UltraMoto Opublikowano 22 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Witam wszystkich . Nazywam się Michał. Jestem absolwentem Politechniki Warszawskiej. Na co dzień pracuję jako konstruktor. Jestem założycielem Startupu w którym chciałbym produkować ultra-lekkie i wytrzymałe części motocyklowe. Pomysł ten zrodził się z pasji i miłości do motocykli. Chciałbym poprosić was o wypełnienie krótkiej ankiety. Z góry dziękuję za poświęcenie swojego czasu link do ankiety: www.ultramoto.pl 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PtaQ Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Jestem założycielem Startupu w którym chciałbym produkować ultra-lekkie i wytrzymałe części motocyklowe. Ciekawy pomysł Daj znać jak będziesz już mieć pierwsze projekty 0 Cytuj Zespół wolfmoto.pl forever trusting who we are, and nothing else matters.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aidekk Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 W końcu jakaś ankieta, którą warto wypełnić bo o motocyklach a nie o d*pie marynie. Bardzo ciekawy temat, szkoda tylko, że taka krótka. Ode mnie wypełniona! 0 Cytuj Jak się jeżdżąc nie przewrócisz to się jeździć nie nauczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logan Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2016 Poszło. Powodzenia. 0 Cytuj Konfucjusz: Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem. 2010-2012: BMW F650 '95 48KM; 2014-2018: Suzuki GSF Bandit S 600 '96 78KM "Smokey"; 2017-: AJP PR3 240 Supermoto '17 23KM "Rowerek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...