pafcio Opublikowano 9 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2016 Witam szanowne grono czytających. Założyłem ten wątek bo wujek gogle nie odpowiedział w sposób zadowalający na moje pytanie . Do rzeczy, zabiłem silnik w katanie , konkternie to zmieliło mi tłok , mam drugi silnik od bandziora ale z obróconą panewką będę próbował z dwóch sklecić jeden i tutaj znalazłem kilka różnic które zdają się być do przeskoczenia. Pytanie moje dotyczy czterech okienek umieszczonych na cylindrach pod wylotami wydechu w katanie tego nie było a tutaj coś takiego figuruje . Cóż to takiego ? 0 Cytuj
Madpawel Opublikowano 10 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 Tzw.ekologia. Można to zaslepic. 0 Cytuj STUNTEX - serwis motocyklowy
pafcio Opublikowano 11 Października 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 11 Października 2016 dzięki 0 Cytuj
karpiu Opublikowano 11 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2016 (edytowane) Sorry Pafcio, nie zdążyłem odpisać bo miałem wczoraj kocioł. Jakby co służę silnikiem Edytowane 11 Października 2016 przez karpiu (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj
Normalny Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 ztego co ja sie orientuje to bedzie robota na krótką metę bo z jednego silnika używanego przełożyc wał z panewkami do drugiego używanego spowoduje ze inne luzy na panewkach głownych (tych w bloku) rozpierdzelą szybko drugi silnik.to sasilniki wysokoobrotowe i nierobi sietakich przekładek 0 Cytuj HONDA - Horendalny Obiekt Nie Dla Amatora
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.