Skocz do zawartości

Problem Z Odcięcem Pomocy !


dafffca_kazik

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam problem z zakupionym niedawno modułem zapłonowym do junaka 901, przysłali mi go dzisiaj i od razu go założyłem, ale zaraz czekała mnie przykra niespodzianka bo okazuje się że po zamontowaniu, praca silnika nie różnie się od pracy na oryginalnym module i nie ma odcięcia, ma ktoś jakiś pomysł czemu to nie działa ?

https://gmoto.pl/modul-zaplonowy-4t,58939.html- tu jest link do tego modułu

POMOCY !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pomysl :smile: i to szalony (lecz prawdziwy)

Chińskie motocykle sa dla chardkorow, ktorym nie jest potrzebna odcinka bo stanowisz jednosc z maszyna i wiesz na ile ja stac (zaczalem sarkazmem):P

 

A tak na powaznie to musisz sobie zdac sprawe ze malolitrazowe chinskie motocykle nie maja czegos takiego jak odcinka.

Po co w kraju kwitnacego bambusa odcinka skoro ktos roczna pensje (liczona w tonach ryzu) wydal na motocykl poj. 125-250 ccm, a zeby nie dostac czapy od komunistycznej wladzy jedzie wolniej niz nakazuja znaki?

Pomijajac fakt ze chinczycy maja asfalt jak papier scierny dla tego tez ich opony w europie potrafia zrobic 50-60 tys km (maja twarda domieszke dlatego sa sliskie u nas jak jest wilgotny asfalt, jakby mieli nasze opony to starczyly by im jak w kladzie na ok 2tys km :P)

 

Ewentualnie zafunduj odcinke sobie sam i gdy mkniesz juz te magiczne 90km/h wystarczy sie wyprostowac a opor powietrza sprawi ze odechciewa Ci sie odcinki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To że te chinolki nie mają oryginalnie odcinki to wiem bo jeżdżę już nim przez 2 lata, chodzi mi tu bardziej o bajer na zloty ewentualnie szpan pod wiejsko remizo xD

no bo w końcu kto bogatemu zabroni :decayed: wiem że chińczykom to nie robi różnicy, ale ja staram sie jakoś wyróżnić i traktuje swoją pasje poważnie, mimo tego że jeżdżę chinolem  :riding: to kocham go i chciałem po prostu mieć coś co mają inne, duże motocykle  -_- 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takich sprzętach odcinka jest jedynie jak się paliwo kończy

ciesz się, że żyjesz

Super, czyli sugerujesz, że taki sprzęt jest do niczego i nie warto nic z tym robić?! To że ty masz inny motocykl o większej pojemności nie oznacza wcale, że ja nie moge dopieszczać swojej 50-tki :P i zrobić z niej czegoś wyjątkowego i jedynego w swoim rodzaju, chce żeby dostarczała mi frajdy z jazdy i nie tylko. Nie rozumiem właśnie takich motocyklistów, którzy właśnie zamiast zachęcać młodych do dopieszczania swoich maszyn ile wlezie (nieważne jaka pojemność) tylko to negują i mówią ,,Łe, w 50-tki to nie warto inwestować, bo po co '' a może właśnie po to żeby sprzedając to swoje dzieło służyło innemu młodzikowi jako coś bezpiecznego, fajnego, i żeby nie powstawały jakieś ulepy z kilku maszyn pospawane migomatem u mirasa z sąsiedniej wsi za 4 tyś wystawione na aledrogo jako za***ista OKAZJA, IGŁA, BEZWYPADKOWA 100% :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już chcesz robić coś bezpiecznego to no nie wiem wymień sobie np. opony z chińskich plastikowych na jakieś porządne. Rzeźbienie modułu z odcinką nie wnosi nic moim zdaniem w kwestii dopieszczania i bezpieczeństwa. A w temacie muzyczno dźwiękowym łututututu z 50 ..... hmmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie widzę, żeby ktokolwiek skrytykował pojemność silnika więc nie wiem skąd ten zarzut, że nie możesz dopieszczać swojej 50 ale to Ty sam napisałeś o bajerze na zlotach i szpanie pod wiejską remizo więc chyba nie liczyłeś na wyrazy uznania ;) 

Dopieszczaj ją jak najbardziej żeby poprawić jakość sprzętu i bezpieczeństwo na drodze - dokładnie tak jak napisał @mih00.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doładnie jak wyżej, załóż "normalne" opony, zalej porządny olej w lagach, załóż oplot i pilnuj naciągu. Reszta to kosmetyka jak ten modół :smile:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opony to była pierwsza rzecz, którą wymieniałem od razu na nowiuśkie dunlopy i jest ok, bo na tych starych strasznie rzucało jak sie jechało w deszcz.

Ale wracając do mojego pytania, bo narazie to tylko jest spór po co mam to robić, czy jest ktoś kto wie czemu mam z tym problem i nie działa to tak jak powinno ?


Jakoś nie widzę, żeby ktokolwiek skrytykował pojemność silnika więc nie wiem skąd ten zarzut, że nie możesz dopieszczać swojej 50 ale to Ty sam napisałeś o bajerze na zlotach i szpanie pod wiejską remizo więc chyba nie liczyłeś na wyrazy uznania ;)

Dopieszczaj ją jak najbardziej żeby poprawić jakość sprzętu i bezpieczeństwo na drodze - dokładnie tak jak napisał @mih00.

No w kwestii bezpieczeństwa jest dopieszczony mój junaczek i to bardzo, ale o szpanie i bajerze napisałem żeby było śmiesznie, wiedze że nie wszyscy mają takie słabe poczucie humoru jak ja, i nie śmieją sie z wszystkiego, no ale cóż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To że ty masz inny motocykl o większej pojemności

 

 

 

Ale przez 5 lat śmigałem 50tką zanim doszedłem do obecnego sprzętu i wcale nikogo nie wyśmiewam za pojemność.

Wiem natomiast czym się kończy taki zapał jaki prezentujesz... Mijam później na ulicy takiego oszołoma który ma "tjuningowaną 50tkę" i zaczyna się wyścig bo koniecznie chce mi pokazać, że ma zmieniony cylinder na większy, zrobioną dziurę w wydechu i zamiast żarówek przylutowane diody z rynku. No i koniecznie musi przy boku dyndać sportowy filtr stożkowy za 5 zeta z allegro.

Gdy ja spokojnie jadę na 2 biegu i podziwiam okolicę wyprzedza mnie taki "wieśkotjuning" prawie leżący już na baku aby zmniejszyć opory powietrza i w końcu po manewrze trwającym minutę wyprzedza z potem na czole.

 

Teraz chyba jasno poszło. Skutery to nie maszyny do takich rzeczy jak Ty chcesz. To są woły robocze z punktu A do punktu B.

Sądząc po tym jak się pieklisz masz już spory problem ze sobą. Chyba bym nie chciał oglądać Twojego pierwszego auta bo już wyobrażam sobie jak by mogło wyglądać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem natomiast czym się kończy taki zapał jaki prezentujesz... Mijam później na ulicy takiego oszołoma który ma "tjuningowaną 50tkę" i zaczyna się wyścig bo koniecznie chce mi pokazać, że ma zmieniony cylinder na większy, zrobioną dziurę w wydechu i zamiast żarówek przylutowane diody z rynku. No i koniecznie musi przy boku dyndać sportowy filtr stożkowy za 5 zeta z allegro.

Gdy ja spokojnie jadę na 2 biegu i podziwiam okolicę wyprzedza mnie taki "wieśkotjuning" prawie leżący już na baku aby zmniejszyć opory powietrza i w końcu po manewrze trwającym minutę wyprzedza z potem na czole.

 

Nie chodzi mi tu o wiejski tuning, żeby mój sprzęt był wyżyłowany i żebym wk***iał innych ludzi z pasją. Jak według Ciebie prezentuje taki zapał to kłócił się z tobą nie będę, masz swoje zdanie na mój temat i już, ale wiedzieć musisz że mi nie chodzi o to co napisałeś, mi nie chodzi o jakieś nie wiadomo jakie osiągi ze zwykłej 50-tki i nie mam wymienionego tłoka, latam na oryginalnym, tutaj chodzi mi jedynie o jeden motyw ze wszystkich motocykli z silnikami powyżej 125 cm, o odcine przy jakichś tam obrotach, jedyne czego mi do szczęścia brakuje to jest ta odcina, nie muszę wyprzedzać ludzi leżąc na baku i odpychając sie nogami od asfaltu żeby jechać szybciej, nie wymagam od tej 50-tki nie wiadomo czego, to tylko motorower więc wiem że ma  ograniczone parametry np; prędkości, mocy itp.

 

 

 

 

Teraz chyba jasno poszło. Skutery to nie maszyny do takich rzeczy jak Ty chcesz.

Tak jak napisałem wcześniej i myśle że Ci wytłumaczyłem czego JA oczekuje od mojej 50-tki

 

Ale przez 5 lat śmigałem 50tką zanim doszedłem do obecnego sprzętu i wcale nikogo nie wyśmiewam za pojemność.

OK rozumiem, jeżeli Cie w jakiś sposób uraziłem to bardzo przepraszam, nie zależy mi tutaj na kłótniach i sporach tylko na poradach jak mam jakiś problem

Lewa :moto:

Dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrw*..

Od odcinki i modulu do filozofii zycia i smierci i czestotliwosci chodzenia do spowiedzi...

Ziomek ma chinska 150 i ma na nim ponad 90tys..(byl nin min w turcji, wloszech, grecji) (Wyprzedzam - nie remontowal jeszcze silnika) Wiec trwalosc wg mnie prezentuje.

Co do "plastikowych opon" juz tutaj zglebilem ten temat poprzednio. (Skrot - nie chusteczkowa tylko przystosowana do ich warunkow)

Odcinka w Twoim moto - odpusc, producent nie przewidzial i szkoda zachodu, to jak zabawa mijajaca sie z celem, jakis kolega na innym forum napisal ze przerobi gaznikowca za 3tys na wtrysk (powodzenia zycze/ nie ze nierealne ale pytanie - po co? + koszty czujnikow wiercenie w silniku miejsc na czujniki, wiazka do konpa, sam komp, wtryskiwacze etc.)

 

Chyba ze odcina tylko po to zebys nie musial sie kontrolowac z obrotami i mial rollgaz na maxie na tym 4tym biegu i nie bal sie o spotkanie cylindra z popychaczem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Chyba ze odcina tylko po to zebys nie musial sie kontrolowac z obrotami i mial rollgaz na maxie na tym 4tym biegu i nie bal sie o spotkanie cylindra z popychaczem.


Nie ma opcji. Opory powietrza zatrzymają go przy 70km/h w połowie obrotów pewnie :smile:

...You can be better than that..

       ╭〔︶︵︶〕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma opcji. Opory powietrza zatrzymają go przy 70km/h w połowie obrotów pewnie :smile:

To musialby miec 30tys na skali obrotomierza :smile: przy 11 tys z 55 leci

 

Nie chce kolegi urazic moj top speed z gorki z wiatrem i jak plecak mi dmucha w plecy to 130 :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musialby miec 30tys na skali obrotomierza :smile: przy 11 tys z 55 leci

 

Nie chce kolegi urazic moj top speed z gorki z wiatrem i jak plecak mi dmucha w plecy to 130 :smile:

Na oryginalnych zębatkach 65 leci bez wiatru przy ciepłych oponach i suchym asfalcie, chociaż teraz zmieniałem zębatke zdawczą na mniejszą i jeszcze nie bylo kiedy wypróbować. Co do skali na obrotomierzu przy 60 km/h na 4 biegu obrotomierz na starej zebatce pokazywał miedzy 5,5-6 tyś obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomek ma chinska 150 i ma na nim ponad 90tys..(byl nin min w turcji, wloszech, grecji) (Wyprzedzam - nie remontowal jeszcze silnika) Wiec trwalosc wg mnie prezentuje.

Odcinka w Twoim moto - odpusc, producent nie przewidzial i szkoda zachodu, to jak zabawa mijajaca sie z celem,

 

No skoro wiekszość ludzi mówi, że to bez sensu to chyba faktycznie dam sobie z tym spokój. A jeżeli chodzi o tego twojego ziomka co tyle na chinolu przejechał, nie mówie, ciężko mi w to uwierzyć ale skoro tak piszesz to pewnie prawda, jak sie dba to sie ma, mój kolega po 3 tyś w zipp pro 50 musiał robić generalke silnika, ja np. jezdze już 2 sezon i natrzaskałem już 10tyś i jak narazie z mechanicznych rzeczy to wymieniłem jedynie linke od sprzęgła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...