ktoś ŁDZ
Dobry wieczór wszystkim.
Dziś Zippek po raz kolejny rozprostował koła. Przebieg 5 676 km, zrobiono w nim:
+ wymiana łańcucha na 428H marki RK bez oringowy, wzmacniany;
+ wymiana zębatki zdawczej na 16 zębów z 15 zębów;
+ wymiana dyszy w gaźniku na 110 z 100 + czyszczenie i regulacja gaźnika;
+ wymiana oleju Motul 5100 10W40 4T;
+ wymiana filtra paliwa;
+ montaż handbarów.
Na dyszy 110 Zipp nie zwalnia pod jakąkolwiek górę czy wiatr czołowy przy prędkościach maksymalnych, żwawiej przyśpiesza i bez problemu utrzymuje prędkość maksymalną. Większa zębatka zdawcza przyczyniła się do poprawy stosunku obrotów na minutę do prędkości np. przy prędkości 80 km/h na zębatce 15z miałem ok 6000-6100 obr/min, obecnie przy prędkości 80 km/h jest ok. 5100-5200 obr/min. Wzrosła również prędkość maksymalna. Dodatkowo na dyszy 110 lepiej odpala. Szkoda, że nie ma on skrzyni 6 biegowej. Wyprzedzanie obecnie jest przyjemnością, a nie logistyczną enigmą.
Pozostało tylko jeździć i sprawdzić spalanie.
LWG i jedziemy dalej.