kat Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Jeżdżę motocyklami od wielu lat i dużo rzeczy już w życiu widziałem, ale to co dzieje się w serwisie Motoman na ul.Brzezińskiej w Łodzi to jedna wielka kpina! Umówienie się z właścicielem na wyznaczoną godzinę i nagminne sterczenie pod bramą to norma. Ale fakt , że motocykl po dużym, kilkumiesięcznym serwisie za grubą kasę nie jest w stanie o własnych siłach dojechać kilka kilometrów do garażu, to już moim skromnym zdaniem lekka przesada... szczerze nie polecam 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiu94 Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Ja na wiosnę wstawiałem moto do motomana nie miałem najmniejszych problemów z kontaktem i umówieniem się z krzyśkiem w celu ustalenia daty dostarczenia moto i jego odbioru. Moto zrobione szybko i dobrze. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rebel Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Motopublica. Nie dość że paproki to jeszcze bez podstawowej wiedzy. 1 Cytuj Live slow!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerszung Opublikowano 16 Września 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Czy dopiero "czyjaś fuszerka " spowodowała, że udało się napisać 2 post w przeciągu ponad 3 lat od rejestracji? Sceptycznie podchodzę do tego typu komentarzy ... Moim zdaniem jest to chęć jakiejś zemsty bo do tej pory nie dzieliłeś się informacjami... Wina zawsze leży po obu stronach, żony i teściowej LWG 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...