MaRRcin Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 tu nie chodzi o parę złotych na gumki, tylko o to, że płyn o wyższej temperaturze wrzenia jest agresywniejszy w stosunku do kauczokopochodnych elementów gumowych, ze względu na wyższe stężenie glikoli - zatem problemem będzie, kiedy strzeli przeżarty tym szwaksem uszczelniacz w zacisku i rzygnie tłustym płynem na tarczę - wtedy będziesz miał hamowanie jak d*p.ą po śniegu - to samo zresztą przy pompie... ludzie, skąd Wy bierzecie te wszystkie farmazony??? mechanika pojazdowa czy w szczególności motocyklowa to nie jest książeczka dla dzieci z serii "Poczytaj mi Mamo", pół biedy jak zarżniesz czy zdewastujesz własny sprzęt - to małe miki i Twoja sprawa, ale jak któregoś dnia stanie się komuś krzywda, bo nie wyhamuje przed skrzyżowaniem i zrobi komuś w aucie z du.py garaż to będzie drapanie po głowie, dlaczego tak się stało... ja już kiedyś pisałem w wątku o jakichś sparciałych kapciach... nie rozumiem niektórych laickich opinii na tym forum... chyba, że króluje metoda pana Heńka z szopy za rogiem - "jakoś to bydzie i nic się nie stanie... chyba"... to rzeźnia a nie mechanika... a głoszenie opinii "bo tak mi się wydaje" to nieodpowiedzialność - chyba że to taki forumowy lans. nie wiem jaki to ma byc niby lans? jezdze na dot 5.1 od wielu lat i nigdy nie wyrzygalo mi plynu na tarcze, wymieniam co rok na nowy i za kazdym razem sprawdzam stan uszczelek itp. Z doswiadczenia wiem ze dzieki temu nie zagotowalem wielokrotnie plynu ham. i to jest fakt z kt nie mozesz dyskutowac. a uszczelki predzej puszcza ze starosci niz z od razu po wymianie plynu na inny. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lans Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Ja mam w R1 GOODRIDGE i musze przyznac ze jest brzytwa 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian-xj600 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 fajna sprawa jak juz bedzie nowe moto i nie bedzie mialo w oplocie napewno zaloze ;] 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filet Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Ja również każde nowe mot moto pierwsze co to płyn hamulcowy i przewody w oplocie. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scOti Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 DOT 5.1 ma negatywnie wpływać na elementy gumowe? pierwsze słyszę. Jest w pełni zgodny z normą DOT 4 więc musi trzymać parametry! 0 Cytuj "Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 tak tak, DOT4 i DOT5.1 są nawet mieszalne ze sobą i nie wywołują negatywnych rekacji - chodzi mi DOT5. 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scOti Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 ok, DOT 5 to zupełnie inna bajka i tu masz racje ale jeśli serwisówka zaleca DOT 4 to nie ma przeciwwskazań żeby lać DOT 5.1 0 Cytuj "Motocykl to znak, że jego posiadacz nie utonął w szarości życia" Newsweek Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 no i pojawiły się w mojej Olivie przednie kable Goodridge'a - kolor końcówek i samych kabli zamawia się samemu (według życzenia i gustu) długość kabli i kąty gięcia końcówek dobiera się do danego typu i modelu motocykla. Efekt hamowania - przewidywalny - dozowalna żyleta jednopalcowa . Tył sobie darowałem, ale jak ktoś chce - można i tył. Kable przychodzą w pudełeczku - gotowe do montażu - klocki Lego - wraz z wszystkimi koniecznymi uszczelkami i oringami miedzianymi (oryginał były stalowe) i wraz z przelotkami i uchwytami - montaż zupełnie bezproblemowy. i na koniec ciekawostka... - według manuala Pana Hondy - gumiane kable hamulcowe wymienia się co... 4 lata. http://motocykle-lodz.pl/public/style_emoticons/default/disgusted.gif 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Ja z kolei dopiero co założyłem HELa i mógłbym słowo w słowo napisać to co Ty. Tyle że tył też zrobiłem i tam czuję właśnie największą różnicę - wręcz dramatyczną. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_DsP_ Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 W zeszłym sezonie wymieniałem przewody na stalowy oplot z HEL'a (tutaj muszę gorąco polecić zakupy w sklepie online ze względu na mega profesjanalną i uprzejmą obsługę) i rzeczywiście zmiana jest odczuwalana. Dodatkowo dochodzą walory estetyczne: kolor pokrycia + kolor końcówek. A co do płynu hamulcowego to wystarczy pamiętać, że DOT 5 idzie głównie do Harleya i do zabytków i nie praży z ABS'em i nie trzeba bedzie się zastanawiać, jaki dobrać do swojego szpeja. Ja jeżdzę od 4 lat na DOT5.1 MOTUL'a, wymieniam go co drugi sezon i żadnych problemów nie zauważyłem. Jedynie co, to udało mi się doprowadzić klocki do fadeing'u przy awaryjnym hamowaniu, ale na to nie ma rady - w przypadku ER6N raczej odradzam stosowanie zamienników EBC HH (pierdzą przy hamowaniu) i doinwestowanie ok. 30PLN więcej na OEM'owe TOKICO HH. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Jako, że planuję zmienić przewody na oplot, a nie bardzo wiem co i jak to zapytam: HEL czy Goodridge? Jest jakakolwiek różnica między nimi (nie chodzi mi o cenę)? W mojej SV jest układ F z trójnikiem, a wiem, że wymontowują go. To dobrze, źle? Jak to wpływa na hamulce? Zalewać to zgodnie z manualem, czyli DOT4 czy raczej DOT5.1? Warto wymieniać także tył? Czy nie ma sensu? 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
działkowy emeryt Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 HEL czy Goodridge? Jest jakakolwiek różnica między nimi (nie chodzi mi o cenę)? jeden pieron, nie wiem czy HEL ma homologację dopuszczającą do ruchu ulicznego - musisz sprawdzić u dystrybutora, Goodridge ma. W mojej SV jest układ F z trójnikiem, a wiem, że wymontowują go. To dobrze, źle? Jak to wpływa na hamulce? dobrze - lepiej nawet bez trójnika - dokładnie takie samo ciśnienie płynu na lewym i prawym zacisku, bo przewody bezpośrednio od pompy Zalewać to zgodnie z manualem, czyli DOT4 czy raczej DOT5.1? zgodnie z manualem Warto wymieniać także tył? Czy nie ma sensu? zadaj sobie pytanie - na ile intensywnie uzywasz tyłu w SV? tam bedzie ukryta odpowiedź ... a poza tym, kto bogatemu zabroni ? 0 Cytuj ...z każdym dniem rośnie liczba ludków, którzy mogą pocałować mnie w d*pę.... ... dlaczego mężczyźni nie mają cellulitu...?!?!? ... bo to nieładne jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Krótko rzeczowo i w bardzo jasny i przejrzysty sposób kolega Bartek ci to wytłumaczył. ps ja mam hela po zmianie na oplot różnica jest odczuwalna w dozowaniu hebla na starych przewodach było "różnie" 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Dzięki wielkie, właśnie na taką odpowiedź liczyłem. Jasno, zwięźle i na temat. 0 Cytuj Suzuki SV650S 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nocnymar29 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Gdzie można dorobić przewody hamulcowe w łodzi? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ClearWater Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Chyba w MotorWings mają przewody hamulcowe w oplocie. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X76 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Nosze się z zamiarem zmiany przewodów hamulcowych z gumy na oplot. Kto handluje w Łodzi takimi przewodami ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit71 Opublikowano 8 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2014 Post nad twoim .http://www.motorwings.pl/897-przewody-hamulcowe 1 Cytuj "Lepszy głópiec wendrujący po świecie od mendrca, który siedzi w domu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turboldz Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Ja zamawiałem w Korando u Pawła 0 Cytuj www.szpiegowskie.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X76 Opublikowano 9 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Ja zamawiałem w Korando u Pawła Zawsze warto sprawdzić w kilku miejscach. Dzięki. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bliźniak Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 poszło na pw 0 Cytuj intruderpolska.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejCBR Opublikowano 10 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Korando 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robcio Opublikowano 9 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 szukałem w całej łodzi i okolicy ,amatorka amatorka,wkońcuzapytałem w salonie BMW okazało się że dorabiają przewody na zamówienie firmyTRW no i cena 40cm przewód z montażem 170 zł super trochę długo trwało ale warto w mojej ocenie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit71 Opublikowano 10 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 szukałem w całej łodzi i okolicy ,amatorka amatorka,wkońcuzapytałem w salonie BMW Możesz rozwinąć temat,z naciskiem na"amatorka"? 0 Cytuj "Lepszy głópiec wendrujący po świecie od mendrca, który siedzi w domu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robcio Opublikowano 10 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2015 U mnie był problem z dlugoscią przewodu musiał być dłuższy i chciałem jeden ,od pompy do trójnika wszyscy decyzje jaką ma mieć długość zrzucali na mnie ,ze nie wspomnę o braku informacji o homolagaci tych przewodów .Na zasadzie pan płaci i pan się sam martwi czy będzie dobrze zero odpowiedzialności za to co sie sprzedaje. A ja mam moto od 5 miesięcy i nie mam bladego pojęcia a chce żyć e nie eksperymentować na przewodach hamulcowych.Z drugiej strony nie wierzę że nie ma takiego podobnego przewodu z jakiegoś innego moto ale do tego potrzebne jest doświadczenie .Niestety u nas wciąż system klient płaci i niech d*py nie zawraca ma się świetnie ale to my klienci jesteśmy temu winni bo wszystko musi być najtaniej bez względu na późniejsze dla nas konsekwencje 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.