DeJviD1994 Opublikowano 25 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Cześć i czołem! Piszę do was z taką sprawą iż posiadam motorower (niestety) Junak 901 Sport z 2014r. i nie ukrywając 50ccm to już o wiele za mało dla mnie, a nie stać mnie na zakup porządnej 250 bądź 500. Więc na początek chciałem wymienić sobie silnik w maszynie z 50 na 125, tylko pytanie o czym muszę pamiętać, żeby takie coś wykonać. Wiadomo, nie będę tego robił sam, bo nie jestem mechanikiem, ani zbytnio nie znam się na tym, a jedyny serwis w okolicy nie potrafi odpowiedzieć na moje pytania. Nie ukrywam, że to moje pierwsze dwa kółka, a budżet nie jest wystarczająco wysoki, by kupić prawdziwą 125, dlatego chciałem skleić coś z tego junaka jeszcze zanim za kilka lat dobiję do czegoś lepszego. Nie wiem nawet jak się za to zabrać. Mam troszkę przytyraną maszynę, bo skrzynia chodzi jakby chciała a nie mogła, serwisów nie miała praktycznie dwa lata. Pytanie moje, co będę musiał kupić i ile mniej więcej może wyjść mnie wymiana silnika i niezbędnych rzeczy, do przemianowania mojej 50 w 125ccm. Mam nadzieję, że napisałem w dobrym dziale i nikt mnie za to nie zagryzie Pozdrawiam serdecznie, jeśli ktoś może pomóc. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 25 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Żeby nie robić nikomu reklamy piszę Ci na priv 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...