Skocz do zawartości

Kolekcja/Garaż marzeń motocyklisty ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema,
Jakoś tak mnie natchnął jeden motocykl z forum do namysłu _co bym chciał mieć w garażu marzeń.
Temat luźny, bez ograniczeń innych niż 2oo. Pogody jeszcze chwilę nie pozwolą jeździć więc może chociaż pogadajmy jak przy wirtualnym piwku i podzielmy się marzeniami.
Jakie motocykle chciałbyś/chciałabyś mieć w swoim garażu i pokrótce czemu.
 

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Opublikowano (edytowane)

Jeśli chodzi o dwa kółka to od dawien dawna....słusznie bądź nie.....od szczyla zawsze magicznym motongiem była Hayabusa :smile:

Myślę, że ona na pewno stanęła by w garażu marzeń.....choć w dzisiejszych czasach już są lepsze sprzęty.

Drugim było by Kawasaki H2R :biggrin:

Tak skromnie na razie wszystko.....

Edytowane przez Pajmon (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

Konkretnych marzeń nie ma ale chciałbym coś na dobra pogodę do zabawy jakiś naked oraz coś w dłuższą trase a na zimę jakiegoś fajnego motunga w teren. 

" Lepiej 30 minut później niż 30 lat za wcześnie " 

Opublikowano (edytowane)

Ło Panie temat rzeka i na pewno nie jeden motocykl :smile:

Ja bym chyba poczuł że dogoniłem króliczka jak by w garażu stały 3 szt. w kolejności następującej:

1. To co jest czyli HD RK
2. CZ 175 typ 356
3. tylko proszę się nie śmiać...... Yamaha R1

Edytowane przez salat (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

u mnie to by było:

-GSXR 750 (pierwsza generacja)

-Ducati 916

- Bimota Tesi 3D

-Bimota SB8

plus gsxs 1000 fa do latania normalnego

Opublikowano

Ja przymierzam się do mojego pierwszego moto - CZ350 model 472

Poza tym:

1.  to co jest - Honda VTR 1000 F

2. Yamaha FZX750

3. Honda VTX 1800

4. motorynka Pony dla młodego :-)

Opublikowano

Właśnie w takim garażu 1 motocykl raczej nie miałby miejsca bytu.
Ja potrzebuję kilku jak każdy.
-Torówka jakaś 300ccm dobrze dostrojona pode mnie -może Yamaha R3
-Superbike do zabawy, coś na pełnej k****** obecnie podoba mi się Yamaha R1M oraz Ducati Panigale V4
-Naked do codziennej jazdy, wypadów wkoło komina itp. Już mam B)
-Coś na zimę i do błota, lekki cross, 250ccm w zupełności wystarczy
-HD, bo każdy motocyklista powinien mieć ikonę do zadawania szyku na bulwarze -HD Fat Boy :moto:
-Turystyk tu raczej bez fajerwerków -BMW GS
Tyle jeśli chodzi o garaż użytkowy.

Kolekcja to inna para kaloszy -_-

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Opublikowano

a ja nie lubie motongow ,wiec 

1 seicento sport

2, jakas kolarka do lansu

3. cos turystycznego , riksza -rozowa

Opublikowano

KTM EXC 350 FACTORY - enduro/hard enduro 
Aprilia SXV 550 - Bo to najlepsze wyczynowe SM do miasta, V2 70KM i 122kg / Ewentualnie Husaberg FS 650 ale tylko dlatego, że miałem 550 i ogromny sentyment pozostał 
KTM 1290 Adventure R - Idealny na Kołymę 
MV Agusta F4 LH44 - Bo zawsze lubiłem mieć niszowe motocykle a F4 LH44 jeśli chodzi " ścigi " do takiego grona się zalicza 

you will never know me, you can only follow me.

Opublikowano

Wszystko nowe i zmieniane co upływ gwarancji :P Ostatnio przestały mnie interesować motki od BMW, do włoskich natomiast dalej się nie przekonałem. Dalej natomiast jestem zafascynowany dość awangardowymi AJP.

AJP PR3 240 SM do świrowania+miasto+winkle na ciasnym torze- już mam i spełnia wszystkie stawiane przed nim oczekiwania.

AJP PR7, jakbym kiedyś mógł wybrać się na daleką wycieczkę głównie OFFem. Tablet wbudowany na stałe, dobra relacja masy i mocy. Nie chcę już niczego ciężkiego
typu R1200GS, a OFF w duecie, to nieporozumienie :biggrin:

AJP PR4 240 Ultrapassar lub PR5 Extreme do dzikowania w terenie wkoło komina. Jak i pozostałe- lekki i ma wspaniały rozkład masy, co przekłada się na łatwe i przyjemne prowadzenie, nawet przy małych umiejętnościach. Wybór w zależności od mojego poradzenia sobie z ich wysokością siodła.

Yamaha FJR1300- dalsze wycieczki szosowe w duecie. Lżejsza od K1600GTL, nie jestem fanem Hayki, nie ma już VFR1200, czy Bandita 1250.

Suzuki GSX1000FA- dalsze wycieczki szosowe solo i miasto w duecie, winkle i szkolenia torowe. Co się stało z klasą motocykli "uniwersalnych"? Gdzie obecne wcielenia Bandita 650, Horneta itp? MT, czy Tracery to też nie moja bajka.

Przy okazji wszystkie zdają się być dość wytrzymałe i jak na swoje klasy- dość tanie w utrzymaniu. Wydaje się też, że to wyczerpuje większość "codziennych" zastosowań motocykli ;)

Konfucjusz: Po­wiedz mi, a za­pomnę. Po­każ mi, a za­pamiętam. Pozwól mi zro­bić, a zro­zumiem.

2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek"

Opublikowano

Ja, oprócz swojego Fazerka, chciałbym mieć w garażu "klasyka", czyli Junaka M10 - zawsze mi się podobał, zwłaszcza w kolorze czerwonym.

"Be yourself, no matter what they say!"

Sting

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...