Skocz do zawartości

Dynojet Stage 1

Rebel

Rekomendowane odpowiedzi

Swoją droga dobrze wiedzieć, że to działa bo namawiali mnie na komplet Dynojet do Bandziora.

Myślałem, że to tylko zbędny gadżet. Podobno dobrze do tego dorzucić filtr KN.

Sportowy filtr powietrza K&N? Pozwala w pełni wykorzystać zestaw Dynojet. Dajemy motocyklowi lepiej oddychać. Zglebialem temat jakis czas temu i sam filtr plus dysze potrafią narobić więcej złego niż dobrego. Już po samym przelocie powinno się "podobno" zestroic motocykl pod taką przerobke. Po filtrze i dyszach robi się to wręcz niezbędne.

Żeby nie było - czytałem teorie i opisy na forach. Sam póki co nie mam z tym doświadczenia ponieważ taki zestaw do Bandziora to ok 600zl.

Sportowy filtr powietrza K&N? Pozwala w pełni wykorzystać zestaw Dynojet. Dajemy motocyklowi lepiej oddychać. Zglebialem temat jakis czas temu i sam filtr plus dysze potrafią narobić więcej złego niż dobrego. Już po samym przelocie powinno się "podobno" zestroic motocykl pod taką przerobke. Po filtrze i dyszach robi się to wręcz niezbędne.

Żeby nie było - czytałem teorie i opisy na forach. Sam póki co nie mam z tym doświadczenia ponieważ taki zestaw do Bandziora to ok 600zl.

Tylko musisz zdawać sobie sprawę, że sportowy filtr powietrza, jest robiony do sportu - czyli tam, gdzie żywotność silnika schodzi na drugi plan.

To kolejna sprawa. Więcej wiatru = więcej przepuszcza = więcej śmieci wpada do silnika. Ale nie o tym temat był. Przepraszam za offtop. Dzięki za info o Dynojet.

Witka,

Mam możliwość zakupu FZSa 1000 z takim ustrojstwem. Mocy daje niewiele ale ciekaw jestem jak ze spalaniem.  

Mam dynojety, k&n i przelotowy wydech. Zestrojone to razem. Bywa że lekko przykaprysi, trochę cyka w wydechy. Moment przeniósł się wyżej, wcześniej ciągnął już od 2krpm, teraz od 3,5.