Steelo Opublikowano 13 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 (edytowane) No i znow mam problem. Mialem oryginalna tzr 50. Ktora potrafila sie bujnac ze mna na pokladzie tak z 99-100. Na aleksandrowskiej z gorki xD Co wymienilem? Sprzeglo kevlar nowe tarczki. Nowy kosz sprzeglowy Tec. Cylinder pseudo 90ccm. Tlok asso uszczelki top performances. Gaznik dellorto oryginalny phbg 21mm v2. A oryginalny byl 16mm Krociec Zawor membranowy motoforce racing Filtr powietrza stozkowy . Po wymianie nie moglem poradzic sobie z regulacja gaznika. Dalem motorek do chlopakow z TIM'a. Dysza wsadzona 88. Ladnie wyregulowany. Czasami dziwnie sie zachowuje. Przy starcie jakby zamulal ale czasami. Po tych zmianach jade motorkiem z ta sama predkoscia co wczesniej. Przyspieszenie sie zwiekszylo. Ale nie odczuwam nic poza tym. Mam dysze w zakresie.88-110. Ale jesli chlopaki wsadzili 88 wiec sadze ze to najtrafniejszy wybor. Zebatki mam oryginalne czyli chyba 11/47. Mysle nad przodem 13. Ale czy to by az tak.kolosalnie przeszkadzalo? Troche niespojnie pisze. Ale zalogowac sie przez kompa nie idzie. Edytowane 13 Maja 2017 przez Steelo (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Motocykle Romet Ogar 200/205 Kingway Neken 50ccm3/80 Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz) Honda CBR 600 F1/F2 GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3 YAMAHA TZR 50 / 90 ZIPP PRO XT 50 / 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steelo Opublikowano 20 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Zebatki zalozylem 13/47 nic nie zmienilo sie. Co moze byc nie tak=/ Juz trace pomysly. Dysza ? Help plx 0 Cytuj Motocykle Romet Ogar 200/205 Kingway Neken 50ccm3/80 Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz) Honda CBR 600 F1/F2 GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3 YAMAHA TZR 50 / 90 ZIPP PRO XT 50 / 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 20 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Jak miałeś zębatkę z przodu 11 a teraz masz 13 to przyśpieszenie spadło. Coś kręcisz kolego. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steelo Opublikowano 20 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 (edytowane) Nie chodzi mi o przysp. A predkosc max. A nie byly jednak oryginalne zalozone. Jak zmienialem to bylo jednak 12/49 Edytowane 20 Maja 2017 przez Steelo (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Motocykle Romet Ogar 200/205 Kingway Neken 50ccm3/80 Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz) Honda CBR 600 F1/F2 GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3 YAMAHA TZR 50 / 90 ZIPP PRO XT 50 / 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 21 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 No to sam popatrz, na stosunek przełożenia przedniego do tylnego. 12 : 49 = 0,24489 teraz jest 13: 47 = 0,27659 Różnica o dwie setki to jest odczuwalna na przyśpieszeniu lub w drugą stronę na prędkości. Ty zmieniłeś pojemność i z drugiej strony przełożenie. Czyli praktycznie zostało to samo. Musisz zmienić opory toczenia oraz tzw. rozciągnąć silniczek. Najpierw to trzeba go właściwie dotrzeć a potem na każdym biegu kręcić do końca i obserwować czy wkręca się wyżej. Jeżeli nie to znaczy że więcej nie będzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steelo Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Po zalozeniu cylka przejechalrm ok 400km. Zanim zebatki zalozylem przejechane mialem 700. Powiem szczerze ze zmienilo sie przyspieszenie jak zmienilem pojemnosc i gaznik. Teraz jak zebatki zmienilem to takie dzisiaj mialem jak wracalem od tesciow. Ze na 5 biegu przy 10-11 tys obrotow bylo juz 95, a na 6 biegu doszlo do 99 na 9 tys obrotow dalej nie chcialo isc. 0 Cytuj Motocykle Romet Ogar 200/205 Kingway Neken 50ccm3/80 Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz) Honda CBR 600 F1/F2 GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3 YAMAHA TZR 50 / 90 ZIPP PRO XT 50 / 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 21 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Czyli masz odpowiedź, zmiana przełożenia dała odwrotny skutek od zamierzonego. Masz zbyt mało mocy na to przełożenie. Wróć do poprzedniego i powinien się lepiej wkręcać na 6 biegu. Czy będzie większa prędkość, nie ale będzie bardziej dynamiczny a prędkość zostanie podobna. Możesz spróbować założyć starą tylną zębatkę, tylko tak na chwilę i zobaczyć rezultat. Powinien się wkręcać powyżej 9tys na 6 biegu. Metoda prób i błędów jest najbardziej praktyczna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 21 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Majstrowanie przednią zembatką to grube ruchy jeden ząbek na zdawczej to kilka zębbów na tylnej. Tak teoretyzuje. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukkas Opublikowano 21 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 (edytowane) http://sprocketcalculator.com/ i wszystko jasne Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 21 Maja 2017 przez lukkas (wyświetl historię edycji) 1 Cytuj www.antybrowar.pl facebook.com/antybrowar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steelo Opublikowano 22 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) Jak najbardziej rozumiem. Aczkolwiek bardziej mialem taka sytuacje. Cylinder 50 gaznik 16 zebatki 12/19 = 100km/h ze srednik przyspieszeniem Cylinder 90 gaznik 16 zebatki 12/49 100km/h z lepszym przyspieszeniem Cylinder 90 gaznik 21 membrana sport zebatki 12/49 100km/h z super przyspieszeniem aczkolwiek czy manetke mam na full czy na polowie to nic oprocz dzwieku sie nie zmienia. Po zmianie zebatek z 12/49 na 13/47 tez nie bardzo zmian widac. Z tym ze na 5tym biegu do ok 95 leci przy 11tys obrotow. A na 6tym ok 99-100 przy ok 9.5 tys obrotow i dalej nie idzie. Czesci wymienialem po kolei w takiej kolejnosci jak pisze wyzej. Bo jesli wymienil bym czesci i zebatki razem to rozumiem ze moglo cos mi nie tak bylo. Ale po kolei robilem. http://cloud.tapatalk.com/s/5922bd7fc6cf7/Screenshot_2017-05-22-12-19-54.png? Edytowane 22 Maja 2017 przez Steelo (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Motocykle Romet Ogar 200/205 Kingway Neken 50ccm3/80 Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz) Honda CBR 600 F1/F2 GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3 YAMAHA TZR 50 / 90 ZIPP PRO XT 50 / 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 23 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Nadal coś kręcisz. Muszą być zmiany jak zmieniasz przełożenie. A 70 cm3 to nie jest rakieta, może się zbyt dużo spodziewasz. Ile ważysz? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steelo Opublikowano 23 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 (edytowane) Wiesz co moglbym Ci dac i bys sie sam przejechal. Ja waze fakt sporo. Ale szwagier chuderlak max 55kg 103 max chociaz wczesniej mowil ze wiecej sie bujnal. Nie mam po co krecic. Bo takto nie potrzebnie bym pisal temat. A sam jestem zdziwiony. Moze nie to sie za duzo spodziewam ale po takowych zmianach z 50 na 90ccm. Mialem nadzieje ze troszke bedzie lepiej. Mam kilka kontaktow internetowych z forum tzr'ek i w takim setupie 130 nawet im potrafi tzrka jechac. Wiec cos tu nie tak jest. I to nie tak ze ja cos krece. Nawet na yt sa filmiki z taka konfiguracja 137km/h jechal. Nawet nie chodzi juz o taka predkosc ale zeby te 110 jechal i nie na full obrotsch. Edytowane 23 Maja 2017 przez Steelo (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Motocykle Romet Ogar 200/205 Kingway Neken 50ccm3/80 Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz) Honda CBR 600 F1/F2 GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3 YAMAHA TZR 50 / 90 ZIPP PRO XT 50 / 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.