MaRRcin Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 W dniu 18.06.2012 o 10:37, 'działkowy emeryt' napisał(a): tu nie chodzi o parę złotych na gumki, tylko o to, że płyn o wyższej temperaturze wrzenia jest agresywniejszy w stosunku do kauczokopochodnych elementów gumowych, ze względu na wyższe stężenie glikoli - zatem problemem będzie, kiedy strzeli przeżarty tym szwaksem uszczelniacz w zacisku i rzygnie tłustym płynem na tarczę - wtedy będziesz miał hamowanie jak d*p.ą po śniegu - to samo zresztą przy pompie... ludzie, skąd Wy bierzecie te wszystkie farmazony??? mechanika pojazdowa czy w szczególności motocyklowa to nie jest książeczka dla dzieci z serii "Poczytaj mi Mamo", pół biedy jak zarżniesz czy zdewastujesz własny sprzęt - to małe miki i Twoja sprawa, ale jak któregoś dnia stanie się komuś krzywda, bo nie wyhamuje przed skrzyżowaniem i zrobi komuś w aucie z du.py garaż to będzie drapanie po głowie, dlaczego tak się stało... ja już kiedyś pisałem w wątku o jakichś sparciałych kapciach... nie rozumiem niektórych laickich opinii na tym forum... chyba, że króluje metoda pana Heńka z szopy za rogiem - "jakoś to bydzie i nic się nie stanie... chyba"... to rzeźnia a nie mechanika... a głoszenie opinii "bo tak mi się wydaje" to nieodpowiedzialność - chyba że to taki forumowy lans. nie wiem jaki to ma byc niby lans? jezdze na dot 5.1 od wielu lat i nigdy nie wyrzygalo mi plynu na tarcze, wymieniam co rok na nowy i za kazdym razem sprawdzam stan uszczelek itp. Z doswiadczenia wiem ze dzieki temu nie zagotowalem wielokrotnie plynu ham. i to jest fakt z kt nie mozesz dyskutowac. a uszczelki predzej puszcza ze starosci niz z od razu po wymianie plynu na inny. 0 Cytuj
Lans Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 Ja mam w R1 GOODRIDGE i musze przyznac ze jest brzytwa 0 Cytuj
Adrian-xj600 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 fajna sprawa jak juz bedzie nowe moto i nie bedzie mialo w oplocie napewno zaloze ;] 0 Cytuj
filet Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Opublikowano 19 Czerwca 2012 Ja również każde nowe mot moto pierwsze co to płyn hamulcowy i przewody w oplocie. 0 Cytuj
scOti Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 DOT 5.1 ma negatywnie wpływać na elementy gumowe? pierwsze słyszę. Jest w pełni zgodny z normą DOT 4 więc musi trzymać parametry! 0 Cytuj "Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska
działkowy emeryt Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 tak tak, DOT4 i DOT5.1 są nawet mieszalne ze sobą i nie wywołują negatywnych rekacji - chodzi mi DOT5. 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
scOti Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 ok, DOT 5 to zupełnie inna bajka i tu masz racje ale jeśli serwisówka zaleca DOT 4 to nie ma przeciwwskazań żeby lać DOT 5.1 0 Cytuj "Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska
działkowy emeryt Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 no i pojawiły się w mojej Olivie przednie kable Goodridge'a - kolor końcówek i samych kabli zamawia się samemu (według życzenia i gustu) długość kabli i kąty gięcia końcówek dobiera się do danego typu i modelu motocykla. Efekt hamowania - przewidywalny - dozowalna żyleta jednopalcowa . Tył sobie darowałem, ale jak ktoś chce - można i tył. Kable przychodzą w pudełeczku - gotowe do montażu - klocki Lego - wraz z wszystkimi koniecznymi uszczelkami i oringami miedzianymi (oryginał były stalowe) i wraz z przelotkami i uchwytami - montaż zupełnie bezproblemowy. i na koniec ciekawostka... - według manuala Pana Hondy - gumiane kable hamulcowe wymienia się co... 4 lata. http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/disgusted.gif 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
peter Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2012 Ja z kolei dopiero co założyłem HELa i mógłbym słowo w słowo napisać to co Ty. Tyle że tył też zrobiłem i tam czuję właśnie największą różnicę - wręcz dramatyczną. 0 Cytuj
_DsP_ Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2012 W zeszłym sezonie wymieniałem przewody na stalowy oplot z HEL'a (tutaj muszę gorąco polecić zakupy w sklepie online ze względu na mega profesjanalną i uprzejmą obsługę) i rzeczywiście zmiana jest odczuwalana. Dodatkowo dochodzą walory estetyczne: kolor pokrycia + kolor końcówek. A co do płynu hamulcowego to wystarczy pamiętać, że DOT 5 idzie głównie do Harleya i do zabytków i nie praży z ABS'em i nie trzeba bedzie się zastanawiać, jaki dobrać do swojego szpeja. Ja jeżdzę od 4 lat na DOT5.1 MOTUL'a, wymieniam go co drugi sezon i żadnych problemów nie zauważyłem. Jedynie co, to udało mi się doprowadzić klocki do fadeing'u przy awaryjnym hamowaniu, ale na to nie ma rady - w przypadku ER6N raczej odradzam stosowanie zamienników EBC HH (pierdzą przy hamowaniu) i doinwestowanie ok. 30PLN więcej na OEM'owe TOKICO HH. 0 Cytuj
Tomi Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2012 Jako, że planuję zmienić przewody na oplot, a nie bardzo wiem co i jak to zapytam: HEL czy Goodridge? Jest jakakolwiek różnica między nimi (nie chodzi mi o cenę)? W mojej SV jest układ F z trójnikiem, a wiem, że wymontowują go. To dobrze, źle? Jak to wpływa na hamulce? Zalewać to zgodnie z manualem, czyli DOT4 czy raczej DOT5.1? Warto wymieniać także tył? Czy nie ma sensu? 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007
działkowy emeryt Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2012 W dniu 12.07.2012 o 11:52, 'Tomi' napisał(a): HEL czy Goodridge? Jest jakakolwiek różnica między nimi (nie chodzi mi o cenę)? jeden pieron, nie wiem czy HEL ma homologację dopuszczającą do ruchu ulicznego - musisz sprawdzić u dystrybutora, Goodridge ma. W dniu 12.07.2012 o 11:52, 'Tomi' napisał(a): W mojej SV jest układ F z trójnikiem, a wiem, że wymontowują go. To dobrze, źle? Jak to wpływa na hamulce? dobrze - lepiej nawet bez trójnika - dokładnie takie samo ciśnienie płynu na lewym i prawym zacisku, bo przewody bezpośrednio od pompy W dniu 12.07.2012 o 11:52, 'Tomi' napisał(a): Zalewać to zgodnie z manualem, czyli DOT4 czy raczej DOT5.1? zgodnie z manualem W dniu 12.07.2012 o 11:52, 'Tomi' napisał(a): Warto wymieniać także tył? Czy nie ma sensu? zadaj sobie pytanie - na ile intensywnie uzywasz tyłu w SV? tam bedzie ukryta odpowiedź ... a poza tym, kto bogatemu zabroni ? 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest...
Adi Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2012 Krótko rzeczowo i w bardzo jasny i przejrzysty sposób kolega Bartek ci to wytłumaczył. ps ja mam hela po zmianie na oplot różnica jest odczuwalna w dozowaniu hebla na starych przewodach było "różnie" 0 Cytuj
Tomi Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2012 Dzięki wielkie, właśnie na taką odpowiedź liczyłem. Jasno, zwięźle i na temat. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007
nocnymar29 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Gdzie można dorobić przewody hamulcowe w łodzi? 0 Cytuj
ClearWater Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Chyba w MotorWings mają przewody hamulcowe w oplocie. 0 Cytuj
X76 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 Nosze się z zamiarem zmiany przewodów hamulcowych z gumy na oplot. Kto handluje w Łodzi takimi przewodami ? 0 Cytuj
Pit71 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 8 Lipca 2014 Post nad twoim .http://www.motorwings.pl/897-przewody-hamulcowe 1 Cytuj "Lepszy głópiec wendrujący po świecie od mendrca, który siedzi w domu"
Turboldz Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 Ja zamawiałem w Korando u Pawła 0 Cytuj www.szpiegowskie.com.pl
X76 Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 9 Lipca 2014 W dniu 9.07.2014 o 10:42, Turboldz napisał(a): Ja zamawiałem w Korando u Pawła Zawsze warto sprawdzić w kilku miejscach. Dzięki. 0 Cytuj
Bliźniak Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2014 poszło na pw 0 Cytuj intruderpolska.pl
Robcio Opublikowano 9 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2015 szukałem w całej łodzi i okolicy ,amatorka amatorka,wkońcuzapytałem w salonie BMW okazało się że dorabiają przewody na zamówienie firmyTRW no i cena 40cm przewód z montażem 170 zł super trochę długo trwało ale warto w mojej ocenie 0 Cytuj
Pit71 Opublikowano 10 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2015 W dniu 9.10.2015 o 14:56, Robcio napisał(a): szukałem w całej łodzi i okolicy ,amatorka amatorka,wkońcuzapytałem w salonie BMW Możesz rozwinąć temat,z naciskiem na"amatorka"? 0 Cytuj "Lepszy głópiec wendrujący po świecie od mendrca, który siedzi w domu"
Robcio Opublikowano 10 Października 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2015 U mnie był problem z dlugoscią przewodu musiał być dłuższy i chciałem jeden ,od pompy do trójnika wszyscy decyzje jaką ma mieć długość zrzucali na mnie ,ze nie wspomnę o braku informacji o homolagaci tych przewodów .Na zasadzie pan płaci i pan się sam martwi czy będzie dobrze zero odpowiedzialności za to co sie sprzedaje. A ja mam moto od 5 miesięcy i nie mam bladego pojęcia a chce żyć e nie eksperymentować na przewodach hamulcowych.Z drugiej strony nie wierzę że nie ma takiego podobnego przewodu z jakiegoś innego moto ale do tego potrzebne jest doświadczenie .Niestety u nas wciąż system klient płaci i niech d*py nie zawraca ma się świetnie ale to my klienci jesteśmy temu winni bo wszystko musi być najtaniej bez względu na późniejsze dla nas konsekwencje 0 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.