jcb
Przy taki ustawieniu gażnika nie ma prawa chodzić dobrze.
Rozgrzej dobrze silnik a potem powoli wykręcaj śrubę powietrza - w miarę wykręcania obroty będą rosły (co jakiś czas zmniejszaj je śrubą przepustnicy)
Śrubę powietrza wykręcaj dopóki obroty będą rosły - przy pewnym położeniu dalsze wykręcanie nie spowoduje już wzrostu obrotów (jak to wychwycisz śrubę musisz delikatnie wkręcić tak żeby mniejwięcej zostawić ją w punkcie kiedy zaobserwowałeś ostatni wzrost obrotów.
To będzie wstępne ustawienie gaźnika. Potem zostają jazdy próbne i dostrajanie tak jak pisałem powyżej - może się też okazać na jazdach, że już nic poprawiać nie trzeba.
Iglica standardowo na środkowym rowku - jeżeli robiłeś szlif i masz nowe łożyska wału , to na czas docierania iglica o jedno oczko w górę.
Jak poprawnie ustawisz gaźnik i będą dalej jakieś problemy będziesz szukał innych przyczyn ale zacznij od gaźnika bo regulacja nic cię kosztować nie będzie.