Skocz do zawartości

Historia edycji

KLOSZ

KLOSZ

Skoro bylo cos motane w instalacji, to dla swietego spokoju sprawdz biegunowosc i zrob test wkretakiem albo jakims kluczem plaskim polegajacy na wlaczeniu stacyjki i zwarciu kluczem tych dwoch duzych srub na przekazniku rozrusznika (tych pod gumowymi kapturkami, ktore mocuja ten gruby czerwony i czarny przewod). Rozrusznik powinien zagadac tak samo jak przy Twoim patencie z dodatkowym przewodem + do akulumatora. Jesli tak sie nie stanie, to trzeba szukac dalej w w glownym torze pradowym miedzy + aku - przekaznikiem rozrusznika i samym rozrusznikiem.

 

A jesli po zwarciu kluczem zagada, to sprawdzasz jeszcze raz sterowanie przekaznikiem rozrusznika, i jesli jest ok, to moze znaczyc, ze ten uzywany przekaznik, ktory kupiles jest uwalony.

 

KLOSZ

KLOSZ

Skoro bylo cos motane w instalacji, to dla swietego spokoju sprawdz biegunowosc i zrob test wkretakiem albo jakims kluczem plaskim polegajacy na wlaczeniu stacyjki i zwarciu kluczem tych dwoch duzych srub na przekazniku rozrusznika (tych pod gumowymi kapturkami, ktore mocuja ten gruby czerwony i czarny przewod). Rozrusznik powinien zagadac tak samo jak przy Twoim patencie z dodatkowym przewodem + do akulumatora. Jesli tak sie nie stanie, to trzeba szukac dalej w w glownym torze pradowym miedzy + aku - przekaznikiem rozrusznika i samym rozrusznikiem.

 

KLOSZ

KLOSZ

Skoro bylo cos motane w instalacji, to dla swietego spokoju sprawdz biegunowosc i zrob test wkretakiem albo jakims kluczem plaskim polegajacy na wlaczeniu stacyjki i zwarciu kluczem tych dwoch duzych srub na przekazniku rozrusznika. Rozrusznik powinien zagadac tak samo jak przy Twoim patencie z dodatkowym przewodem + do akulumatora. Jesli tak sie nie stanie, to trzeba szukac dalej w w glownym torze pradowym miedzy + aku - przekaznikiem rozrusznika i samym rozrusznikiem.

 

×
  • Dodaj nową pozycję...