Mizer Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Dzień dobry wszystkim Mam na imię Robert i jeżdżę od kilku lat ,aktualnie na Hondzie CBR 600 .Wcześniej nie byłem na forum i właśnie za namową kolegi postanowiłem to zmienić .Miłego dzionka 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikado33 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Powitać ;-) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Powitać a wczoraj cię taaaaaaaaka impreza omineła.... 1 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilu79 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Powitać 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kande Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Cześć 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizer Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Powitać a wczoraj cię taaaaaaaaka impreza omineła....[/quote Wiem bo byłem pod MC em na retkini ale ubranko miałem lajtowe i z córką... trochę byśmy zmarzli więc odpuscilem.Ale dzięki temu trafiłem na forum i teraz będę już wiedział co i kiedy. Powitać a wczoraj cię taaaaaaaaka impreza omineła.... Wiem.Spotkałem na Aleksandrowskiej jednego ziomka ,który leciał na Mc Dolnald's retkinia to się podłączyłem do niego i właściwie to tak trafiłem na forum Wczoraj byłem tam z córką i bylismy za lajtowo ubrani więc odpuścilismy temat ,ale teraz juz będę wiedział co i kiedy się dzieje i będę przygotowany Dzięki za miłe przyjęcie 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...