Steelo Opublikowano 30 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Witam, pytanko dotyczące dziwnej pracy silnika w GB Street 110cm3 Obroty na biegu jałowym ustawione na 2k, dlatego że przy mniejszych gaśnie, I tak jak postoi 2 minutki na luzie to coraz mniejsze obroty i gaśnie Takie dziwne stukanie, przy wyższych obrotach słychać powietrze wydostające się gdzieś przy cylindrze. Czasami wypada mi z dwójki na luz Jakieś porady dotyczące problemu ? 0 Cytuj Motocykle Romet Ogar 200/205 Kingway Neken 50ccm3/80 Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz) Honda CBR 600 F1/F2 GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3 YAMAHA TZR 50 / 90 ZIPP PRO XT 50 / 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 (edytowane) Jak na moje "ucho" to zawory masz do d*py. Gaśnie, bo nagrzewają się i robią się za ciasne. Ja zawory ustawiam nie na szczelinomierz bo wedle ustawień na listki klekocze jak bocian co mnie wpienia niezmiernie, więc ustawiam na wyczucie. Ok, co 500/600 km do ustawienia znowu bo ma problem z uruchomieniem ale kultura jazdy i pracy silnika...bezcenna. Co do syczenia, obstawiał bym odgłos z odmy, zaraz za skrzynią i raczej normalne choć zależne od kompresji. Z tego co kojarzę, to może być oznaką uwalonej uszczelki pod głowicą. Miałem podobnie, jak kompresja spadła mi do 4 bar-ów, gdzie w naszych chińczykach powinna być 12,5 +/- to nie dość ze miałem wrażenie że zamiast spaliny przez wydech zasuwają przez odmę która kopciła na siwo to przy okazji okazało się że cylinder miałem ździebko zarysowany :-) . NO chyba ze masz banalny problem czyli uszkodzona uszczelka pod kolektorem wydechowym Edytowane 31 Lipca 2016 przez A04 (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steelo Opublikowano 31 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Dam Zdjęcie Ci bo uszczelki nie ma zauważyłem przy początku rury wydechowej. a co do zaworów ciężko jest? 0 Cytuj Motocykle Romet Ogar 200/205 Kingway Neken 50ccm3/80 Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz) Honda CBR 600 F1/F2 GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3 YAMAHA TZR 50 / 90 ZIPP PRO XT 50 / 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 ustawienie zaworów to 15 min i już :-), co do uszczelki to masz na mysli ze niewidać jej tuź pod silnikiem jak zaczyna się wydech? na marginesie to odgłos silnika przypomina dmuchawę do liści xd 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steelo Opublikowano 31 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 przy silniku. ale zeby ustawic to trzeba chyba miec uszczelke by nową założyć nie? jutro kupie i spróbuje ;P 0 Cytuj Motocykle Romet Ogar 200/205 Kingway Neken 50ccm3/80 Ylsmco Wektor 150ccm3 (Ścigacz) Honda CBR 600 F1/F2 GB Street / Yamasaki YM-50 / 110cm3 YAMAHA TZR 50 / 90 ZIPP PRO XT 50 / 140 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A04 Opublikowano 31 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Samo syczenie to nie problem i nijak nie koliduje to przy regulacji zaworów. Podstawy regulacji ; - to zimny silnik, na tyle by go dotknąć i się nie oparzyć - szczelinomierz z listkami zgodnym rozmiarem - klucze - ustawienie zaworów w pozycji otwartej (symbol literki T pod nakrętką nad magnetem) 0 Cytuj Masz jakąś sprawę to napisz. Chcesz hejtować? To się bujaj.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.