Skocz do zawartości

Historia edycji

ktoś ŁDZ

ktoś ŁDZ


a jednak pokora

Dobry wieczór wszystkim.

Dziś Zippek po raz kolejny rozprostował koła. Przebieg 5 676 km, zrobiono w nim:

+ wymiana łańcucha na 428H marki RK bez oringowy, wzmacniany;
+ wymiana zębatki zdawczej na 16 zębów z 15 zębów;
+ wymiana dyszy w gaźniku na 110 z 100 + czyszczenie i regulacja gaźnika;
+ wymiana oleju  Motul 5100 10W40 4T;
+ wymiana filtra paliwa;
+ montaż handbarów.

Na dyszy 110 Zipp nie zwalnia pod jakąkolwiek górę czy wiatr czołowy przy prędkościach maksymalnych, żwawiej przyśpiesza i bez problemu utrzymuje prędkość maksymalną. Większa zębatka zdawcza przyczyniła się do poprawy stosunku obrotów na minutę do prędkości np. przy prędkości 80 km/h na zębatce 15z miałem ok 6000-6100 obr/min, obecnie przy prędkości 80 km/h jest ok. 5100-5200 obr/min. Wzrosła również prędkość maksymalna. Dodatkowo na dyszy 110 lepiej odpala. Szkoda, że nie ma on skrzyni 6 biegowej. Wyprzedzanie obecnie jest przyjemnością, a nie logistyczną enigmą.

Pozostało tylko jeździć i sprawdzić spalanie.

LWG i jedziemy dalej.

30421761_2108045966099897_1009866424_n.jpg

ktoś ŁDZ

ktoś ŁDZ

Dobry wieczór wszystkim.

Piszę dalej swój "dziennik pokładowy" wkur.... wróć, irytując co po niektórych, wielkich motocyklistów.

Dziś Zippek po raz kolejny rozprostował koła. Przebieg 5 676 km, zrobiono w nim:

+ wymiana łańcucha na 428H marki RK bez oringowy, wzmacniany;
+ wymiana zębatki zdawczej na 16 zębów z 15 zębów;
+ wymiana dyszy w gaźniku na 110 z 100 + czyszczenie i regulacja gaźnika;
+ wymiana oleju  Motul 5100 10W40 4T;
+ wymiana filtra paliwa;
+ montaż handbarów.

Na dyszy 110 Zipp nie zwalnia pod jakąkolwiek górę czy wiatr czołowy przy prędkościach maksymalnych, żwawiej przyśpiesza i bez problemu utrzymuje prędkość maksymalną. Większa zębatka zdawcza przyczyniła się do poprawy stosunku obrotów na minutę do prędkości np. przy prędkości 80 km/h na zębatce 15z miałem ok 6000-6100 obr/min, obecnie przy prędkości 80 km/h jest ok. 5100-5200 obr/min. Wzrosła również prędkość maksymalna. Dodatkowo na dyszy 110 lepiej odpala. Szkoda, że nie ma on skrzyni 6 biegowej. Wyprzedzanie obecnie jest przyjemnością, a nie logistyczną enigmą.

Pozostało tylko jeździć i sprawdzić spalanie.

LWG i jedziemy dalej.

30421761_2108045966099897_1009866424_n.jpg

×
  • Dodaj nową pozycję...