Cholpek Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam szukam osoby warsztatu która pogrzebala by w moim motocyklu zdjęcie blokad ew cos przerobić w chwili obecnej zdecydowanie jest za słaby a większy w tym sezonie odpada Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez Cholpek (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy-wolk Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Miałem przez 1,5 roku Hyosunga GT 125 i jestem przekonany, że blokad żadnych nie masz. To po prostu muł bagienny, leci ~100km/h, ale przy tym nieźle przyspiesza. Jeśli chcesz szybciej jechać w granicach 110-120km/h to ratuje Cie tylko zmiana zębatek, ale utracisz na przyspieszeniu. Już się nasłuchałem ile to na forach ludzie wyciągają 130-140km/h, ale to nierealne na tym silniku 0 Cytuj Chcesz założyć działalność, a może już posiadasz? Odbierz 10% rabatu na usługi księgowości w Polecam, sprawdziłem na własnym biznesie: www.infakt.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejM Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 za słaby czy za wolny? 0 Cytuj Nie spieszy mi się, ale lubię jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cholpek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Moj rozwija 120 gdy wciskam mu oporowo czuje ze sie dlawi i wlasnie wczoraj mi brakło mocy i byl pierwszy szlif jestem przyzwyczajony do 600 to moze jakas przeróbka ?? Raczej ogólnie poprawić osiągi Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Cholpek (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Miałeś szlifa przez niedobór mocy? Jedynym sensownym sposobem na zwiększenie osiągów, jest zmiana maszyny. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cholpek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Zbyt wolno aby wyprzedzać zbyt szybko aby hamować Nie zmienie maszyny bo nie mam prawka A i nie moge jeździć bez dla tego mam to a nie R1 Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez Cholpek (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Z tego co widze to ma on maksymalną moc dozwoloną dla posiadaczy kat. B, więc nic lepszego w tej klasie nie znajdziesz. Nawet jakbyś rzucił się na 125 2T które rozwijają po 30KM to i tak będziesz tym jeździł nielegalnie. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karwoj25 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Moj rozwija 120 gdy wciskam mu oporowo a ile ty chciałeś wyciągnąc z 125 4T? Masz 14,5KM i więcej nie będzie. Skoro idzie 120 to znaczy, że blokad nie masz - to dokładnie tak samo, jak z przecinkami na klawiaturze 1 Cytuj GS500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cholpek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 moge sobie pozwolić na pogrzebanie w tym co mam a nie chce zmieniać na inna 125 chcial bym ten sezon skonczyc na tym porostu lubie ten model wygląda normalnie oraz dźwięk tez ma jak na 125 fajny gabaryty ok oraz komfort tez mi odpowiada jedynie brak osiągów jest dokuczliwy do puki nieskoncze prawka większa maszyna odpada 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 estem przyzwyczajony do 600 z takimi przyzwyczajeniami to nie wyciągniesz z tego silnika nic co byś wogóle zauważył. Tak jak karwoj25 już pisał - i tak się ciesz że jest takie dynamiczne w końcu to 125ccm - na studiach znałem ludzi którzy do picia wódki używali większych pojemności. 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek125 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 (edytowane) Witam Jezdze rowniez Hyosungiem tylko ze Cometem uwazam ze 120 to super wynika i nie ma sie co spodziewac wiecej.Gdyby to byl 2T wtedy jest wieksze pole do popisu.Najbardziej rozsadna ,tak ja koledzy juz wspomnieli, jest zmiana na wiekszy po uzyskaniem uprawnien. Ja bym zasugerował zadbanie o stan techniczny co by moto nie mial ,spowalniajacych go , oporow wlasnych.Po prostu ten typ tak ma i tyle. Edytowane 13 Sierpnia 2016 przez Wojtek125 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Pozdrawiam Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.