Skocz do zawartości

Historia edycji

leniuchmichał

leniuchmichał

 

Jeśli chcesz załatwić temat na zasadzie docierania to ja bym nie szalał z 300 km bo przejdziesz do wariantu zacierania silnika. @Rastaf stosował bardzo ciekawą metodę opartą na docieraniu silnika na krótkich odcinkach i częstych wymianach oleju. Więc  krótkie odcinki z zimnego silnika do rozgrzania i znacznie częstsza wymiana oleju . Pamiętaj że Athena to nie jest cylinder żeliwny tylko aluminiowy pokryty nikasylem . Więc przy przegrzaniu silnika powłokę można łatwo zerwać.

 

 

Sorry za edycję. ale nie wczytałem się do końca :)

 

 

leniuchmichał

leniuchmichał

Co było zmieniane podczas remontu silnika ??

Ja bym stawiał na złe spakowanie części - zbyt ciasne

Albo tłok wykonany ze złych materiałów i puchnie po rozgrzaniu

Jeśli chcesz załatwić temat na zasadzie docierania to ja bym nie szalał z 300 km bo przejdziesz do wariantu zacierania silnika. @Rastaf stosował bardzo ciekawą metodę opartą na docieraniu silnika na krótkich odcinkach. Więc jeśli chcesz zaryzykować to krótkie odcinki z zimnego silnika do rozgrzania i znacznie częstsza wymiana oleju .

 

 

 

×
  • Dodaj nową pozycję...