Krzysiek rst1000 Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Posiadam Aprilię RST1000 i przerobiony tłumik, który jest zapożyczony z Kawasaki. Na końcu rury, przed samym tłumikiem jest coś. Pytanie: co to jest? w środku ma sprężynę i chyba możliwość jej naprężenia. Dlaczego ta część jest w tym miejscu i do czego służy. Wszystko pokazują zdjęcia. http://www.fotosik.pl/zdjecie/603b8635a577d5ab http://www.fotosik.pl/zdjecie/53d74e3bb7ac4574 http://www.fotosik.pl/zdjecie/c92955fea6bbdb98 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuono1000 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) Zawór EXUP cytując z wujka google : Skrót ten pochodzi od Exhaust Ultimate Power Valve. Oznacza wykorzystanie dodatkowego zaworu, umieszczonego w wydechu motocykla, kontrolującego przepływ spalin przez rurę wydechową. Zawór ten współgra z układem elektronicznym kontrolującym obroty silnika, zmienia swoje położenie wraz ze zmianami obrotów, dopasowując ciśnienie w układzie do optymalnych warunków. Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez tuono1000 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Zawór ten współgra z układem elektronicznym kontrolującym obroty silnika, zmienia swoje położenie wraz ze zmianami obrotów, dopasowując ciśnienie w układzie do optymalnych warunków. Dlaczego się o to pytam. Do motocykli Aprilia jest program do korygowania map zapłonu oraz mapy o różnej charakterystyce. Chciałbym wgrać najnowszy, na forach wszyscy zgodnie się wypowiadają, że jest dużo lepszy. Wiesz jak się reguluje taki zawór? trzeba mieć jakiś dodatkowy sprzęt do jego regulacji po zmianie mapy? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuono1000 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Ten zawór jest sterowany z poziomu modułu zapłonowego za pomocą silniczka który jest zazwyczaj pod siedzeniem oraz linek stalowych. On sie po prostu otwiera i zamyka wraz z otwieraniem/zamykaniem przepustnicy. Od pewnych obrotów jest otwarty na maxa. W Twojej Apce nie ma exupu. To tylko pozostałość po kawasaki (chyba zx6 z tego co widzę). On jest raczej teraz zablokowany w pozycji otwartej. Jeżeli byłby przymknięty moto nie miałoby pełnej mocy w wyższych partiach obrotów. Zresztą linek sterowania też raczej przy nim nie widzę. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) Muszę to rozebrać i zobaczyć jakie są ustawienia. Czy jest w pełni otwarte czy coś innego. Dzięki za informację. Masz może interface-złącze do wgrywania map zapłonu? Widzę, że miałeś Tuono. Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez Krzysiek rst1000 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuono1000 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Muszę to rozebrać i zobaczyć jakie są ustawienia. Czy jest w pełni otwarte czy coś innego. Dzięki za informację. Masz może interface-złącze do wgrywania map zapłonu? Widzę, że miałeś Tuono. Tak miałem Tuono i zabawne bo to te same które mam teraz.Miałem ten motor 9 lat temu. Sam go sprowadziłem z Włoch w igła stanie z przebiegiem 4 tys. km . Miałem go 1.5 roku i sprzedałem z przebiegiem 19 tyś. kumplowi. (trochę nabiłem bo byłem nim na Korsyce). Ten pojeździł chyba 3 lata i sprzedał innemu mojemu kumplowi od którego teraz ją odkupiłem Teraz ma 23500 km przebiegu Oprócz tej Tuono miałem jeszcze 3 te nowsze i RSV 1000 ale to to samo tylko inna buda . Co do wgrywania mapy to ja zrobiłem to u gościa w Krakowie. Wgrywałem mape do tej nowszej Tuono 2007 w wersji factory + zmiana przedniej zębatki . Różnica była naprawdę piorunująca . Szczególnie jesli chodzi o oddawanie mocy z niskich obrotów. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek rst1000 Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) Hamowałeś motocykl, był przyrost mocy po zmianie mapy? U mnie jest z przodu 16 zębów, czyli można założyć 15 dla lepszego przyśpieszenia. Też się nad tym zastanawiałem szczególnie że muszę zmienić napęd bo jest nie równo wyciągnięty. Edytowane 30 Sierpnia 2016 przez Krzysiek rst1000 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuono1000 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Hamowałeś motocykl, był przyrost mocy po zmianie mapy? U mnie jest z przodu 16 zębów, czyli można założyć 15 dla lepszego przyśpieszenia. Też się nad tym zastanawiałem szczególnie że muszę zmienić napęd bo jest nie równo wyciągnięty. Zerknij tu http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/118052-mapy-zaplonu-aprilia-rsv-1000-mille-04/ Motocykla nie hamowałem ale różnice było czuć natychmiastowo. Lepsza reakcja na gas , płynniejsze przyspieszanie szczególnie z dolnych obrotów no i ogólnie wścieklejszy moto 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piuriel Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Widzę w opisie masz Nuda. Patrzyłem trochę na portalach, ale nie było nigdzie takowej na sprzedaż ostatnio. Jesteś mi wstanie podać z jakim kosztem mam się liczyć zakupu jeżeli bym zlecił sprowadzenie tego motocykla sobie? 0 Cytuj ...You can be better than that.. ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.