sphinx Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 (edytowane) Witam, Poszukuje kasku oraz gogli na crossa 125ccm. Zależy mi żeby zamknąć się w 500zł. Zastanawiałem się nad LS2 MX 437, Ozone FMX oraz znalazłem HJC CS-MX II za 380zł i jest on moim faworytem. Co myślicie o tym kasku? Warto? Jak się ma do LS2 i Ozone? Może polecacie kask jakieś innej firmy w dobrej cenie. Poszukuję również gogli. Jest ich mnóstwo i tutaj jestem jeszcze bardziej zielony. Proszę o pomoc /edit. Dzisiaj znalazłem jeszcze LS2 MX456 w cenie HJC który jest wykonany z włókna szklanego więc teoretycznie powinien byc od niego lepszy Edytowane 18 Kwietnia 2018 przez sphinx (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek99 Opublikowano 24 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Jeżeli mam byc szczery to ten HJC CS-MX II zapowiada się całkiem fajnie, Ma ciekawy design i wysoką notę w necie. Brałbym go również pod uwagę. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andmst Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) Szczękowy jest dobrym kompromisem pomiędzy kaskiem integralnym a otwartym. Ale ostateczna decyzja i tak zależy od kierującego. Z mojego punktu widzenia, istotne jest bezpieczeństwo oraz wygoda. Proponuję jeszcze tutaj doczytać: https://kaskimotocyklowe.blogspot.com/2018/08/jak-dobrac-prawidowy-rozmiar-kasku.html O tym jak dobrać poprawny rozmiar kasku. Edytowane 21 Sierpnia 2018 przez andmst (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...