leniuchmichał Opublikowano 11 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 No to wracamy do punktu wyjścia - zakładając, że mechanik mówi prawdę Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu i ustawienie zaworów . Aż takim wielkim znawcą nie jestem ( może ktoś mnie sprostuje ) Ale jeśli rozrząd jest przestawiony i zawory zamykają się nie w tym momencie co trzeba, to silnik może mieć zbyt dużo materiału do sprężenia. I będzie ciężko uruchamiał się na ciepło Temat, złego spasowania tłok cylinder lub podrobionego zestawu - tłok wykonany ze złych materiałów co może powodować jego puchnięcie zostawiam jako ostateczność na teraz starał bym się wykluczyć wszystkie błędy które można usunąć w najprostszy a zarazem najtańszy sposób 0 Cytuj SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 11 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Może wcześniej głowica była planowana ? Chyba że przyszła w zestawie. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leniuchmichał Opublikowano 11 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 16 minut temu, pafcio napisał: Może wcześniej głowica była planowana ? Chyba że przyszła w zestawie. Głowica zostaje stara, Ale tam tłok ma inny kształt i podnosi stopień sprężania . No ale jeśli ktoś ją przytuningował 0 Cytuj SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rastaf Opublikowano 11 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Być może rozrusznik nadaje się do regeneracji. Wcześniej kręcił bo miał mały opór a teraz po wymianie cylindra już nie ma siły i zamiast kręcić powoduje zwarcie co skutkuje rozładowanie akumulatora. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rastaf Opublikowano 11 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Sorka nie doczytałem że rozrusznik był wymieniany. Ja bym najpierw porządnie dotarł silnik i na początek polecam olej mineralny, na pierwsze 50km i pamiętaj że silnik na dotarciu nie lubi stałych obrotów. Pamiętaj aby zamykać całkowicie przepustnice co powoduje wytworzenie próżni w cylindrze która wysysa opiłki metalu i jednocześnie studzi silnik. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafcio Opublikowano 12 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Kiedyś miałem taką kukiełkę . Powodem było za mały Luz na pierścieniach 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leniuchmichał Opublikowano 12 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 4 minuty temu, pafcio napisał: Kiedyś miałem taką kukiełkę . Powodem było za mały Luz na pierścieniach @pafcio składałem ten zestaw i robił wrażenie bardzo solidnie zrobionego i jeśli chłopak nie trafił na podróbkę to ja bym szukał błędów montażowych . Czytałem o takich sytuacjach w PRLowskich 2T tam jest sporo podróbek w częściach i zdążają się tłoki które znacznie zwiększają swoją objętość po rozgrzaniu. Athena raczej dobra firma i nie powinno być w topy w źle zwymiarowanych częściach w zestawie . Ja bym się trzymał 3 rozwiązań . Albo już tak ktoś coś motał i głowica była planowana, lub problem w ustawieniu rozrządu no i finalnie źle dobrana uszczelka pod cylindrem. Z pomocnikiem do trzymania piwa ten mały silniczek można wyjąć rozłożyć i włożyć w jeden dzień więc z ciekawością czekam na dalsze info co poszło nie tak. 0 Cytuj SSN Szybko Spranie Niebezpiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.