Skocz do zawartości

Montaż Kitu Athena 170Ccm Ecu Do Hondy Cbr 125R Jc39


Rastaf

Rekomendowane odpowiedzi

No to wracamy do punktu wyjścia - zakładając, że mechanik mówi prawdę :P

 

Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu i ustawienie zaworów  . Aż takim wielkim znawcą nie jestem ( może ktoś mnie sprostuje )

Ale jeśli rozrząd jest przestawiony i zawory zamykają się nie w tym momencie co trzeba, to silnik może mieć zbyt dużo materiału do sprężenia.

I będzie ciężko uruchamiał się na ciepło

 

Temat, złego spasowania tłok cylinder lub podrobionego zestawu - tłok wykonany ze złych materiałów co może powodować jego puchnięcie zostawiam jako ostateczność

na teraz starał bym się wykluczyć wszystkie błędy które można usunąć w najprostszy a zarazem najtańszy sposób

SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może wcześniej głowica była planowana ? Chyba że przyszła w zestawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, pafcio napisał:

Może wcześniej głowica była planowana ? Chyba że przyszła w zestawie.

 

Głowica zostaje stara, Ale tam tłok ma inny kształt i podnosi stopień sprężania . No ale jeśli ktoś ją przytuningował :)

SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może rozrusznik nadaje się do regeneracji. Wcześniej kręcił bo miał mały opór a teraz po wymianie cylindra już nie ma siły i zamiast kręcić powoduje zwarcie co skutkuje rozładowanie akumulatora. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorka nie doczytałem że rozrusznik był wymieniany. Ja bym najpierw porządnie dotarł silnik i na początek polecam olej mineralny, na pierwsze 50km i pamiętaj że silnik na dotarciu nie lubi stałych obrotów. Pamiętaj aby zamykać całkowicie przepustnice co powoduje wytworzenie próżni w cylindrze która wysysa opiłki metalu i jednocześnie studzi silnik. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem taką kukiełkę . Powodem było za mały Luz na pierścieniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, pafcio napisał:

Kiedyś miałem taką kukiełkę . Powodem było za mały Luz na pierścieniach

@pafcio składałem ten zestaw i robił wrażenie bardzo solidnie zrobionego i jeśli chłopak nie trafił na podróbkę to ja bym szukał błędów montażowych . Czytałem o takich sytuacjach w PRLowskich 2T tam jest sporo podróbek w częściach i zdążają się tłoki które znacznie zwiększają swoją objętość po rozgrzaniu.  Athena raczej dobra firma i nie powinno być w topy w źle zwymiarowanych częściach w zestawie . Ja bym się trzymał 3 rozwiązań . Albo już tak ktoś coś motał i głowica była planowana, lub problem w ustawieniu rozrządu no i finalnie źle dobrana uszczelka pod cylindrem. Z pomocnikiem do trzymania piwa :) ten mały silniczek można wyjąć rozłożyć i włożyć w jeden dzień więc z ciekawością czekam na dalsze info co poszło nie tak. 

SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...