Rico Opublikowano 14 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Cześć. Mam pewien problem. Znajomy w swoim Kawasaki ma zamontowany ten elektroniczny, piękny licznik KOSO. Gdy kupił moto było wszystko ok z licznikiem. Ale któregoś razu odłączył akumulator a co za tym idzie "zdechł" mu zegarek. Pojechał do gościa który sprowadzał mu ten motocykl no i tamten poprzestawiał wszystko w tym liczniku... teraz to nawet obrotów nie pokazuje. Według mnie jest to tylko kwestia ustawień w liczniku bo nic wiecej nie ruszał. Oczywiście nie mamy instrukcji do tego licznika. Jak włączyć ustawienia i je przestawiać to doszedłem do tego sam. Ale nie wiem jak powinny być ustawione poszczególne funkcje... czy ktoś byłby w stanie mi to wytłumaczyć albo ewentualnie przesłać zrzut instrukcji obsługi? Bo Romek wierzy, że mu pomogę choć mówiłem mu że znam się na tym jak wilk na gwiazdach no ale cóż... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 14 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 koso ma całkiem sporo modeli liczników, większość jest elektronicznych i pięknych , więc żeby coś pomóc musiałbyś podać który to model. Jak już będziesz go znał to wbij na stronę producenta: www.koso.com.tw , i tam masz wszystkie instrukcje w pdf'ach 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 koso ma całkiem sporo modeli liczników, większość jest elektronicznych i pięknych , więc żeby coś pomóc musiałbyś podać który to model. Jak już będziesz go znał to wbij na stronę producenta: www.koso.com.tw , i tam masz wszystkie instrukcje w pdf'ach Dzięki, zaraz się dowiem co to za model no i wejde tez na stronę producenta 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico Opublikowano 14 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Model licznika to RX1N-R Ech... czeka mnie sporo przestawiania... zwłaszcza że szczerze mówiąc nie wszystko rozumiem z tej instrukcji Edytowane 14 Lipca 2016 przez Rico (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 15 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 W zasadzie to do konfiguracji są tylko trzy rzeczy: - zegarek - obrotomierz (wybór między 2t/4t + liczba cylindrów) - prędkościomierz (liczba magnesów + obwód koła) nie powinno ci to sprawić kłopotu, najgorzej jest z prędkościomierzem. Ja ustawiałem obwód koła na oko i później skalibrowałem jeżdżąc z gps'em 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Zegarek to wiadomo Obrotomierz ustawiam 4t jeśli 4cylindry tak? A z tym prędkościomierzem? A co z innymi ustawieniami? Bo one też są poprzestawiane 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 15 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) Zegarek to wiadomo Obrotomierz ustawiam 4t jeśli 4cylindry tak? A z tym prędkościomierzem? A co z innymi ustawieniami? Bo one też są poprzestawiane 4t - jeśli czterosów + 4p jeśli 4 cylindry prędkościomierz działa jak stare liczniki rowerowe - podajesz liczbę magnesów zamontowanych w tarczy + obwód (lub średnicę- dokładnie nie pamiętam) koła, tyle że tą średnicę to ciężko zmierzyć dokładnie dlatego warto to jeszcze skalibrować z gps lub drugim pojazdem. z innych ustawień to chyba tylko wybór czerwonego pola w obrotomierzu, jednostki (mile/kilometry itp) i to by było chyba na tyle. PS. Ja mam koso db01r - więc dokładnie nie powiem co i jak nacisnąć, żeby skonfigurować twojego, tyle że główna zasada jest taka sama Edytowane 15 Lipca 2016 przez jaszczomb (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) No dobra. Podjadę któregoś dnia do kolegi i ustawię to co mówisz i zobaczymy jak coś to będę pisał dzięki za odpowiedź Edytowane 15 Lipca 2016 przez Rico (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Hmm. No km/h niby działają (kwestia sprawdzenia z gps bądz innym moto) ale nie mogę ustawić żeby pokazywało obroty... 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 15 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 A obroty działały wcześniej? Jeśli tak, to ustawiałeś zgodnie i instrukcją? (strona 10): http://www.kosonorthamerica.com/instructions/BA011B02.pdf jeśli tak to jak się zachowuje, pokazuje źle, czy wskazówka stoi w miejscu? I jeśli stoi w miejscu, to czy na self teście na starcie się rusza, czy nie? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Tak. Ustawione jest tak jak w instrukcji. Przy teście działa normalnie i przed ingerencją tamtego gościa działał normalnie. A teraz różnie, "jak chce" ale raczej nie pokazuje więcej niż 4,500rpm. A na wolnych ciągle 0rpm. I tak troche "przeskakuje" przy dodawaniu gazu 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 15 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) A co to za motocykl jest? i do ilu się kręci(podejrzewam, że wynik jest 2x mniejszy niż powinien)? Edytowane 15 Lipca 2016 przez jaszczomb (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Kawasaki ZR750 Kręci się normalnie, tylko licznik pokazuje połowę jeśli nie mniej (nie wiem do ilu może się kręcić) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaszczomb Opublikowano 15 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) Hmm, tak mi coś świta, że u mnie też kombinowałem z tymi obrotami (pare lat temu to było). Spróbuj go przestawić na 2 cylindry i zobacz co pokazuje. Ja moge ci sprawdzić moje ustawienia, ale dopiero w przyszłym tygodniu, jak skończe smarzyć tyłek nad morzem. Sprawdź przy okazji przewód do fajki, zobacz jak jest owinięty, czy nie łapie zakłuceń z drugiego przewodu i ew. spróbuj go poprawić. Edytowane 15 Lipca 2016 przez jaszczomb (wyświetl historię edycji) 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico Opublikowano 15 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Ok. Ja też nie prędzej będę mógł tam podjechać jak w przyszłym tygodniu. Na razie ci dziękuję 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.