sam gdzieś przeczytałem i stosuję przed ostrym hamowaniem, ułamek wcześniej niż przód, wciskam tył.

W ten sposób motocykl się "wydłuża" na zawieszeniu (tył hamując pozostaje, a przód się "wyciąga").  Wciśnięcie przodu oczywiście powoduje "skrócenie" motocykla, a w skrajnych przypadkach uniesienie tyłu.

Wg mnie takie hamowanie daje to, że przez większy okres hamujemy wykorzystując tarcie obu opon z podłożem.

 

Roman Tracer

Roman Tracer

Wg mnie każdy ma chyba rację. Przód hamuje dużo skuteczniej niż tył, ale jakby tył nie był potrzebny, to by go nie montowano w motocyklach. Ponadto sam gdzieś przeczytałem i stosuję przed ostrym hamowaniem ułamek wcześniej niż przód wciskam tył.

W ten sposób motocykl się "wydłuża" na zawieszeniu (tył hamując pozostaje, a przód się "wyciąga").  Wciśnięcie przodu oczywiście powoduje "skrócenie" motocykla, a w skrajnych przypadkach uniesienie tyłu.

Wg mnie takie hamowanie daje to, że przez większy okres hamujemy wykorzystując tarcie obu opon z podłożem.

 

Roman Tracer

Roman Tracer

Wg mnie każdy ma chyba rację. Przód hamuje dużo skuteczniej niż tył, ale jakby tył nie był potrzebny, to by go nie montowano w motocyklach. Ponadto sam gdzie przeczytałem i stosuję przed ostrym hamowaniem ułamek wcześniej niż przód wciskam tył.

W ten sposób motocykl się "wydłuża" na zawieszeniu (tył hamując pozostaje, a przód się "wyciąga").  Wciśnięcie przodu oczywiście powoduje "skrócenie" motocykla, a w skrajnych przypadkach uniesienie tyłu.

Wg mnie takie hamowanie daje to, że przez większy okres hamujemy wykorzystując tarcie obu opon z podłożem.

 

×
  • Dodaj nową pozycję...