dafffca_kazik Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 witam, mam problem z zakupionym niedawno modułem zapłonowym do junaka 901, przysłali mi go dzisiaj i od razu go założyłem, ale zaraz czekała mnie przykra niespodzianka bo okazuje się że po zamontowaniu, praca silnika nie różnie się od pracy na oryginalnym module i nie ma odcięcia, ma ktoś jakiś pomysł czemu to nie działa ? https://gmoto.pl/modul-zaplonowy-4t,58939.html- tu jest link do tego modułu POMOCY !!! 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIKT Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Ja mam pomysl i to szalony (lecz prawdziwy) Chińskie motocykle sa dla chardkorow, ktorym nie jest potrzebna odcinka bo stanowisz jednosc z maszyna i wiesz na ile ja stac (zaczalem sarkazmem) A tak na powaznie to musisz sobie zdac sprawe ze malolitrazowe chinskie motocykle nie maja czegos takiego jak odcinka. Po co w kraju kwitnacego bambusa odcinka skoro ktos roczna pensje (liczona w tonach ryzu) wydal na motocykl poj. 125-250 ccm, a zeby nie dostac czapy od komunistycznej wladzy jedzie wolniej niz nakazuja znaki? Pomijajac fakt ze chinczycy maja asfalt jak papier scierny dla tego tez ich opony w europie potrafia zrobic 50-60 tys km (maja twarda domieszke dlatego sa sliskie u nas jak jest wilgotny asfalt, jakby mieli nasze opony to starczyly by im jak w kladzie na ok 2tys km ) Ewentualnie zafunduj odcinke sobie sam i gdy mkniesz juz te magiczne 90km/h wystarczy sie wyprostowac a opor powietrza sprawi ze odechciewa Ci sie odcinki 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafffca_kazik Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 To że te chinolki nie mają oryginalnie odcinki to wiem bo jeżdżę już nim przez 2 lata, chodzi mi tu bardziej o bajer na zloty ewentualnie szpan pod wiejsko remizo xD no bo w końcu kto bogatemu zabroni wiem że chińczykom to nie robi różnicy, ale ja staram sie jakoś wyróżnić i traktuje swoją pasje poważnie, mimo tego że jeżdżę chinolem to kocham go i chciałem po prostu mieć coś co mają inne, duże motocykle 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosaEzg92 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) U mnie w z one t 125 jest normalnie odcina. ŁUTUTUTUTU 😁 Edytowane 19 Stycznia 2017 przez KosaEzg92 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jcb Opublikowano 19 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Oby tylko takie problemy ludzie mieli z chińskimi sprzętami... Edytowane 19 Stycznia 2017 przez jcb (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIKT Opublikowano 19 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Czyli sugerujesz ze chinczyki sa bardziej awaryjne? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafffca_kazik Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 Może nie są aż tak awaryjne, no ale gdyby je porównać np z marką HONDA czy BMW to jednak są dużo mniej trwalsze 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adek Opublikowano 19 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2017 w takich sprzętach odcinka jest jedynie jak się paliwo kończy ciesz się, że żyjesz 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafffca_kazik Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 w takich sprzętach odcinka jest jedynie jak się paliwo kończy ciesz się, że żyjesz Super, czyli sugerujesz, że taki sprzęt jest do niczego i nie warto nic z tym robić?! To że ty masz inny motocykl o większej pojemności nie oznacza wcale, że ja nie moge dopieszczać swojej 50-tki i zrobić z niej czegoś wyjątkowego i jedynego w swoim rodzaju, chce żeby dostarczała mi frajdy z jazdy i nie tylko. Nie rozumiem właśnie takich motocyklistów, którzy właśnie zamiast zachęcać młodych do dopieszczania swoich maszyn ile wlezie (nieważne jaka pojemność) tylko to negują i mówią ,,Łe, w 50-tki to nie warto inwestować, bo po co '' a może właśnie po to żeby sprzedając to swoje dzieło służyło innemu młodzikowi jako coś bezpiecznego, fajnego, i żeby nie powstawały jakieś ulepy z kilku maszyn pospawane migomatem u mirasa z sąsiedniej wsi za 4 tyś wystawione na aledrogo jako za***ista OKAZJA, IGŁA, BEZWYPADKOWA 100% 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mih00 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jak już chcesz robić coś bezpiecznego to no nie wiem wymień sobie np. opony z chińskich plastikowych na jakieś porządne. Rzeźbienie modułu z odcinką nie wnosi nic moim zdaniem w kwestii dopieszczania i bezpieczeństwa. A w temacie muzyczno dźwiękowym łututututu z 50 ..... hmmm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bocian@13 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jakoś nie widzę, żeby ktokolwiek skrytykował pojemność silnika więc nie wiem skąd ten zarzut, że nie możesz dopieszczać swojej 50 ale to Ty sam napisałeś o bajerze na zlotach i szpanie pod wiejską remizo więc chyba nie liczyłeś na wyrazy uznania Dopieszczaj ją jak najbardziej żeby poprawić jakość sprzętu i bezpieczeństwo na drodze - dokładnie tak jak napisał @mih00. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Doładnie jak wyżej, załóż "normalne" opony, zalej porządny olej w lagach, załóż oplot i pilnuj naciągu. Reszta to kosmetyka jak ten modół 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafffca_kazik Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opony to była pierwsza rzecz, którą wymieniałem od razu na nowiuśkie dunlopy i jest ok, bo na tych starych strasznie rzucało jak sie jechało w deszcz. Ale wracając do mojego pytania, bo narazie to tylko jest spór po co mam to robić, czy jest ktoś kto wie czemu mam z tym problem i nie działa to tak jak powinno ? Jakoś nie widzę, żeby ktokolwiek skrytykował pojemność silnika więc nie wiem skąd ten zarzut, że nie możesz dopieszczać swojej 50 ale to Ty sam napisałeś o bajerze na zlotach i szpanie pod wiejską remizo więc chyba nie liczyłeś na wyrazy uznania Dopieszczaj ją jak najbardziej żeby poprawić jakość sprzętu i bezpieczeństwo na drodze - dokładnie tak jak napisał @mih00. No w kwestii bezpieczeństwa jest dopieszczony mój junaczek i to bardzo, ale o szpanie i bajerze napisałem żeby było śmiesznie, wiedze że nie wszyscy mają takie słabe poczucie humoru jak ja, i nie śmieją sie z wszystkiego, no ale cóż 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adek Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 To że ty masz inny motocykl o większej pojemności Ale przez 5 lat śmigałem 50tką zanim doszedłem do obecnego sprzętu i wcale nikogo nie wyśmiewam za pojemność. Wiem natomiast czym się kończy taki zapał jaki prezentujesz... Mijam później na ulicy takiego oszołoma który ma "tjuningowaną 50tkę" i zaczyna się wyścig bo koniecznie chce mi pokazać, że ma zmieniony cylinder na większy, zrobioną dziurę w wydechu i zamiast żarówek przylutowane diody z rynku. No i koniecznie musi przy boku dyndać sportowy filtr stożkowy za 5 zeta z allegro. Gdy ja spokojnie jadę na 2 biegu i podziwiam okolicę wyprzedza mnie taki "wieśkotjuning" prawie leżący już na baku aby zmniejszyć opory powietrza i w końcu po manewrze trwającym minutę wyprzedza z potem na czole. Teraz chyba jasno poszło. Skutery to nie maszyny do takich rzeczy jak Ty chcesz. To są woły robocze z punktu A do punktu B. Sądząc po tym jak się pieklisz masz już spory problem ze sobą. Chyba bym nie chciał oglądać Twojego pierwszego auta bo już wyobrażam sobie jak by mogło wyglądać... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Co do odcinki to:http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=9535 i http://skutery.net/?forum=viewtopic.php%3Ff%3D35%26t%3D851 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafffca_kazik Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Wiem natomiast czym się kończy taki zapał jaki prezentujesz... Mijam później na ulicy takiego oszołoma który ma "tjuningowaną 50tkę" i zaczyna się wyścig bo koniecznie chce mi pokazać, że ma zmieniony cylinder na większy, zrobioną dziurę w wydechu i zamiast żarówek przylutowane diody z rynku. No i koniecznie musi przy boku dyndać sportowy filtr stożkowy za 5 zeta z allegro. Gdy ja spokojnie jadę na 2 biegu i podziwiam okolicę wyprzedza mnie taki "wieśkotjuning" prawie leżący już na baku aby zmniejszyć opory powietrza i w końcu po manewrze trwającym minutę wyprzedza z potem na czole. Nie chodzi mi tu o wiejski tuning, żeby mój sprzęt był wyżyłowany i żebym wk***iał innych ludzi z pasją. Jak według Ciebie prezentuje taki zapał to kłócił się z tobą nie będę, masz swoje zdanie na mój temat i już, ale wiedzieć musisz że mi nie chodzi o to co napisałeś, mi nie chodzi o jakieś nie wiadomo jakie osiągi ze zwykłej 50-tki i nie mam wymienionego tłoka, latam na oryginalnym, tutaj chodzi mi jedynie o jeden motyw ze wszystkich motocykli z silnikami powyżej 125 cm, o odcine przy jakichś tam obrotach, jedyne czego mi do szczęścia brakuje to jest ta odcina, nie muszę wyprzedzać ludzi leżąc na baku i odpychając sie nogami od asfaltu żeby jechać szybciej, nie wymagam od tej 50-tki nie wiadomo czego, to tylko motorower więc wiem że ma ograniczone parametry np; prędkości, mocy itp. Teraz chyba jasno poszło. Skutery to nie maszyny do takich rzeczy jak Ty chcesz. Tak jak napisałem wcześniej i myśle że Ci wytłumaczyłem czego JA oczekuje od mojej 50-tki Ale przez 5 lat śmigałem 50tką zanim doszedłem do obecnego sprzętu i wcale nikogo nie wyśmiewam za pojemność. OK rozumiem, jeżeli Cie w jakiś sposób uraziłem to bardzo przepraszam, nie zależy mi tutaj na kłótniach i sporach tylko na poradach jak mam jakiś problem Lewa Co do odcinki to: http://forum.moto-4t.pl/viewtopic.php?t=9535 i http://skutery.net/?forum=viewtopic.php%3Ff%3D35%26t%3D851 Dzieki za pomoc 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIKT Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Qrw*.. Od odcinki i modulu do filozofii zycia i smierci i czestotliwosci chodzenia do spowiedzi... Ziomek ma chinska 150 i ma na nim ponad 90tys..(byl nin min w turcji, wloszech, grecji) (Wyprzedzam - nie remontowal jeszcze silnika) Wiec trwalosc wg mnie prezentuje. Co do "plastikowych opon" juz tutaj zglebilem ten temat poprzednio. (Skrot - nie chusteczkowa tylko przystosowana do ich warunkow) Odcinka w Twoim moto - odpusc, producent nie przewidzial i szkoda zachodu, to jak zabawa mijajaca sie z celem, jakis kolega na innym forum napisal ze przerobi gaznikowca za 3tys na wtrysk (powodzenia zycze/ nie ze nierealne ale pytanie - po co? + koszty czujnikow wiercenie w silniku miejsc na czujniki, wiazka do konpa, sam komp, wtryskiwacze etc.) Chyba ze odcina tylko po to zebys nie musial sie kontrolowac z obrotami i mial rollgaz na maxie na tym 4tym biegu i nie bal sie o spotkanie cylindra z popychaczem. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Chyba ze odcina tylko po to zebys nie musial sie kontrolowac z obrotami i mial rollgaz na maxie na tym 4tym biegu i nie bal sie o spotkanie cylindra z popychaczem. Nie ma opcji. Opory powietrza zatrzymają go przy 70km/h w połowie obrotów pewnie 1 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIKT Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Nie ma opcji. Opory powietrza zatrzymają go przy 70km/h w połowie obrotów pewnie To musialby miec 30tys na skali obrotomierza przy 11 tys z 55 leci Nie chce kolegi urazic moj top speed z gorki z wiatrem i jak plecak mi dmucha w plecy to 130 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafffca_kazik Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 To musialby miec 30tys na skali obrotomierza przy 11 tys z 55 leci Nie chce kolegi urazic moj top speed z gorki z wiatrem i jak plecak mi dmucha w plecy to 130 Na oryginalnych zębatkach 65 leci bez wiatru przy ciepłych oponach i suchym asfalcie, chociaż teraz zmieniałem zębatke zdawczą na mniejszą i jeszcze nie bylo kiedy wypróbować. Co do skali na obrotomierzu przy 60 km/h na 4 biegu obrotomierz na starej zebatce pokazywał miedzy 5,5-6 tyś obr 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIKT Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Brackiemu przy 8 predkopokazywacz mowil 70/75 a u mnie jadacego obok 60 Taka ciekawostka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafffca_kazik Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Ziomek ma chinska 150 i ma na nim ponad 90tys..(byl nin min w turcji, wloszech, grecji) (Wyprzedzam - nie remontowal jeszcze silnika) Wiec trwalosc wg mnie prezentuje. Odcinka w Twoim moto - odpusc, producent nie przewidzial i szkoda zachodu, to jak zabawa mijajaca sie z celem, No skoro wiekszość ludzi mówi, że to bez sensu to chyba faktycznie dam sobie z tym spokój. A jeżeli chodzi o tego twojego ziomka co tyle na chinolu przejechał, nie mówie, ciężko mi w to uwierzyć ale skoro tak piszesz to pewnie prawda, jak sie dba to sie ma, mój kolega po 3 tyś w zipp pro 50 musiał robić generalke silnika, ja np. jezdze już 2 sezon i natrzaskałem już 10tyś i jak narazie z mechanicznych rzeczy to wymieniłem jedynie linke od sprzęgła 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adek Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Powoli zaczynam się zastanawiać czy to dzieje się na serio... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafffca_kazik Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 Brackiemu przy 8 predkopokazywacz mowil 70/75 a u mnie jadacego obok 60 Taka ciekawostka Ale czy ty naprawde wierzysz że one są wyskalowane tak jak trzeba ? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NIKT Opublikowano 20 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2017 (edytowane) Niektorch rzeczy nie nalezy zbytnio analizowac. Po prostu sie dzieja.. Moj zegar rozni sie z gpsem ok 3km wiec standardowo jak w samochodzie. Edytowane 20 Stycznia 2017 przez NIKT (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.