KLOSZ
Yamaha malo zmieniala zdaje sie w XJkach pomiedzy rocznikami w tym zakresie, ktory Ciebie interesuje. Cos znalazlem na szybko. Sprawdz, czy kolory przewodow przy przekazniku rozrusznika sie zgadzaja z tym co zalaczylem (zdaje sie, że tak, bo porownalem z Twoim zdjeciem).
Wyglada na to, że do sterowania przekaznikiem rozrusznika plus jest na stałe brany z przewodu przychodzacego bezposrednio z akumulatora, a minus dochodzi przez przycisk startera i uklad stykow luzu/sprzegla + diody, i to tu bym szukal przyczyny problemu. Czyli po wcisnieciu przycisku startera na luzie i z wcisnietym sprzeglem powinna sie na tym niebiesko bialym przewodzie dochodzacym do przekaznika rozrusznika pojawic masa, czyli minus.
Jesli tak nie bedzie, to zacznij poszukiwania od przycisku startera. Tam dochodzi przewod czarny, w ktorym powinna byc na stale masa. Z przycisku wychodzi niebiesko bialy przewod, w ktorym ta masa powinna sie pojawiac po przycisnieciu przycisku startera. Jesli to bedzie ok, to lecisz dalej do puchy, wktorej masz dwa przekazniki i diodyJeden z przekaznikow zamyka po wlaczeniu stacyjki obwod startera, drugi uruchamia pompe paliwa. Dalszy ciag masz na zalaczonym rysunku. Moze sie zdarzyc, ze uwalony, albo bez styku jest ten przekaźnik od obwodu startera, albo diody nie kontaktują.
Sądząc ze schematu, bezpiecznika glownego raczej szukaj w puszce bezpiecznikow, ale on bedzie w porzadku skoro cala reszta motka dziala, to tak tylko dla doprecyzowania wyzej wymianianych podpowiedzi.
P.S. sprobuj zamiast tego przewodu niebiesko-białego przytknąć do stycznika rozrusznika przewód połączony z minusem akumulatora, jeśli rozrusznika zagada, to znaczy, że musisz szukać w tym torze, o którym pisałem powyżej, czyli od przełącznika przy prawej manetce, przez przekaźniki, diody, styki neutrala i sprzęgła, bo z pewnością cos tam kucnęło.