Skocz do zawartości

Historia edycji

jcb

jcb

Przy taki ustawieniu gażnika nie ma prawa chodzić dobrze. 

Rozgrzej dobrze silnik a potem powoli wykręcaj śrubę powietrza - w miarę wykręcania obroty będą rosły (co jakiś czas zmniejszaj je śrubą przepustnicy)

Śrubę powietrza wykręcaj dopóki obroty będą rosły - przy pewnym położeniu dalsze wykręcanie nie spowoduje już wzrostu obrotów (jak to wychwycisz śrubę musisz delikatnie wkręcić tak żeby mniejwięcej zostawić ją w punkcie kiedy zaobserwowałeś ostatni wzrost obrotów.

To będzie wstępne ustawienie gaźnika. Potem zostają jazdy próbne i dostrajanie tak jak pisałem powyżej - może się też okazać na jazdach, że już nic poprawiać nie trzeba.

Iglica standardowo na środkowym rowku - jeżeli robiłeś szlif i masz nowe łożyska wału , to na czas docierania iglica o jedno oczko w górę.

Jak poprawnie ustawisz gaźnik i będą dalej jakieś problemy będziesz szukał innych przyczyn ale zacznij od gaźnika bo regulacja nic cię kosztować nie będzie.

jcb

jcb

Przy taki ustawieniu gażnika nie ma prawa chodzić dobrze. 

Rozgrzej dobrze silnik a potem powoli wykręcaj śrubę powietrza - w miarę wykręcania obroty będą rosły (co jakiś czas zmniejszaj je śrubą przepustnicy)

Śrubę powietrza wykręcaj dopóki obroty będą rosły - przy pewnym położeniu dalsze wykręcanie nie spowoduje już wzrostu obrotów (jak to wychwycisz śrubę musisz delikatnie wkręcić tak żeby mniejwięcej zostawić ją w punkcie kiedy zaobserwowałeś ostatni wzrost obrotów.

To będzie wstępne ustawienie gaźnika. Potem zostają jazdy próbne i dostrajanie tak jak pisałem powyżej - może się też okazać na jazdach, że już nic poprawiać nie trzeba.

Iglica standardowo na środkowym rowku - jeżeli robiłeś szlif i masz nowe łożyska wału , to na czas docierania iglica o jedno oczko w górę.

Jak poprawnie ustawisz gaźnik i będą dalej jakieś problemy będziesz szukał innych przyczyn bo regulacja gaźnika nic cię kosztować nie będzie.

×
  • Dodaj nową pozycję...