Skocz do zawartości

Gb Street Praca Silnika, Biegi ?


Steelo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pytanko dotyczące dziwnej pracy silnika w GB Street 110cm3

 

Obroty na biegu jałowym ustawione na 2k, dlatego że przy mniejszych gaśnie,

I tak jak postoi 2 minutki na luzie to coraz mniejsze obroty i gaśnie

Takie dziwne stukanie, przy wyższych obrotach słychać powietrze wydostające się gdzieś przy cylindrze.

 

Czasami wypada mi z dwójki na luz

 

 

Jakieś porady dotyczące problemu ?

Motocykle

 

Romet Ogar 200/205

Kingway Neken 50ccm3/80

Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz)

Honda CBR 600 F1/F2

GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3

YAMAHA TZR 50 / 90

ZIPP PRO XT 50 / 140

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje "ucho" to zawory masz do d*py. Gaśnie, bo nagrzewają się i robią się za ciasne. Ja zawory ustawiam nie na szczelinomierz bo wedle ustawień na listki klekocze jak bocian co mnie wpienia niezmiernie, więc ustawiam na wyczucie. Ok, co 500/600 km do ustawienia znowu bo ma problem z uruchomieniem ale kultura jazdy i pracy silnika...bezcenna. Co do syczenia, obstawiał bym odgłos z odmy, zaraz za skrzynią i raczej normalne choć zależne od kompresji. Z tego co kojarzę, to może być oznaką uwalonej uszczelki pod głowicą. Miałem podobnie, jak kompresja spadła mi do 4 bar-ów, gdzie w naszych chińczykach powinna być 12,5 +/- to nie dość ze miałem wrażenie że zamiast spaliny przez wydech zasuwają przez odmę która kopciła na siwo to przy okazji okazało się że cylinder miałem ździebko zarysowany  :-) . NO chyba ze masz banalny problem czyli uszkodzona uszczelka pod kolektorem wydechowym

Edytowane przez A04 (wyświetl historię edycji)

Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam Zdjęcie Ci bo uszczelki nie ma zauważyłem przy początku rury wydechowej. a co do zaworów ciężko jest?

Motocykle

 

Romet Ogar 200/205

Kingway Neken 50ccm3/80

Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz)

Honda CBR 600 F1/F2

GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3

YAMAHA TZR 50 / 90

ZIPP PRO XT 50 / 140

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawienie zaworów to 15 min i już :-), co do uszczelki to masz na mysli ze niewidać jej tuź pod silnikiem jak zaczyna się wydech?


na marginesie to odgłos silnika przypomina dmuchawę do liści xd

Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy silniku. ale zeby ustawic to trzeba chyba miec uszczelke by nową założyć nie? jutro kupie i spróbuje ;P

Motocykle

 

Romet Ogar 200/205

Kingway Neken 50ccm3/80

Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz)

Honda CBR 600 F1/F2

GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3

YAMAHA TZR 50 / 90

ZIPP PRO XT 50 / 140

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo syczenie to nie problem i nijak nie koliduje to przy regulacji zaworów. Podstawy regulacji ;

- to zimny silnik, na tyle by go dotknąć i się nie oparzyć

- szczelinomierz z listkami zgodnym rozmiarem

- klucze

- ustawienie zaworów w pozycji otwartej (symbol literki T pod nakrętką nad magnetem) 

Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
  • Dodaj nową pozycję...